Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

*oppdaterer meg litt bare*

Det er lov vettu! :Nikke:

I dag var jeg hos legen. Skal innom i morra tidlig for å ta endel blodprøver + levere urinprøve. Var innom et apotek i stad, for jeg trodde de solgte urinprøveglass. Der fikk jeg så sure og avvisende svar at jeg begynte å grine da jeg møtte han godeste igjen rett etterpå.. :trist: Tror jeg er litt sliten i grunnen, for jeg pleier ikke å tute i vei bare jeg har blitt behandla litt dårlig! :fnise: Så nå sitter jeg her og lurer på hvordan jeg skal få levert urinprøve uten glass... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart....

Jeg har kjøpt slikt på apoteket, jeg.

De skal da ha det selv i bartebyen!

Ville gått til et annet apotek og spurt....

:pisk:

På slemme apotekdamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at jeg ikke vet om flere apotek som er åpne nå, bortsett fra helt på andre siden av byen.. Må vel ut i morra tidlig før legekontoret åpner! :sukk: Bare litt synd at jeg ikke pleier å fungere spesielt godt før jeg har fått tissa om morgenen.. :ler:

"Mazillas litt for detaljerte tøysebok" :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazillas litt seriøse skrytebok:

På mobilen jeg fikk meg for en måneds tid siden (?) er det noe så fancy som skritteller. Den lager søyler som vokser jo mer jeg går, og når jeg passerer 10 000 skritt på en dag blir søylene grønne. For ei ukes tid siden fant jeg ut at jeg ville ha grønne søyler hver dag, og det har jeg klart! :hoppe: Mandag og onsdag gikk jeg nærmere 17000 skritt faktisk! :dåne: Men uansett, i dag hadde jeg "bare" 8300, og istad holdt jeg på å slokne under dyna. Så mobiliserte jeg en hittil ukjent mengde viljestyrke, tok på meg jakke og sko, og ut bar det! 25 minutter senere er jeg relativt tilfreds, og søyla er grønn og fin! :hoppe:

For at dette virkelig skal bli et ekte skryteinnlegg må jeg i tillegg få legge til at jeg har trent tre ganger hittil denne uka, og har planer om to til! :bolledeig:

Håper ikke jeg har skremt bort alle som pleier å lese eller sniklese her med å skryte så fælt, men noen ganger må det vel være lov vel? :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg har skremt bort alle som pleier å lese eller sniklese her med å skryte så fælt, men noen ganger må det vel være lov vel? :fnise:

Vi skal vel holde ut!

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, så flink du har vært denne uken, da! :5: Superduper flinkingen! :fnise: Skulle gitt mye for å vært så sprek som deg! :sjenert:

Ang tisseprøve:

Jeg har måtte hatt med tisseprøve flere ganger til legen.

En gang ringte jeg fra jobben for å få time samme dag. Fikk beskjed om å ta med prøve. Så den som tisset i en plastkopp, tok plastfolie over som lokk og satt koppen nedi en ny kopp for størst mulig sikkerhet, det var meg :fnise: Satt på bussen passe hysterisk for å søle, men det funket ganske godt! ;) Litt pinlig var det å lever det fra seg, men som kjent, i døden spiser fanden fluer..og Idnar tisser i plastkopper! :ler:

Ellers så er syltetøyglass (godt reingjort) en slager! Eller noe lignende. Har vært borti det meste av denslags! :sjenert: Ikke alle apotek som har noe så enkelt som tisseprøveglass her i bergen heller. Burde jo være standard i sortimentet til et apotek etter min mening! :)

Dumme apotekdamen som var sur og dum! Teiteteite damen :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal vel holde ut!

:filer:

Jeg er ferdig nå! :fnise:

Han godeste gikk på et annet apotek i dag morges og kjøpte glass til meg! :hjerte: Nå er prøven levert, blodprøvene tatt, og fasten er over! :spise::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Skritteller er så gøy og motiverende :hoppe: Pleier alltid å gå med det på storbyferie, gøy å se skrittene rase inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang tisseprøver....

Bare jeg som synes det er litt vrient å treffe, eller?

Mannfolka har det sååååå mye enklere der.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, da skal jeg ikke klage over å måtte stå opp kl 5 én dag! :fnise: Høres slitsomt ut å stå opp så tidlig hele sommeren! Og ikke minst kjipt å måtte legge seg tidlig.. Bra jobben er bra ellers da! :tommelopp:

Jeg slokna foran tven ganske tidlig i går, kanskje litt over ti..? Føler meg ganske uthvilt nå, og det er deilig! :jepp: Øya har jeg fått anbefalt av flere, så tipper jeg kommer til å lese den en gang! Bør nok vente til jeg er ferdig med eksamen, så om en måneds tid kanskje! :Nikke:

Hehe! HELDIGVIS, er det ikke opp halv 5 hver dag, det er som regel et par dager i uka.. Vi har jo vakter vi går etter, og de er ikke likedan hver dag.. Det er veldig forskjellig hva vi går :) Spesielt vi vikarene da.. En dag har jeg fks. 3 timer fra 09.15-12.15.. En annen dag er det 9-10 timer på jobb.. Neste dag er det 13.00-18.30 fks! Men jeg liker det sånn jeg :) Spesielt kjekt er det når det er nydelig vær, du starter 5, og er ferdig halv 12 :lur: Da er jeg ferdig med en arbeidsdag, andre ligger å sover, og jeg drar rett på beachen :nigo:

Den er faktisk veldig bra :) Litt småkjedelig et par 20-30 sider ca. midt i, men ellers er den suuuperbra! :jepp:

Også må jeg bare si at du er SYYYKT flink til å trene! :O Wow! Jeg har ikke gått tur mer en én stakkars gang denne uka, med unntak av å gå på forelesning da, hehe. Flinka! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dilla

på Mazilla

hun er så go'

kan du tro

å nei, dette ble bare tull

Men Mazilla er uansett gull

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, dessverre er ikke arkene helt blanke denne uka.. Har et ganske tett program! Til onsdag reiser vi hjem igjen en tur, skal i konfirmasjon til lørdag. Må få lest endel i dag, i morra og onsdag, sånn at jeg kan ta fri med litt bedre samvittighet i helga. Tar nok med meg ei pensumbok, men regner ikke med å få lest altfor mye. Har egentlig ikke tid til å ta en langhelg med lesefri nå bare noen uker før eksamen, men sånn må det nesten bare bli! :Nikke:

Nå må jeg se å få pakka sekken! Skal lese noen timer nå, før jeg skal på et informasjonsmøte for en organisasjon som skal starte opp lokallag her, og så er det forelesning etter det. Puh! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en voldsom travel dag.

Blir vel koselig me en tur hjemover til uka.

Konfirmasjon og familietreff er hyggelige greier.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe av orienteringsmøtet og forelesninga.. Ble kafé med noen venninner i stedet! :fnise: Fikk lest noen timer først da, så jeg har i det minste fått gjort noe fornuftig! ;)

Konfirmasjon blir sikkert koselig, men jeg gleder meg i grunnen mer til å treffe familien min! Det er nemlig kusina til han godeste som er konfirmant, så den greia blir egentlig litt mer pliktløp.. ;) Men jeg får brukt bunaden min da, så jeg klager ikke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...