Mazilla Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #1761 Del Skrevet 13. mai 2009 Én uke til eksamen! Må gå avsted til jobb straks. Jeg begynner å bli litt småstressa, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 13. mai 2009 #1762 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har hatt eksamen i DAG! Wæ!! Du får ha lykke til med lesingen da du! Tenker du nailer den eksamenen! Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #1763 Del Skrevet 13. mai 2009 Vi får nå se på det da! Etter jobb i dag spiste vi middag, og så stakk vi rett avgårde for å lese. Fikk lest 2,5-3 timer, bedre enn ingenting. Nå skal jeg puste ut litt frem til Paradise Hotel, og så slokner jeg nok så fort det er ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1764 Del Skrevet 15. mai 2009 Siste dag på jobb i dag!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. mai 2009 #1765 Del Skrevet 15. mai 2009 for siste dag på jobb!! Håper du får en fin 17.mai og ikke bare sitter og leser Du må få med deg borgertoget iallefall, det er så artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1766 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det noe spesielt med borgertoget i Barteby? Har ingen planer om å lese på 17.mai egentlig... Den dagen er jeg jo travelt opptatt med å sprade rundt i bunaden min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2009 #1767 Del Skrevet 15. mai 2009 Innom for å hilse litt på, og for å ønske deg masse rart; *Lykke til med lesing *God helg *Ha en fin 17.mai Jepp.... det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1768 Del Skrevet 16. mai 2009 Takk for det, MarianneE! God helg og 17.mai til deg også! I dag har vi vært ute hele dagen. Leste til eksamen på plenen utenfor, deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mai 2009 #1769 Del Skrevet 16. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1770 Del Skrevet 18. mai 2009 En fin 17.mai er historie. Fikk gått litt i bunad, før det ble for varmt og jeg hoppa i bikinioverdel/skjørt og la meg ut i sola. Lå på gresset og leste til eksamen, med korpskonsert i bakgrunnen. En fin og avslappende 17.mai! I dag er det nest siste mulighet for å lese til eksamen som er på onsdag.. Spiser frokost nå, før jeg setter kursen mot biblioteket. Hvis jeg ikke får plass der (for der er det jo helt kaos rundt eksamen!), får jeg finne på noe annet. Lese må jeg uansett! Og trene, men det får vi ta i ettermiddag, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. mai 2009 #1771 Del Skrevet 18. mai 2009 var det jeg visste, ble nok litt lesing på deg selv om det var den 17. Bra du koste deg litt likevel da Og lykke til med dagens lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1772 Del Skrevet 18. mai 2009 Takk takk! Var bare å glemme biblioteket. Folk er fullstendig gale, brøyter seg frem som ville dyr i det de åpner! De som har spissest albuer eller er raskest/frekkest får sikkert en fin lesedag der. Jeg foretrekker kafé jeg! Leste to timer på kafé i formiddag. Er hjemme og spiser lunsj nå. Skal trene styrke etterpå, og så blir det vel ei leseøkt igjen i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1773 Del Skrevet 19. mai 2009 Eksamen i morra, men har ikke fått gjort stort i dag. Tror jeg har lest det jeg kan, i grunnen. Er knallfint vær, men har ikke helt ork til å gå ut igjen. Var ute en tur i dag morges/formiddag. Han godeste har eksamen, så jeg er litt spent på når jeg hører fra han og hvordan det har gått! Håper ikke jeg hører fra han på en stund enda.. Blærk, jeg er sliten, tiltaksløs, rastløs og trøtt... Gleder meg til å reise fra Barteby og ikke komme tilbake før sommeren er over, og jeg er godt gift og hele pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 19. mai 2009 #1774 Del Skrevet 19. mai 2009 Lykke til i morgen!!! Det kommer nok til å gå kjempebra! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1775 Del Skrevet 20. mai 2009 Takk for det! Nå setter jeg snaaart kursen mot skolen for å bevise hva jeg kan.. Kryss fingrene for meg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mai 2009 #1776 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvordan gikk det? 8 dager til det er min tur. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1777 Del Skrevet 21. mai 2009 Vet ikke helt, tror det gikk sånn middels. Aldri hatt den formen for eksamen før, så det blir spennende å se. De legger ut fasiten til onsdag, så da kan jeg sjekke selv hvordan det gikk! Jeg skal også i ilden igjen om 8 dager.. Prøver hardt å motivere meg for å begynne på nytt med en ny leserunde, men det er ikke lett! Hodet mitt er jo fullt..! Vi får heie hverandre frem, så går det forhåpentligvis greit for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mai 2009 #1778 Del Skrevet 21. mai 2009 Her er mitt heiebidrag: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1779 Del Skrevet 21. mai 2009 Heia oss!! :duskedame: Jeg prøver ut en ny eksamenslesetaktikk i dag: og pensum på høylys dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1780 Del Skrevet 22. mai 2009 Må bare litt av Fanthomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå