Bokalven Skrevet 7. mai 2009 #481 Del Skrevet 7. mai 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #482 Del Skrevet 9. mai 2009 Oj, er det helg allerede? Denne uken gikk sinnsykt fort! Men det har vært en bra uke. Torsdag og fredag fikk jeg mer opplæring på jobben, og jeg føler at jeg jobbet skikkelig effektivt de timene jeg ikke var på kurs. Pulten er nå ryddigere enn den har vært siden jeg startet. Føler endelig at jeg begynner å komme lit ajour (selv om det fortsatt er masse å gjøre). Igår fikk jeg en tekstmelding fra en kollega "Takk for en produktiv uke. ha en strålende helg" Dette er en kollega som har vært veldig stresset og klaget mye i det siste, så den meldingen var superkoselig å få! Idag skal jeg og mamma på loppemarked. Håper å finne en del fine barneklær, for det trengs nå. Har vært så heldig å få så mye klær at jeg nesten ikke har trengt å kjøpe noen ting hele første året. Håper bare plutten blir fornøyd. Det er midt i sovetiden hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. mai 2009 #483 Del Skrevet 11. mai 2009 Fant dere noe fint på loppis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 16. mai 2009 Orker ikke å skrive så mye om dagen. Er ganske stresset og har mye tanker i hodet som jeg bare ikke klarer å få ut. Trives veldig godt på jobben, og føler endelig at jeg begynner å få et skikkelig tak på alt jeg skal gjøre. Har endelig begynt på jobben med å forbedre rutinene, som var noe av det jeg gledet meg mest til. Plutten har bursdag på torsdag. Jeg hadde gledet meg til å ha familieselskap, med et par venner med barn i samme alder. Men ingen av svigerforeldrene mine kunne på selve dagen, og de virket ikke særlig villig til å flytte på sine planer. Eneste dagen vi klarte å samle dem på var onsdag. Så nå må vi ha det etter jobb, og alt kommer til å bli stress, og plutten kommer til å være sliten og måtte legge seg midt i det hele. Dette blir som julefeiring igjen, hvor det som skulle bli en koselig familiesammenkomst bare blir stress og jeg mister hele lysten. Blæh! Har ellers to syprosjekter som tar opp mye tid, og en eksamen om 2,5 uke som jeg ikke er forberedt til. Og når jeg blir så stresset blir jeg irritabel, og vi har kranglet en del i det sist Huff, dette ble jo bare en klagepost, og nå ble jeg lei meg av å skrive om alt som er galt. Får skrive noe positivt også. Dette er skrevet på min egen nye (jobb)laptop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. mai 2009 #485 Del Skrevet 18. mai 2009 Uff, så kjedelig at du er stressa da. Lykke til med alt som må gjøres framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. mai 2009 #486 Del Skrevet 18. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. mai 2009 #487 Del Skrevet 22. mai 2009 Sikkert godt å få skrevet av seg litt frustrasjon her. Tenker på deg, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 22. mai 2009 Idag var ingen god dag på jobben Det hele begynte egentlig på onsdag. Jeg gjorde en del arbeid hjemme tirsdag kveld, slik at jeg kunne gå tidelig på onsdag, ettersom vi skulle feire pluttens bursdag. Kl 13 kommer sjefen med en stor forsendelse som bare måtte ut den dagen. Jeg setter igang å pakker, men det er snakk om nesten 200 konvolutter. Jeg ringer mannen for å be ham hente meg. Når han kommer er det 8 konvolutter igjen. Sjefen sier han skal ta seg av de siste og kjøre alt på postkontoret. Når jeg så kommer på jobb idag har de ikke rørt konvoluttene. Ikke en gang plukket opp søppelet jeg mistet på gulvet mens jeg holdt på. Hvis de konvoluttene ikke var så viktige kunne jeg vel ha gått tidelig på onsdag å sluppet å stresse! Så jeg tar ferdig det siste, rydder opp og setter meg for å jobbe. Men det er mer som skal ut, og hele dagen går med til pakking, mas og rot. Kontoret føles ut som om det holder på å dette fra hverandre. Jeg føler at det er meningen at jeg skal kunne alt, uten å ha fått noe opplæring (fikk blandt annet en eske i hendene med beskjed om å sende den til Kina!). Mot slutten av dagen var vi alle ganske irriterte, og det begynte å bli ganske ubehagelig der. Jeg skyndtet meg bare å få ut de siste eskene slik at jeg kunne gå. Orket ikke å jobbe noe ekstra Er egentlig glad i jobben min, men idag kjente jeg at det bare ble for mye rot, og ingen som klarer å gjøre jobben sin skikkelig. Den ene kollegaen min ringte meg nettop og sa unnskyld for at han kjeftet. Han var ikke sint på meg, og syntes jeg gjorde en god jobb. Det var jo veldig hyggelig. Håper mandagen blir bedre. Akkurat nå er jeg veldig glad for at det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 22. mai 2009 #489 Del Skrevet 22. mai 2009 Huff, kjipt da. Men bra at kollegaen din ringte og ba om unnskylding da. Var kanskje bare en av de dagene da alle er stressa og irriterte på hverandre, men ingen faktisk har skylda for noe? Savna deg på treff i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mai 2009 #490 Del Skrevet 22. mai 2009 Uff, høres ut som en ordentlig kjip dag på jobb. Hyggelig av kollegaen din å ringe og be om unnskyldning da. Håper du får en fin helg, og at du klarer å skyve ting unna. Du var savnet på treffet i dag forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #491 Del Skrevet 23. mai 2009 Takk jenter. Skulle likt å være der, men føler meg ikke så sosial om dagen. Er ikke komfertabel med "store forsamlinger". Skal se om jeg klarer å komme meg på neste treff. Idag er det mange dumme tanker i hodet Men bortsett fra det tror jeg det kommer til å bli en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. mai 2009 #492 Del Skrevet 23. mai 2009 Kjempekoselig å snakke med deg, vennen. Husk at jeg er glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 24. mai 2009 Igår var en litt rar dag. Startet som sagt morningen med mange dumme tanker i hodet. Det gikk ganske greit så lenge jeg holdt meg inne, men når jeg skulle ut å handle ble det mye værre. Blir alltid værre av å være ute blandt folk. Føler meg så utrolig kjedelig. Jeg eier ikke klesstil, ikke klarer jeg å sminke meg eller sette opp håret, jeg går aldri ut, har ingen spennende hobbyer lenger. Har lyst til å gjøre noe spennende, men vet ikke hva. Har uansett ikke tid eller ork til det Bokalven ringte, og da ble dagen straks mye bedre. Tusen takk! På ettermiddagen fikk jeg ryddet litt i klesskapet mitt, noe jeg har utsatt alt for lenge. bruker vel bare 15% av klærne mine til daglig, men klarer ikke å kvitte meg med resten, i håp om at jeg en dag skal begynne å gå med litt mer spennende klær. Kvelden ble brukt til å spille dataspill og gjøre skoleoppgaver. Skal gjøre den ferdig idag å få sendt den inn. Må få den godkjent før eksamen om 1,5 uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. mai 2009 #494 Del Skrevet 24. mai 2009 dumme tanker er dessverre veldig vanskelig å bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 24. mai 2009 #495 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, sånne dager er kjipe. Jeg føler meg også ofte veldig kjedelig. Har så lyst til å se stilig ut, hele tida. Jeg vil ha stilige klær, stilig hår, stilig sminke. Jeg vil være en av de snasne damene jeg stadig vekk ser på gata. Men... Jeg syns ikke du ser kjedelig ut. Du har alltid kule klær på KG-treffene ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. mai 2009 #496 Del Skrevet 24. mai 2009 Hver gang jeg har sett deg har du vært utrolig stilig kledt i alle fall. Kjipt med sånne dager da man ikke klarer å riste av seg de negative tankene. Håper dagen i dag er litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. mai 2009 #497 Del Skrevet 24. mai 2009 Søte Kara W: Du er veldig pen og søt. Du har egen, fin klesstil. Jeg har alltid likt måten du kler deg på. Du er smart. Du er småbarnsmor, jobber, holder på med prosjekter etter jobb OG du tar kurs/utdannelse på toppen av alt dette! Dét bør du være stolt over, jeg synes det er veldig imponerende. Du er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. mai 2009 #498 Del Skrevet 25. mai 2009 Har ikke så mange smarte ting å komme med idag, men vil bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Så mange pene ord, da Tusen takk! Dagen idag var mye bedre. Fant frem noen klær som jeg ikke har brukt på lenge, og fikk til og med komplement fra sjefen om at jeg så fin ut Det er fortsatt hektisk på jobben, og idag dukket det opp et problem hvor en kunde bestilte noe for flere uker siden, som vi ikke hadde på lager, og så ble det aldri bestilt mer av det. Sjefen ble sur og sa at jeg burde passe bedre på i slike situasjoner. men snille kolegaen min sa at han faktisk hadde tatt det opp med sjefen selv, og sjefen hadde sagt at han skulle ordne det. Etterpå sa kollegaen til meg at det alldeles ikke var min skyld at dette ikke var blitt gjort, men at vi skulle sette oss ned i løpet av uken og lage rutiner slik at det ikke skjer igjen. Han hadde egentlig ikke slått meg som den type person som står opp for andre og klarer å si unnskyld, så er blitt veldig positvt overasket over ham. Jeg har jo glemt å fortelle om den kule gaven mamma kjøpte til plutten. Hans helt eget rollespill! Den kom med bok, terninger og små trefigurer. Det var bare den søteste og mest nerdete gaven jeg kan tenke meg. På kvelden hadde mannen samlet noen venner for spille rollespill, og vi foreslo å spille denne, men de ville heller spille rompirater Endret 25. mai 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. mai 2009 #500 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har jo glemt å fortelle om den kule gaven mamma kjøpte til plutten. Hans helt eget rollespill! Den kom med bok, terninger og små trefigurer. Det var bare den søteste og mest nerdete gaven jeg kan tenke meg. På kvelden hadde mannen samlet noen venner for spille rollespill, og vi foreslo å spille denne, men de ville heller spille rompirater Så fantastisk herlig gave!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå