Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Én uke til eksamen! :sjokk: Må gå avsted til jobb straks. Jeg begynner å bli litt småstressa, kjenner jeg! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt eksamen i DAG! :jepp: Wæ!! Du får ha lykke til med lesingen da du! Tenker du nailer den eksamenen! Juhu! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå se på det da! ;) Etter jobb i dag spiste vi middag, og så stakk vi rett avgårde for å lese. Fikk lest 2,5-3 timer, bedre enn ingenting. Nå skal jeg puste ut litt frem til Paradise Hotel, og så slokner jeg nok så fort det er ferdig... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:hoppe: for siste dag på jobb!!

Håper du får en fin 17.mai og ikke bare sitter og leser :sjenert: Du må få med deg borgertoget iallefall, det er så artig :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spesielt med borgertoget i Barteby? Har ingen planer om å lese på 17.mai egentlig... :fnise: Den dagen er jeg jo travelt opptatt med å sprade rundt i bunaden min! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å hilse litt på, og for å ønske deg masse rart;

*Lykke til med lesing

*God helg

*Ha en fin 17.mai

Jepp....

det var det!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, MarianneE! God helg og 17.mai til deg også! :)

I dag har vi vært ute hele dagen. Leste til eksamen på plenen utenfor, deilig!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin 17.mai er historie. Fikk gått litt i bunad, før det ble for varmt og jeg hoppa i bikinioverdel/skjørt og la meg ut i sola. Lå på gresset og leste til eksamen, med korpskonsert i bakgrunnen. En fin og avslappende 17.mai! :)

I dag er det nest siste mulighet for å lese til eksamen som er på onsdag.. :redd: Spiser frokost nå, før jeg setter kursen mot biblioteket. Hvis jeg ikke får plass der (for der er det jo helt kaos rundt eksamen!), får jeg finne på noe annet. Lese må jeg uansett! :sukk: Og trene, men det får vi ta i ettermiddag, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

var det jeg visste, ble nok litt lesing på deg selv om det var den 17. ;) Bra du koste deg litt likevel da :) Og lykke til med dagens lesing :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :klemmer:

Var bare å glemme biblioteket. Folk er fullstendig gale, brøyter seg frem som ville dyr i det de åpner! :sjokk: De som har spissest albuer eller er raskest/frekkest får sikkert en fin lesedag der. Jeg foretrekker kafé jeg! :) Leste to timer på kafé i formiddag. Er hjemme og spiser lunsj nå. Skal trene styrke etterpå, og så blir det vel ei leseøkt igjen i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morra, men har ikke fått gjort stort i dag. Tror jeg har lest det jeg kan, i grunnen. Er knallfint vær, men har ikke helt ork til å gå ut igjen. Var ute en tur i dag morges/formiddag. Han godeste har eksamen, så jeg er litt spent på når jeg hører fra han og hvordan det har gått! Håper ikke jeg hører fra han på en stund enda.. :sjenert:

Blærk, jeg er sliten, tiltaksløs, rastløs og trøtt... :Gjesp: Gleder meg til å reise fra Barteby og ikke komme tilbake før sommeren er over, og jeg er godt gift og hele pakka! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! Nå setter jeg snaaart kursen mot skolen for å bevise hva jeg kan.. Kryss fingrene for meg..! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt, tror det gikk sånn middels. Aldri hatt den formen for eksamen før, så det blir spennende å se. De legger ut fasiten til onsdag, så da kan jeg sjekke selv hvordan det gikk! :popcorn:

Jeg skal også i ilden igjen om 8 dager.. Prøver hardt å motivere meg for å begynne på nytt med en ny leserunde, men det er ikke lett! Hodet mitt er jo fullt..! :sukk:

Vi får heie hverandre frem, så går det forhåpentligvis greit for oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia oss!! :duskedame: :duskedame:

Jeg prøver ut en ny eksamenslesetaktikk i dag: :vin: og pensum på høylys dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...