Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Snødde litt i dag morges, men det er heldigvis borte nå! Synes våren skal komme nå jeg! :jolie:

Har lest litt og vært på kafé idag, det er i grunnen alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff nei, jeg har ikke tid til å være forkjøla! Men det er jo tross alt bedre å være syk nå enn i påska da! :fnise: Dessuten er han godeste veldig snill med meg når jeg er syk. I går lagde han te og kjøpte smash til meg, siden det var den eneste formen for "middag" som frista :hjerte:

Kanskje jeg bare skal fortsette å være "syk" et par dager? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heldig" du er som er syk når du har en så snill kjæreste!!

Jeg har en sjuking hjemme selv jeg, så hos oss er det jeg som må stille opp... Håper ikke jeg blir smittet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jeg godt! Jeg håper ikke jeg smitter han godeste jeg, for det er jo ikke måte på hvor syk han blir... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det kjenner jeg til!! :) Hadde det ikke vært for at jeg selv kjente at min kjære hadde feber i går ville jeg syns han var pysete som ble hjemme fra jobb bare fordi han hoster litt.. Men med feber er det greit å holde sengen syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg enig i. Ellers er det jo fort gjort både å smitte andre og at det tar lenger tid før man blir bra selv! :Nikke: Jeg hadde litt feber i går, men tror den er borte i dag. Kanskje jeg kan gå på trening likevel! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst begynt å ligne litt på det ja! :dåne: Det er håp for alle, med andre ord.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:spise: Takk Ansjoni :)

Er mye bedre i dag, regner med at litt nesespray nå gjør susen så jeg føler meg helt pigg. Planen er ihvertfall å lese litt pensum nå og trene styrke senere, for nå er jeg lei av å ligge på sofaen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idag kom det jaggu lomper og tortillaer i en pakke i posten til meg!

Hurra!!!

Men... fikk du med regning?

Det gjorde ikke jeg nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag kom det jaggu lomper og tortillaer i en pakke i posten til meg!

Hurra!!!

Men... fikk du med regning?

Det gjorde ikke jeg nemlig.

Regninga kom i posten et par dager senere.. Den må jeg forresten huske å betale! Takk for "påminnelsen"! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, greit å vite, liksom!

Har smurt en tortilla med smør, sukker og kanel.

mmm.....

var veldig gode, så nå vil jeg ha taco snart!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alt pakket og klart til å reise hjem på påskeferie i morra tidlig! :hoppe: Har omsider fått satt meg ned etter en lang arbeidsdag etterfulgt av masse ting som måtte ordnes. Er mildt sagt sliten, og det hjelper ikke akkurat på å vite at vi må opp 04.45 i morra.. :Gjesp:

Fikk ordna påskeegg til mamma, bestemor og farmor i dag da. Innholdet er bl.a. påske-te, litt pynt, litt sjokolade, flaxlodd og håndkrem. Gleder meg til å overraske dem! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...