Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse som gift kvinne :strix: Du var jo rålekker!! :sexy:

Kos dere masse på bryllupsreise, og nyt tiden med mannen din ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sett noen bilder enda... ligger de på FB? :lur:

Og du, kose dere utrolig masse på bryllups reise!!! :strix:

jo, en ting til... nå må du forandre overskriften på boka her.... snufs.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innom fra pc paa hotellet i Thailand. Her er det helt fantastisk!! Hit burde alle reise!! :hoppe:

Haaper dere har det bra alle sammen, det har viii!!!!!

Hilsen en lykkelig kone.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! :rødme: Håper fortsettelsen blir like fantastisk! :hoppe: Kos deg masse med mannen din, fru cypress! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Du var helt nydelig på det profilbildet på FB :) Godt å høre at dere koser dere, gleder meg til å høre mer og se flere bilder når dere er hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Er det i dag du kommer hjem cypress?? :sjenert:

Hvis det er det: :velkommen: hjem!!! Det har sett ut som dere har hatt det helt fantastisk på oppdateringene, så regner med det er tilfelle!! Gleder meg til å høre om alt sammen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: HJEM!!!!! Tror jeg snakker på ALLE sine vegne når jeg sier at vi gleder oss MASSSSSEEE til bilder og referat :nigo::nigo::nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Hjem igjen fra bryllupsreise :hjerte:

Så til det viktige:fnise: Når kommer det flere bilder?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere også :velkommen: hjem! Håper dere har hatt noen uforglemmelige dager og nå er vi mange som venter spent på referat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer, og takk for alle velkomsthilsner!!!

Vi kom hjem fra en helt herlig bryllupsreise i dag tidlig. Det har vært så avslappende og deilig!!! Hjemreisen tok en del timer, så dagen i dag har vi vært litt trøtte, men det har nå gått greit. Vi har hatt supert vær, rundt 30 grader hver dag og masse sol. Jeg har blitt solbrent på de fleste kroppsdeler etter tur. :ler: Vi fikk ridd på elefant, klappet en ape, snoklet, vært på båttur der jeg ble sjøsyk og kastet opp i vannet - og fikk se at fiskene også likte maten jeg hadde spist den dagen.. :hoho: Og ellers bare solt oss, shoppet, spist masse god mat og kost oss!! :jepp:

I posten hjemme ventet 4 CDer med bilder fra bryllupet!!! :hoppe: Det er så mange bilder der at i kveld har vi bare orket å se på tre av dem. Nå har vi nemlig snart tenkt å legge oss for å komme over jet-lagen. Men jeg lover å legge ut noen bilder i morgen!!! Men jeg kan røpe så mye som at det er utrolig mange fine!!!!! Jeg er sååå fornøyd med fotografen!!! :dåne:

Referat fra selveste dagen kommer også i morgen!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...