Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

23. april kl. 15.30, Oslo: 16o ifølge yr.

Jeg syns det allerede er for varmt. Jeg er rar.

Gruer meg til sommeren.



Anonymous poster hash: df36e...ccb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23. april kl. 15.30, Oslo: 16o ifølge yr.

Jeg syns det allerede er for varmt. Jeg er rar.

Gruer meg til sommeren.

Anonymous poster hash: df36e...ccb

I dag var det perfekt her: 8-9 grader og overskyet. Du er ikke rar, kjære deg, og vi har en tung tid i vente.

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det perfekt her: 8-9 grader og overskyet. Du er ikke rar, kjære deg, og vi har en tung tid i vente.

Anonymous poster hash: 85608...c48

Tusen takk for støtte:-)

Anonymous poster hash: df36e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å nyte hver eneste dag nå som det ligger rundt 10-12 grader, og sola bare er fremme i ny og ne! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ugh, bare 13 mai og allerede er det så fuktig og klam luft. Det er det verste, luftfuktigheten. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det bare å stålsette seg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hurra-sommeren-er-paa-vei/a/23457118/

Hurra, liksom? "Endelig" sol og sommer? Her har det vært sol i mange dager allerede, men folk merker det vel ikke siden det er under 20 grader foreløpig. Værdama snakket til og med her om dagen om et "pusterom" som skulle komme i alt det dårlige været. Jeg myste ut av vinduet på sola og lurte på om det var en gammel værmelding jeg hadde sett.



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg ble deprimert av denne artikkelen

http://www.dagbladet.no/2015/05/22/nyheter/innenriks/ver/ver_and_var/klima/39311312/

Så kommer du med disse dommedagsprofetiene fra vg. :jolie:

Anonymous poster hash: df36e...ccb

Bare vent, avisene har gjort klar gule soler i digre størrelser som skal klistres på avisenes forsider gjennom sommeren. Hvis sola gjemmer seg bak en sky i fem minutter og så kommer tilbake så er forsiden klar: NÅ KOMMER SOLA!

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette egentlig er en klagetråd, men rett skal være rett. Jeg er superfornøyd med temperaturen vi har hatt de siste tre månedene! Noen klamme dager har det jo vært, men om man sammenligner med i fjor og året før - hvor sommervarmen kom i mars(!) - synes jeg absolutt det er levelig sånn det er nå :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes våren så langt har vært ganske bra - med vinduer åpne døgnet rundt har temperaturen for det meste vært levelig inne. Håper det holder seg sånn helt til høsten. Om en måned snur sola og vi går mot kjøligere tider!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at de siste par ukene har vært fine. Her har det vært 5-14 grader og masse regn. Kunne ønske det varte hele sommeren.

Anonymous poster hash: 56083...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette egentlig er en klagetråd, men rett skal være rett. Jeg er superfornøyd med temperaturen vi har hatt de siste tre månedene! Noen klamme dager har det jo vært, men om man sammenligner med i fjor og året før - hvor sommervarmen kom i mars(!) - synes jeg absolutt det er levelig sånn det er nå :)

Sammenlignet med i fjor er det himmelsk, ja. Og det er absolutt lov å glede seg også i denne tråden, ikke bare gråte. Og vi kan jo håpe på et sommermirakel med 15 grader maks ;)

Her har det vært masse sol i det siste, selv om værmelderne og folk flest nekter blankt. Men temperaturene har med et par dagers unntak vært ganske levelige.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt merkelig hvordan folk klarer å fortrenge det "fine" været. Jeg har flere venninner som har blitt brune allerede, vi har drukket utepils flere ganger, og folk har gått rundt med t-skjorte og shorts. Det har ikke vært hver eneste dag siden vinteren var slutt (gudskjelov), men det har da vært mange av de dagene innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt merkelig hvordan folk klarer å fortrenge det "fine" været. Jeg har flere venninner som har blitt brune allerede, vi har drukket utepils flere ganger, og folk har gått rundt med t-skjorte og shorts. Det har ikke vært hver eneste dag siden vinteren var slutt (gudskjelov), men det har da vært mange av de dagene innimellom!

Dette er veldig sant! Denne uka har jeg sittet i kantina med folk som har sukket og ønsket seg sol, dette mens sola skinte rett i ansiktet deres fra vinduet. Men det virker litt som om folk ikke syns sol er sol, med mindre det er minst 25 grader.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg synes avisene skriver motsatt av hverandre annenhver dag jeg. Er ikke så mange dagene siden jeg leste "Nå kommer sommeren", men nå kommer den ikke alikevel? Klager ikke jeg altså, synes været har vært nyyydelig de siste ukene!

Det er FIRE dager siden VG hadde oppslag med at nå kommer sommeren og varer til St.Hans. I dag kommer de med obs-varsel pga snø og en kjølig sommer.

Endret av Duckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

April var en varm måned hvor flere gikk i shorts. Litt for varm og klam måned for meg. I mai har det vært kaldere og blåst mye. Håper det kan bli sånn i juni å :)

Anonymous poster hash: ac71d...f35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner det og jeg har satt på ovnen inne. Regnet er ganske unødvendig, men temperaturen ute er herlig. Det er vel sånn 10 grader ute no, haha fuck you sommer!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en historisk dag. Jeg lukket nettopp igjen vinduet - i juni! Dette har aldri skjedd før i historien.  :laugh:  Nå skal jeg ta på meg genser og åpne det igjen, greit å få ned innetemperaturen mest mulig så man har litt å gå på, for varmen kommer tidsnok tilbake. Men for en herlig start på juni, dere!  :danse:

 

Og så må jeg bare le av de som prøver å spore av tråden ved å sutre over at vi sutrer over været. Ja, for det er jo vi som ikke liker varme som sutrer mest her i landet, ikke sant? Det er jo aaaldri noen som klager på regn eller kulde eller snø eller uteblitt sol her til lands.  :fnise:



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...