DDuck Skrevet 24. mars 2009 #1641 Del Skrevet 24. mars 2009 Mazzis litt seriøse oppskriftsbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1642 Del Skrevet 24. mars 2009 For å følge opp: Nå spiser jeg nydelig salat til lunsj. Isbergsalat, agurk, kalkunskinke og litt ost.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 24. mars 2009 #1643 Del Skrevet 24. mars 2009 Takk for oppskrift Skal lagre den på Mine Dokumenter nå, før jeg fører den inn i den nydelige kokeboka Skal kjøpe en sånn middels liten scrapbook kanskje, det hadde vel passa bra? Litt usikker på størrelsen, men gidder ikke en sånn svær en MMm, salat er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #1644 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg vil stjele ideèn til Miam også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1645 Del Skrevet 24. mars 2009 Plutselig blir vi en hel kokebokgjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1646 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Dobbeltposting! Endret 24. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. mars 2009 #1647 Del Skrevet 24. mars 2009 Takk for oppskrift Skal lagre den på Mine Dokumenter nå, før jeg fører den inn i den nydelige kokeboka Skal kjøpe en sånn middels liten scrapbook kanskje, det hadde vel passa bra? Litt usikker på størrelsen, men gidder ikke en sånn svær en MMm, salat er godt! Jeg har en kokebok som jeg skriver oppskrifter i, men den jeg har planer om å få skikkelig i gang er en sånn bloggesak. Pleier alltid å ta med pcen ut på kjøkkenet når jeg trenger en oppskrift, så da kan jeg ha den innpå der, så er den alltid tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1648 Del Skrevet 25. mars 2009 I dag har jeg kjøpt det som skal bli min personlige kokebok! Inspirert av dere her inne! Gleder meg til å sette i gang! Da jeg kom hjem istad lå det lefser og tortillaer i postkassa og venta på meg. Bestilte fra nettet, og måtte selvfølgelig smake litt med en gang. Kjempegodt!! :dåne: :dåne: Lefsene var bakt i forgårs, og tortillaene i går. Snakk om service! Der skal jeg garantert bestille igjen! I dag blir det taco til middag, og jeg gleder meg til å kunne spise noe annet enn de kjipe tacoskjella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 25. mars 2009 #1649 Del Skrevet 25. mars 2009 KOR????? Sender de rundt i hele landet, eller er det bare oppi bartebyen de har sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 25. mars 2009 #1650 Del Skrevet 25. mars 2009 Neei, så gøy at jeg kan være til inspirasjon, hehe Jeg har ikke fått kjøpt en sånn bok ennå, gadd ikke å gå til byen i dag, skal jammen gjøre det i morgen etter forelesning Gøy å ha noe å tusle med Du er lur du Idnar Smart å ha den på pcn, jeg også har det, men bare på et kjedelig word-dokument Blir stilig med blogg da! Håper jeg kan få adressen, å få litt inspirasjon i matveien når du har laget bloggen Kokebokgjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1651 Del Skrevet 25. mars 2009 KOR????? Sender de rundt i hele landet, eller er det bare oppi bartebyen de har sånn? Kom ikke inn på sida istad, det var derfor jeg ikke linka til den. Bestilte herfra sent på lørdagskvelden, fikk mail umiddelbart om at de hadde fått bestillinga og den kom til å bli sendt på tirsdag. I dag var de altså i postkassa. Har spist taco nå, og gjett om det var godt!!! Sender forresten til hele landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 25. mars 2009 #1652 Del Skrevet 25. mars 2009 Tuuuuusen takk snille!!! Fikk du det sendt som pakke eller brev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1653 Del Skrevet 25. mars 2009 Brev Han godeste mente forresten at mine tortillaer var bedre enn hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 25. mars 2009 #1654 Del Skrevet 25. mars 2009 Det mener min R om det meste av "min" mat og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2009 #1655 Del Skrevet 26. mars 2009 takk for tipset om sida! Nå skal jeg og bestille!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2009 #1656 Del Skrevet 26. mars 2009 Bestilt!!! til deg, Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #1657 Del Skrevet 26. mars 2009 Bare hyggelig! Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. mars 2009 #1658 Del Skrevet 26. mars 2009 Har ennå ikke bestillt Tror jeg skal gjøre det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1659 Del Skrevet 29. mars 2009 Urk, enda mer snø... Burer meg inne i leiligheten med kakao og pensum jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mars 2009 #1660 Del Skrevet 30. mars 2009 Hellauw Hva gjør du i dag? Snør det enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå