Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er sikkert superduper sær, men jeg er alltid kald på føttene og liker egentlig å være litt kald på føttene også, nå som det er sommer, har jeg varme føtter og jeg blir gal av det. Da jeg var på jobb, gikk jeg på terrassen og tok av skoene, slik at føttene skulle bli litt kalde. 

Anonymous poster hash: d92f5...ed0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

verdensgang-20150610_000_00_00_001-large

NEEIIIII!!!

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Uff. Hvis det bikker over 20 da begynner jeg å slite. Greit sånn som i dag, med vind. Ser på yr..no at det kan komme litt mer vind i dagene framover på østlandet. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I dag har det vært varmt! Trodde jeg skulle renne vekk i byen i dag. Fy flate. Helt vindstille er det å. Frem med viftene!

Anonymous poster hash: ac71d...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag har det vært varmt! Trodde jeg skulle renne vekk i byen i dag. Fy flate. Helt vindstille er det å. Frem med viftene!

Anonymous poster hash: ac71d...f35

Viftene er fremme hele året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ta sommerferie her i nord norge, har stooor plass i hagen for både telt og lavvo ;)
Bare 9*C idag, sola er varm den, men vinden er iiiiiskald... :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Eller vestlandet. Her er det toppen 10 grader og regner hver dag.

Har sittet med teppe og ullsokker mange dager, så vi kan godt bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eller vestlandet. Her er det toppen 10 grader og regner hver dag.

Har sittet med teppe og ullsokker mange dager, så vi kan godt bytte :)

Her på Sørlandet har det vært over 20 grader og brennende sol! :(

Anonymous poster hash: c22c1...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Her på Sørlandet har det vært over 20 grader og brennende sol! :(

Anonymous poster hash: c22c1...99c

For meg høres det kjempefint ut :) Skulle ønske det var sånn her. Litt lei av at det er så kaldt.

Skulle ønske vi kunne bytte vær da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Er ikke ofte jeg sier det, men nå savner jeg varmegrader og sol! Her har det regna støtt i sikkert 2 uker nå, vært grusomt kaldt også. Og jeg liker heller egnetlg ikke så veldig varmt vær. mer en 25 grader er grusomt. 20-25 grader er fin temperatur synes jeg. Kan godt være varmere om det blir kjølig på natten da. 

I fjord sommer hadde vi 33 grader inne. Kjempegøy. Var som å treffe en vegg når jeg gikk ut døra. DET er for varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bossa Nova

Ganske sikkert at temperaturen vil gå ned om et par dager, ifølge yr og de har jo nesten alltid rett. Heldigvis, for i dag ble det for varmt for min del, har satt på vifta på full speed i vinduet.

Er glad det finnes en tråd som dette, slik at jeg kunne komme ut av skapet  :fnise:

Dessuten tror jeg at jeg lider av en lett sommerdepresjon, ikke vinterdepresjon som de normale. Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske sikkert at temperaturen vil gå ned om et par dager, ifølge yr og de har jo nesten alltid rett. Heldigvis, for i dag ble det for varmt for min del, har satt på vifta på full speed i vinduet.

Er glad det finnes en tråd som dette, slik at jeg kunne komme ut av skapet  :fnise:

Dessuten tror jeg at jeg lider av en lett sommerdepresjon, ikke vinterdepresjon som de normale. Andre som har det slik?

De fleste i tråden har det slik, vil jeg tro :) Men jeg trøster meg med at om bare tre måneder er det høst, og om noen få dager snur sola.  :blomst:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg gruer meg til hver eneste sommer, til hver dag over 15 grader. Jeg holder på å krepere og ønsker igrunn bare å sitte naken i en kald, mørk kjeller dagen lang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor ble det av "kulden" som ble meldt i dag da? Bikker snart 30 på rommet mitt her. Og de skyene som er avbildet i værmeldingen ser jeg heller ikke noe til.  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...