Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 9. september 2008 Oi oi, nå ser det ut som det kaaanskje skal begynne å skje noe! Ikke mindre enn 45 min forsinka.. Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #462 Del Skrevet 9. september 2008 hehe, bedre sent enn aldri vil hjem jeg.. dumme teite sjefen har klart å ødelegge det gode humøret jeg hadde når jeg kom idag!! vil bare hjem og ligge i armkroken til misomannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #463 Del Skrevet 9. september 2008 Hvorfor er hun så sur da?? :klø: Man bør vite bedre enn å ta med seg dårlig humør på job når man er sjef.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #464 Del Skrevet 9. september 2008 Hun er sånn, var sur hele forrige uke også.. så det var ikke noe stort sjokk!! Men det blir så utrivlig å være her! æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 9. september 2008 Overgangsalderen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #466 Del Skrevet 9. september 2008 eller bare dum?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 9. september 2008 begge deler kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #468 Del Skrevet 9. september 2008 Tja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #469 Del Skrevet 9. september 2008 hun er 35 så det er nok ikke overgangsalder, men dum ja der har du noe hun er bare snodig.. hvis man parrer en skilpadde og en snegle, da får man sjefen min ikke så kjapp med andre ord :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #470 Del Skrevet 9. september 2008 Mensen har hun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 9. september 2008 Såpass! ...det kiler i nesa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 9. september 2008 kan vel ikke ha mensen i ukesvis vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #473 Del Skrevet 9. september 2008 Det er flua som prøver å kommunisere med deg Hun har konstant PMS huff, nå er jeg slem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #474 Del Skrevet 9. september 2008 Neimen noen ganger er det sånn.. jeg vet om folk som er sånn også Jeg var såååå PMS før jeg begynte på pillene Ælen torte ikke si noe til meg itilfelle jeg skulle heve stemmen eller begyne å gråte.. det var liksom ikke noe mellomting Så han gikk bare rundt i huset å lusksen en uke i måneden og bare så kjapt på meg avogtil For så han for mye på meg med noe jeg trdde var et feil blikk så var det ingen nåde Stakkars Ælen altså... hva han ikke har vært igjennom med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 9. september 2008 Han vet i det minste om det, sånn i tilfelle du slutter på pillene en vakker dag... Han godeste vet ikke hva jeg er god for i "upåvirket" tilstand! Stakkars han når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #476 Del Skrevet 9. september 2008 ja han visste om det, men ville ha meg allikevel :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 9. september 2008 Du må ha vært helt fantastisk de tre andre ukene i måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 9. september 2008 Mektig kjedelig det opplegget jeg er på på skolen idag... De trenger vel ikke gi detaljert innføring i det simpleste av data? Folk som ikke kan data kan vel lære seg det på egenhånd vel? :klø: En drøy halvtime igjen... Nå skal vi visst lære å søke etter litteratur... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #479 Del Skrevet 9. september 2008 Så kjedelig :dåne: Kan man bruke KG så kan man det man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 9. september 2008 Flaks at jeg kan sitte her mens han jabber i vei da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå