Gå til innhold

den lille bitre hurpeboka


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alvekjole! Grattis! Din heldiggris, Fjellrypa. :) Hvilke(n) farge®? *nysgjerrig*

Og shopper....sjef....hmmm...det frister, det frister.Må tenke litt på den. :sjarmor:

MissLille, jeg håper jeg oppførte meg ordentlig i den der drømmen din. :)

Strix- du er heldig som har en haug med kåper! Jeg har to nå, og den ene er faktisk en arvekåpe etter bestemor, en hun fikk til 50årsdagen sin, så den er vel nå snart sånn offisielt 43 år gammel :ler: .Bestemor er forresten fortsatt alive and kicking.

I dag er jeg faktisk litt småsjuk. Kjente det i går da jeg var ute og kåpeshoppa- sår i halsen og med verk i musklene. Så i dag er jeg bare hjemme og tar det med ro. Ull er stikkord.Pledd,jakke, sokker, hund....og sjøl om jeg er pjusk, drømmer jeg om fårikål. Tror det er på tide å lage det i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eplegrønn med lilla kontraster fra før, og den nye er lilla og lysegrå. Sender deg en link til et bilde på pm, jeg. De er fine, og ikke minst utrolig deilige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin, Fjellrypa! Skikkelig fine farger! Er sikkert lekker i eplegrønn og lilla også. Godt å høre at de er like deilige å ha på som det de ser ut til. Jeg kommer nok til å lide valgets kval når det gjelder farger....har kikket på fargekartet etpar ganger i kveld . Mens jeg har bælma nedpå med te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, må jo titte innom og :rope: litt på basillene, og ønske god helg :klem:

Du oppførte deg bra i drømmen ja, også husker jeg tenkte at du var annereledes enn jeg hadde sett deg for meg - mener å ha lest at du har krøllete hår? For i drømmen hadde du sånt lang lyst hår som bare reklamemodeller har, som lå veldig pent dandert nedover skuldrene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissLille, det er godt jeg var grei. Jeg har ikke så veldig slett hår til vanlig, men forandring fryder, vettu. :-D

Svimle; Jeg hadde fårikål i går....og dagen før det igjen....og det var fantastisk godt, det håper jeg din også var. Fårikål er forresten et godt eksempel på at ting ikke alltid trenger være så komplisert for å bli godt- med gode råvarer kommer man forbløffende langt.

I dag har vi vært i skogen igjen. Dro avgårde i tolvtida, med niste og kaffe (og wienerbrød (!) fra den søndagsåpne bakeren. Så har vi kost oss glugg med å lete tyttebær oppi Mostadmarka, rastet ved det gamle jernverket og bare hatt det heeelt okei. Nå skal jeg bake brød og så skal jeg lage en "knø sammen det du finner i kjøleskapet"-gryte som jeg raffinerer med en vinskvett og så baker jeg osteboller med litt oregano attåt. I fryseren har vi dessert; After eight-isen til Kulinaris (som egentlig heter "Before nine", når sant skal sies).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte avreagere litt.....nå som alle venninnene mine er fortapte inni "baby-bleie-bysse-bæsje-og dikkeverden" så har jeg lov til å kjøpe meg ting jeg har lyst på.Bare fordi,ikke noe bursdag eller noenting. Så nå har jeg bestilt meg en bældyr grå strikkekjole i ull fra Odd Molly, og venter i spenning på den. Og blåser i at den er bældyr. :sjarmor: Noen får unger, vi andre kan drive og ta oss ut hele tiden i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo, Strix! :klem:

Det syns jeg absolutt! Og så er det jo nesten ren ull, så den kan man holde seg god og varm i hele lange vinteren. Praktisk som bare tusan! :sjarmor:

I morgen skal puppene mine få seg et løft, hadde jeg tenkt. Det er nemlig åpnet Change-butikk (kjede med undertøy i større cupstørrelse) her i byen, og de fleste bhene mine begynner å bli noe soggy. Yey!Fornyelse på alle punkter!

Og så skal mannen ringe legen og avtale tid for prøve.....kjenner jeg har hjertet et godt stykke oppi halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med disse prøvene er at man da kan få en forklaring ia lel fall. Det fikk vi i dag, sjansen for at vi skal få det til på egenhåd er så liten at det ikke er mulig omtrent. I følge gyn. var det ingen vei utenom ivf. om vi skulle få dette til...

Og da vet vi det og vi er på veit et sted, ventinga og uvissheten er jo det verste føler jeg.

Mange varme :klem: til deg!! Fant du noe oppløftende i dag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole! Den så deilig ut. Jeg burde vært så mye flinkere til å kle meg, men havner som regel i jeans'en og en kjedelig topp til.. Derfor trenger jeg en personlig sjef! :sjarmor:

Ellers er jeg enig med det Strix sier her oppe. Du får i alle fall et svar til syvende og sist.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, alle gørls! :vinke:

Ja, det blir spennende med den testinga. Kjenner meg litt prikkete. Og selvsagt glemte mannen å ringe legen i dag. Snakk om dott! :gjeiper: Men i morgen er atter en dag. Og jeg mener ikke eeeegentlig at han er en dott, asså.

Og det er nok best å vite. Å ikke vite er jaggu meg bra slitsomt, nemlig.

I mellomtida oppretter jeg "Barnløse jålebeins shoppe-og jåleforbund" . Alle som vil kan bli medlem! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeey! *full av gulrotkake*

Jeg har stått opp, dusjet, luftet Dyret og sjekket nyhetene mens jeg supte i meg en kopp te. Skikkelig effektiv i dag, m.ao. Har planer om å vaske litt og leke husmor, men venter fortsatt på inspirasjon. Kom ånn folkens, inspirer meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å si at ja,jeg fant bh i går. Endte opp med en en brun en,i blondestoff. Satt veldig fint på, og jeg følte meg som fru Struttepupp 2008 da jeg gikk rundt med den i heimen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...