Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

For å følge opp: Nå spiser jeg nydelig salat til lunsj. Isbergsalat, agurk, kalkunskinke og litt ost.. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrift ;) Skal lagre den på Mine Dokumenter nå, før jeg fører den inn i den nydelige kokeboka :fnise: Skal kjøpe en sånn middels liten scrapbook kanskje, det hadde vel passa bra? Litt usikker på størrelsen, men gidder ikke en sånn svær en :jepp:

MMm, salat er godt! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppskrift ;) Skal lagre den på Mine Dokumenter nå, før jeg fører den inn i den nydelige kokeboka :fnise: Skal kjøpe en sånn middels liten scrapbook kanskje, det hadde vel passa bra? Litt usikker på størrelsen, men gidder ikke en sånn svær en :jepp:

MMm, salat er godt! :spise:

Jeg har en kokebok som jeg skriver oppskrifter i, men den jeg har planer om å få skikkelig i gang er en sånn bloggesak. Pleier alltid å ta med pcen ut på kjøkkenet når jeg trenger en oppskrift, så da kan jeg ha den innpå der, så er den alltid tilgjengelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt det som skal bli min personlige kokebok! :hoppe: Inspirert av dere her inne! :fnise: Gleder meg til å sette i gang! :)

Da jeg kom hjem istad lå det lefser og tortillaer i postkassa og venta på meg. Bestilte fra nettet, og måtte selvfølgelig smake litt med en gang. Kjempegodt!! :dåne: :dåne: Lefsene var bakt i forgårs, og tortillaene i går. Snakk om service! :hoppe: Der skal jeg garantert bestille igjen! I dag blir det taco til middag, og jeg gleder meg til å kunne spise noe annet enn de kjipe tacoskjella! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, så gøy at jeg kan være til inspirasjon, hehe ;) Jeg har ikke fått kjøpt en sånn bok ennå, gadd ikke å gå til byen i dag, skal jammen gjøre det i morgen etter forelesning :) Gøy å ha noe å tusle med :)

Du er lur du Idnar ;) Smart å ha den på pcn, jeg også har det, men bare på et kjedelig word-dokument :fnise: Blir stilig med blogg da! Håper jeg kan få adressen, å få litt inspirasjon i matveien når du har laget bloggen :jepp:

Kokebokgjengen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOR?????

Sender de rundt i hele landet, eller er det bare oppi bartebyen de har sånn?

Kom ikke inn på sida istad, det var derfor jeg ikke linka til den. Bestilte herfra sent på lørdagskvelden, fikk mail umiddelbart om at de hadde fått bestillinga og den kom til å bli sendt på tirsdag. I dag var de altså i postkassa. Har spist taco nå, og gjett om det var godt!!! :spise::sikle::hoppe: Sender forresten til hele landet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Urk, enda mer snø... :spy:

Burer meg inne i leiligheten med kakao og pensum jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...