Mazilla Skrevet 22. mai 2009 #3021 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har sommerfugler i magen på dine vegne! Lykke til i morra, kjære søte cypress! Tenk at du endelig skal gifte deg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 22. mai 2009 #3022 Del Skrevet 22. mai 2009 Masse lykke til i morra!!! skal tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. mai 2009 #3023 Del Skrevet 22. mai 2009 Lykke til i morgen! Håper dere får en super dag! Tenker masse på dere nå og er spent på å høre om hvordan alt går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. mai 2009 #3024 Del Skrevet 22. mai 2009 Tenk at i morgen er endelig dagen her! Nå er det ikke mange timene igjen! Ønsker dere en fantastisk dag. Nyt den til fulle! Lykke til, og til lykke. Kommer til å tenke på deg i morgen, og jeg gleder meg masse til å se bilder. Du kommer til å være en nydelig brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3025 Del Skrevet 22. mai 2009 Å, her var det gøy å komme innom!! Så mange koselige meldinger!!! :dåne: Ja, i morgen er den store Dagen! Jeg er overraskende rolig, skjønner nok ikke helt hva det er jeg driver med.. Er nå kommet til mamma og pappa, og skal sove her i natt. Har fått meg et glass vin, og det er god stemning! Skal kikke litt på talen min igjen - liker tydeligvis best å gjøre det med litt promille.. Kanskje like greit, jeg skal jo lese den etter et par glass også.. JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Referat og bilder og alt det der kommer selvsagt så snart jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mai 2009 #3026 Del Skrevet 22. mai 2009 Ååhh, søte-cypress! Innom her og hilser på, det hadde jeg faktisk ikke venta i dag! Du er god du! Lykke til i morra, enda en gang! Gleder meg masse til å se bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. mai 2009 #3027 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Tenk at det er i morgen du skal gifte deg Jeg er kjempeglad på deres vegne, og håper dagen blir fylt med kjærlighet, glede og flott vær Masse Lykke til med både taler og alt annet som hører med Gratulerer så masse, jeg gleder meg til å høre referat og se bilder av det flotte brudeparet Masse Endret 22. mai 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. mai 2009 #3028 Del Skrevet 22. mai 2009 I dag skal du gifte deg!!! Gratulerer så mye! Så koselig at du tittet innom her. Virker som om du er veldig klar for den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. mai 2009 #3029 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå er det blitt 23. mai - dagen er endelig her ! Håper dagen blir alt det du har drømt om og mere til Gratulerer på bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 22. mai 2009 #3030 Del Skrevet 22. mai 2009 Første gang i boken din, men gratulerer så masse med dagen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mai 2009 #3031 Del Skrevet 22. mai 2009 Håper du får sove i natt! Lykke til med den største dagen i ditt liv, og god tur på bryllupsreise! Gleder meg til referat og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. mai 2009 #3032 Del Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer med dagen til deg og din kjære!! Håper det blir en fantastisk dag!!! :rødme: osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 23. mai 2009 #3033 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg rakk innom allikevel!!! I DAG GIFTER DU DEG!!!!!! WOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!! :D :D :D :D :D Ha en fantastisk dag, snuppa!!!!! Gleder meg SÅ til bilder og referat!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mai 2009 #3034 Del Skrevet 23. mai 2009 Ha en fantastisk bryllupsdag cypress!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2009 #3035 Del Skrevet 23. mai 2009 Tu dei is dhe deeeeeei!!!! Kjære fantastiske søte lille du: Gratulerer så mye med dagen i dag :rødme: Nyt den til det fulle og slapp av Det er deres dag i dag! Ha en nydelig bryllupsreise også Jeg gleder meg, som alle andre, til referat og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. mai 2009 #3036 Del Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer så mye med dagen i dag til deg og din kjære!! Måtte dere få en fantastisk, minnerik, romantisk, morsom, spennende og herlig dag og et minst like flott liv sammen! Solen skinner hvertfall for dere, og jeg har dere i mine tanker i dag... Igjen, til lykke! Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 23. mai 2009 #3037 Del Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer med dagen! Håper den blir vakker og minnerik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. mai 2009 #3038 Del Skrevet 23. mai 2009 Kjære søteste vennen min nå er du gift med han du elsker, endelig er dere mann og kone :rødme: håper dagen deres så langt har vært fantastisk og romantisk :rødme: Nyt dagen alt du kan og sug inn alle intrykk Cypress har blitt kone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2009 #3039 Del Skrevet 23. mai 2009 GRATULERER MED DAGEN!!!!! Nydelig dag har dere fått og. Til lykke begge to!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 23. mai 2009 #3040 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg så dere idag hvis det var deres bil som kjørte ned bogstaveien!!! Håper dere har en fantastisk dag og at alt har gått som det skulle! All lykke for fremtiden søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg