Gå til innhold

den lille bitre hurpeboka


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hu og hei, her går det for seg!

Takk for klem og fyll og spetakkel mens jeg er borte. :ler:

I min lille boble fyker dagene avgårde- tenk, nå er det midten av september! Jeg syns det nettop var juli,jeg. Studiene humper seg avgårde, bikkja er frisk og rask, jeg er frisk og rask og verden ser lys og fin ut.

I dag har forresten foreldrene mine 35 års bryllupsdag, så hurra for dem! Vel blåst! :smilyblomst::smilyblomst:

Ellers byr jo høsten på plenty med muligheter for god mat. Jeg har rett bak meg to uker med mumsing av plommer, og i går ble høstens lam testet for første gang. Det var godtgodtgodt!!!!

I dag skal jeg bake brød. Og jobbe. Ikke så kjempespennende, altså. Og så skal jeg sikkert trøkke i meg noe av eplepaien fra i går. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :vinke:

I dag er jeg i trass-alderen, tror jeg. Sitter i pysjen fortsatt, og streiker. Heldigvis purker og sover bikkja fremdeles. Ikke særlig lyst til å jobbe heller. :ler: Det er noe med det å gå på jobb når alle andre går hjem....menmen, det tar seg sikkert opp i løpet av dagen. Er kjempefint vær, så jeg burde virkelig unne meg selv og bikkjedyret en lang og god tur, syns det er så vanvittig vakkert når trærne begynner å bli gule og røde og oransje. :hjerte:

Vel, jeg får rapportere litt meir senere, nå ser jeg meg sjøl i speilet og innser at det er på tide med en dusj.Virkelig. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som virkelig er i trassalderen sitter ikke stille og streiker, altså. De ligger på gulvet, sparker med bena og uler. Ikke at jeg har noen erfaring med det, selvsagt, for mitt barn er jo et mildt og føyelig vesen som aldri har egne meninger om noe som helst. Nesten :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hallooo, hyggelig å se det er litt liv i boken din igjen :hoppe: jeg har forresten vært litt fraværende selv i det siste, og det går mye i studier, så ikke så mye spennende som skjer hos meg da - meeen, klesskapet trenger en real røsk igjen snart - så da er det på tide for deg å starte å trene opp sparkefoten ;)

Kan du forresten sende litt av det fine været nedover en bit også? :fnise:

Ha en fin tirsdag ettermiddag og kveld, håper jobb går fint og uten for mye rare kunder :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på fårikål! :sikle: Kanskje jeg må koke det i helga.. Mannen liker det ikke ("det er jo ihjelkokt kjøtt!!"), men da får han rett og slett få noe annet. For jeg tror nemlig jeg skal koke fårikål! Nemlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornmorn!

Eukey. Jeg spreller og hyler definitivt ikke, så da kan jeg lettet konstantere at jeg kke er i trassalderen. Dessuten har det gått over i dag, så det var nok bare et akutt anfall av vrang-lou.

Er klar med sparkefoten! Skal sparke meg sjøl og i løpet av høsten- har registrert at det er altfor mange ekle h&m-plagg som har overlevd altfor mange år i kommoden min uten å bli oppdaget av Utlukeren. Men nå er det SLUT. Fretex får mye møl av meg i høst :sjarmor:

Er forresten 100% enig i at lam og turer er det beste med høsten. Akkurat nå gleder jeg meg til Rørostur i slutten av måneden- der oppe er det spesielt og vakkert på denne tida.Og fortsatt kanskje noe sopp...hvis den ikke har rukket å råtne bort....*halvveis optimist*.

I dag har jeg tenkt meg på bytur, og lete etter vinterkåpe. Det kan bli litt av en utfordring, siden jeg ikke er spesielt lett å tilfredsstille på kåpefronten. Har planer om å pløye gjennom Fretex (give some,get some back) og alle "vintage"butikkene i tillegg til "ubrukt"butikkene, for jeg føler meg ikke i "svi av 3000 spenn på ei kåpe"-modus akkurat nå. Heller ikke kontoen er innstilt på det, forresten. Men wish me luck! Føler jeg trenger det. I tillegg har jeg begynt å småsikle etter noe som kalles alvekjole, men tror jeg skal roe meg LITT ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp.Jeg fant. Og det på Lindex, av alle steder, der har jeg knapt funnet et plagg på evigheter. Den er svart, enkeltknept, er tettsittende oppe og er vid i skjørtet og har belte i livet. Og så har den brede mansjetter som går litt ut i kantene. Ser litt "engelsk" ut kanskje, inneholder 60% ull og kostet 899. Jeg er storfornøyd, for den er kjempefin på meg. Ellers kjøpte jeg....klesvaskemiddel med lavendelduft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å finne klær! Vil du bli min personlige shoppingassistent? Eller forresten, du kan bli min personlige shopper (og ha sjef som undertittel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vet du hva? Jeg drømte om deg her om dagen..er det sånn tegn på at man er litt mye på KG mon tro.. :sjenert:

:fnise:

Jeg tror vi bare møttes på gaten, og av en eller annen grunn kjente vi igjen hverandre..kanskje vi var på shopping begge to.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, ny kåpe! Jeg hadde for noen år siden ingen, nå har jeg mange. Fant noen gamle for noen besteforeldre som vi sydde litt om og her om dagen arva jeg ei fra ei søster, som aldri har vært i bruk ;)

Håper ellers at alt er bra :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...