cypress Skrevet 28. august 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 28. august 2008 Puss Puss! Skulle slengt på ett par kyssesmilyer, men de finnes ikke lenger!! men her, gjør som wkimsky, ta en istedet! Haha, i stedet for suss?? Hva med ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. august 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 28. august 2008 Nå har jeg lagd egen tråd om kjolen... Har ikke så store forhåpninger til at det fører noe sted men... Kan jo ikke skade! :-D NÅ skal jeg legge meg!!! Natta alle søtinger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. august 2008 #303 Del Skrevet 29. august 2008 Hei Hei Ville bare si at den kjolen du skal ha er så fin Du blir sikkert dødslekker i den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. august 2008 #304 Del Skrevet 29. august 2008 Håper du får napp på tråden din. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. august 2008 #305 Del Skrevet 29. august 2008 Haha, i stedet for suss?? Hva med ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. august 2008 Forfatter #306 Del Skrevet 29. august 2008 Hei Hei Ville bare si at den kjolen du skal ha er så fin Du blir sikkert dødslekker i den :rødme: Takk... Følte meg ganske lekker selv også... Litt sånn her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. august 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 29. august 2008 Håper du får napp på tråden din. God helg! Lite respons foreløpig, men det er alltids håp!! Og neste lørdag skal jeg på prøving igjen, men da i en butikk som jeg ikke tror har salg... Håper ikke jeg finner en kjole som gjør at jeg begynner å tvile!!! Avtalte prøvingen med to venninner for leeenge siden nemlig, så nå føler jeg nesten jeg gjør det mest for dem... Goood helg til deg og Muffin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. august 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Du shrimpy, jeg ler så godt av deg assa.. IKKE at det ikke er sant, men hva skjer med den nye signaturen din??? Knullbar! Og HVOR er dagboken din???? :klø: EDIT: 2 glass vin og en øl gjør at jeg skriver en del feil da kan du si... Og så må jeg teste en ny smiley: Fett. Endret 29. august 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 29. august 2008 #309 Del Skrevet 29. august 2008 Goood helg Cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. august 2008 #310 Del Skrevet 29. august 2008 og på en ukedag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. august 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 30. august 2008 Goood helg Cypress! Takk!!! Gooood helg til deg også!!! og på en ukedag???? Nå ja, fredag er jo riktignok ikke helt helg, men jeg syns nå det er lov å ta seg en pils etter jobb på fredager... Særlig når jobben er kjeeeedeeeeliiiiiig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. august 2008 Forfatter #312 Del Skrevet 30. august 2008 I dag har jeg engasjert meg i min husband to be sin hobby: jeg ble med ut og kjørte veteranbil i mange timer i dag. Det var jo så fint vær, så vi tok av taket, og da var det faktisk veldig deilig. Kjenner jeg er litt varm i ansiktet av , men satser på at det bare betyr at jeg blir brun (ikke brent og rynkete... ) Det virker som han blir veldig glad for at jeg tar del i det han syns er så gøy da. Så da er det verdt det, selv om jeg eeeegentlig ikke er så interessert i gamle biler - eller biler generelt. Nå har vi spist middag, kjære har sovnet på sofaen, og jeg skriver på KG.. Snart skal jeg vekke han og dra han med for å leie film. Deilig å slappe av hjemme en kveld. Kjenner jeg brygger på en forkjølelse også, så da er det godt å være hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2008 #313 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har vondt i bihulene... Vil ikke bli syk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 31. august 2008 #314 Del Skrevet 31. august 2008 Så NYDELIG :dåne: kjolen du prøvde er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har vondt i bihulene... Vil ikke bli syk nå.. Jeg hadde kjempevondt i halsen i helgen, men det har gått over nå, og i stedet blitt tett i nesa og nysete... Men jeg er på jobb, og sitter her og snufser... jaja.. Litt nesetrøbbel er jo ikke akkurat nok til å bli hjemme fra jobb! (eller??? ) Hvordan går det med deg da Dinedama? Ble du syk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2008 Forfatter #316 Del Skrevet 1. september 2008 Så NYDELIG :dåne: kjolen du prøvde er!!! JAAAA!!!! Ikke sant!!! Jeg er litt forelsket i den... Forloveren min har vært på ferie siden før jeg var på kjoleprøving og fant den, så hun har ikke sett den enda. Hun kom hjem i går kveld, og er på jobb/mail igjen i dag. Sendte henne en mail med bilder av den i dag tidlig, så er spent på hva hun syns om den når hun ser den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2008 #317 Del Skrevet 1. september 2008 Har ikke blitt syk enda nei Men det kjentes ut som om det var noe på gang i går... Egentlig har jeg ikke tid til å bli syk så det er like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 1. september 2008 #318 Del Skrevet 1. september 2008 JAAAA!!!! Ikke sant!!! Jeg er litt forelsket i den... Forloveren min har vært på ferie siden før jeg var på kjoleprøving og fant den, så hun har ikke sett den enda. Hun kom hjem i går kveld, og er på jobb/mail igjen i dag. Sendte henne en mail med bilder av den i dag tidlig, så er spent på hva hun syns om den når hun ser den!! Hu kommer garantert til å ELSKE den!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 1. september 2008 #319 Del Skrevet 1. september 2008 Bare innom og titter. Mye kjoler og dill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. september 2008 #320 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde kjempevondt i halsen i helgen, men det har gått over nå, og i stedet blitt tett i nesa og nysete... Men jeg er på jobb, og sitter her og snufser... jaja.. Litt nesetrøbbel er jo ikke akkurat nok til å bli hjemme fra jobb! (eller??? ) Hvordan går det med deg da Dinedama? Ble du syk?? Huff da, vil vi ikke ha noe av... Får håpe det kommer seg, hvis ikke så får du komme deg hjem under dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg