Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God tur, Mazilla!

Så gøy at du kommer ned igjen da!! heldig som har muligheten!

var forresten innom og bestilte blomster til bryllupet på den butikken som dere skal bruke! takk for tipset :)

har meldt deilig vær til helga! vi skal grille i morgen tenker vi :)

herlig med fri på fredag :) jobbe lørdag da....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slengt meg på sofaen og er klar for En god nummer to :hjerte:

Regna med det var serien du mente, men jeg tenkte nå mitt...:lur:

:fnise:

God tur hjem! :)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen i Barteby. Glad det bare er en drøy måned til vi drar hjem for sommeren! :sol: Kan ikke huske at jeg har gleda meg så mye til sommerferie før! :fnise: Men først: Jobbe noen dager. Lese. Ha eksamen. Lese mer. Ha en eksamen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bli godt å få ferie ja! Men først må jeg jobbe to uker. Sa plutselig ja, selv om jeg egentlig ikke har tid! :sjokk: Ja ja, det går nok på et vis.. :sjenert: Første eksamen er 20., og jeg skal jobbe t.o.m 15. Får heller bare lese litt på kveldstid! :Nikke:

Jobba idag fra 9 til 17. Skal på trening nå. Sliten jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe monteringsgreier på sykehuset de holder på å bygge her. Gjorde det samme to uker i januar. :)

Ble ei veldig kort treningsøkt i dag. Får ta litt ekstra styrke før spinninga i morra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb 8-16, hjem for å lage/spise middag, eksamenslesing... Nå ligger jeg rett ut som et slakt på sofaen.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk feriepenger i går, så jeg tenkte å benytte anledningen til å kjøpe meg noe sommertøy. Så på en kjole i går, men den kosta 600, og det syntes jeg var litt mye for en stakkars student. Spurte han godeste istad hvor mye han syntes jeg kunne bruke på shopping, og fikk til svar "Tja, fire kanskje?". Jeg spurte såklart "Fire hundre?", hvor han bare rista på hodet, "Fire tusen". :hakeslepp: Kommer nok ikke til å bruke så mye, det har jeg verken lyst eller samvittighet til. Vi har tross alt nok av ting å bruke penger på! Men nå har jeg jo "fått lov" da... :sjenert::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg peiste ihvertfall på littegranne... Ble to sommerkjoler (inkl den jeg så på igår) + bikini med to forskjellige overdeler. Nå kan sommeren bare komme! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig når feriepengene ruller inn :)

godt du kan bruke litt på shopping! mine går i bryllupskassen.... (men det er jo også undertøy og litt velvære da... hihi)

åååå, bikini!! nå er sommeren snart her :) hvilken farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feriepengene mine går egentlig til å betale husleia i sommerferien, men jeg måtte jo bruke noe... Får heller bruke skattepengene til bryllupet! :Nikke:

Bikinien er i forskjellige nyanser av brunt/offwhite. To topper, med to forskjellige knyttinger, for å ikke få et kraftig skille når brudekjolen kommer på... :fnise:

Nå må jeg komme meg avsted mot jobb.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig, spesielt når det skjer såpass sjeldent som det gjør for min del! ;)

Nå er det lesetid. Bedre sent enn aldri. Tar ei miniøkt nå frem til Paradise Hotel.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...