Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Puss Puss! Skulle slengt på ett par kyssesmilyer, men de finnes ikke lenger!! :frustrert:

men her, gjør som wkimsky, ta en :buss: istedet!

Haha, :buss: i stedet for suss?? Hva med :tanpuss: ??

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lagd egen tråd om kjolen... Har ikke så store forhåpninger til at det fører noe sted men... Kan jo ikke skade! :-D

NÅ skal jeg legge meg!!! Natta alle søtinger!!! :klemmer:

Skrevet

Hei Hei :vinke:

Ville bare si at den kjolen du skal ha er så fin :) Du blir sikkert dødslekker i den :rødme:

:klem:

Skrevet

Håper du får napp på tråden din.

God helg! :hug:

Skrevet
Hei Hei :vinke:

Ville bare si at den kjolen du skal ha er så fin :) Du blir sikkert dødslekker i den :rødme:

:klem:

Takk... :sjenert: Følte meg ganske lekker selv også... :blush:

Litt sånn her: :sexy:

:lol::rulle:

Skrevet
Håper du får napp på tråden din.

God helg! :hug:

Lite respons foreløpig, men det er alltids håp!! :) Og neste lørdag skal jeg på prøving igjen, men da i en butikk som jeg ikke tror har salg... Håper ikke jeg finner en kjole som gjør at jeg begynner å tvile!!! Avtalte prøvingen med to venninner for leeenge siden nemlig, så nå føler jeg nesten jeg gjør det mest for dem... :icon_lol:

Goood helg til deg og Muffin!! :kose:

Skrevet (endret)
:fnise::klem:

Du shrimpy, jeg ler så godt av deg assa.. IKKE at det ikke er sant, men hva skjer med den nye signaturen din??? Knullbar! :fnise::rulle:

Og HVOR er dagboken din???? :vetikke: :klø:

EDIT: 2 glass vin og en øl gjør at jeg skriver en del feil da kan du si... :flau:

Og så må jeg teste en ny smiley: :ninja:

Fett.

Endret av cypress
Skrevet
Goood helg Cypress! :vinke:

:enig::digge:

Takk!!! Gooood helg til deg også!!!

:vin: og :ol: på en ukedag???? :hakeslepp:

:lol:

Nå ja, fredag er jo riktignok ikke helt helg, men jeg syns nå det er lov å ta seg en pils etter jobb på fredager... ;) Særlig når jobben er kjeeeedeeeeliiiiiig....... :sove:

Skrevet

I dag har jeg engasjert meg i min husband to be sin hobby: jeg ble med ut og kjørte veteranbil i mange timer i dag. Det var jo så fint vær, så vi tok av taket, og da var det faktisk veldig deilig. Kjenner jeg er litt varm i ansiktet av :sol: , men satser på at det bare betyr at jeg blir brun (ikke brent og rynkete... :omg: ) Det virker som han blir veldig glad for at jeg tar del i det han syns er så gøy da. Så da er det verdt det, selv om jeg eeeegentlig ikke er så interessert i gamle biler - eller biler generelt.

:reise:

Nå har vi spist middag, kjære har sovnet på sofaen, og jeg skriver på KG.. Snart skal jeg vekke han og dra han med for å leie film. Deilig å slappe av hjemme en kveld. Kjenner jeg brygger på en forkjølelse også, så da er det godt å være hjemme..

:klemmer:

Skrevet

Jeg har vondt i bihulene... :syk:

Vil ikke bli syk nå.. :(

Skrevet
Jeg har vondt i bihulene... :syk:

Vil ikke bli syk nå.. :(

Jeg hadde kjempevondt i halsen i helgen, men det har gått over nå, og i stedet blitt tett i nesa og nysete... :forkjola: Men jeg er på jobb, og sitter her og snufser... jaja.. Litt nesetrøbbel er jo ikke akkurat nok til å bli hjemme fra jobb! :) (eller??? :lur: )

Hvordan går det med deg da Dinedama? Ble du syk??

Skrevet
Så NYDELIG :dåne: kjolen du prøvde er!!!

JAAAA!!!! Ikke sant!!! Jeg er litt forelsket i den...

Forloveren min har vært på ferie siden før jeg var på kjoleprøving og fant den, så hun har ikke sett den enda. Hun kom hjem i går kveld, og er på jobb/mail igjen i dag. Sendte henne en mail med bilder av den i dag tidlig, så er spent på hva hun syns om den når hun ser den!! :heiajente:

Skrevet

Har ikke blitt syk enda nei :riste: Men det kjentes ut som om det var noe på gang i går... Egentlig har jeg ikke tid til å bli syk så det er like greit :Nikke:

Skrevet
JAAAA!!!! Ikke sant!!! Jeg er litt forelsket i den...

Forloveren min har vært på ferie siden før jeg var på kjoleprøving og fant den, så hun har ikke sett den enda. Hun kom hjem i går kveld, og er på jobb/mail igjen i dag. Sendte henne en mail med bilder av den i dag tidlig, så er spent på hva hun syns om den når hun ser den!! :heiajente:

Hu kommer garantert til å ELSKE den!! :dåne:

Skrevet
Jeg hadde kjempevondt i halsen i helgen, men det har gått over nå, og i stedet blitt tett i nesa og nysete... :forkjola: Men jeg er på jobb, og sitter her og snufser... jaja.. Litt nesetrøbbel er jo ikke akkurat nok til å bli hjemme fra jobb! :) (eller??? :lur: )

Hvordan går det med deg da Dinedama? Ble du syk??

Huff da, :forkjola: vil vi ikke ha noe av... :troest: Får håpe det kommer seg, hvis ikke så får du komme deg hjem under dyna :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...