Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Oi oi, nå ser det ut som det kaaanskje skal begynne å skje noe! :hakeslepp: Ikke mindre enn 45 min forsinka.. Bedre sent enn aldri! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, bedre sent enn aldri :fnise: vil hjem jeg.. dumme teite sjefen har klart å ødelegge det gode humøret jeg hadde når jeg kom idag!! :sukk:

vil bare hjem og ligge i armkroken til misomannen min :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er 35 så det er nok ikke overgangsalder, men dum ja der har du noe :fnise:

hun er bare snodig..

hvis man parrer en skilpadde og en snegle, da får man sjefen min :skratte: ikke så kjapp med andre ord :fnise:

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen noen ganger er det sånn.. jeg vet om folk som er sånn også :Nikke:

Jeg var såååå PMS før jeg begynte på pillene :skratte: Ælen torte ikke si noe til meg itilfelle jeg skulle heve stemmen eller begyne å gråte.. det var liksom ikke noe mellomting :ler: Så han gikk bare rundt i huset å lusksen en uke i måneden og bare så kjapt på meg avogtil :fnise: For så han for mye på meg med noe jeg trdde var et feil blikk så var det ingen nåde :lol:

Stakkars Ælen altså... hva han ikke har vært igjennom med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet i det minste om det, sånn i tilfelle du slutter på pillene en vakker dag... Han godeste vet ikke hva jeg er god for i "upåvirket" tilstand! Stakkars han når den tid kommer! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mektig kjedelig det opplegget jeg er på på skolen idag... :sukk: De trenger vel ikke gi detaljert innføring i det simpleste av data? Folk som ikke kan data kan vel lære seg det på egenhånd vel? :klø:

En drøy halvtime igjen... Nå skal vi visst lære å søke etter litteratur... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...