Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og gikk tur i går og var helt kliss blaut da jeg kom hjem. Hadde ikke trodd det var så varmt ute! :kjefte:

Nå har de meldt regn de neste dagene, så får håpe der stemmer!

Anonymous poster hash: dbdd1...57e

Her har vi hatt noen dager med levelige temperaturer, men nå i helgen var det full sommer igjen. Litt bedre igjen i dag, vi får håpe snart høsten kommer for å bli nå.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Fy fanken asså.. Jeg trodde 1 april var kommet for fort... Litt type panikk og vil helst finne en luftkjøler sån i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gruer meg. Og folk bare ler av meg når jeg sier jeg ikke tåler varme. For det er helt uforståelig, alle skal jo elske sol og varme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuust dypt medlidende. Sakset dette fra nederste del av artikkelen det er linket til, så det er ennå håp for oss :hug: :

– Hvor treffsikre er disse varslene?

(...) Vi ser vel at modellene er ganske treffsikre jo nærmere vi kommer Ekvator, mens de altså er nokså usikre for Nord-Europas og Norges vedkommende, sier Hygen.

Skal vi likevel gå inn på detaljene i Norge, ser vi at begge legger sommeren i Norge litt over normalen. Det europeiske værsenteret mener Midt-Norge får en litt ekstra god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble overlykkelig da jeg kom over denne artikkelen i VG i dag:

Dette kan ødelegge for norsk supersommer

Men for en misvisende overskrift! Det kommer egentlig frem at det vil være kjøligere vest for oss, mens det vil være varmt her? Og spesielt i nord? Ihvetrfall det jeg leser ut av artikkelen. Synes i grunn det er varmt nok som det er nå om dagen jeg. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått arve en stor vifte!! Hurra..da har jeg 3 :)


ønsker meg slik romkjøler!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurer på om jeg rett og slett er litt rar? He, he..

Jeg takler rett og slett ikke stekende sol og varme. Blir dårlig fysisk og psykisk! Jeg synes det er merkelig med alle solbaderne ute http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sjenert.gif

Men det er visst meldt regn til søndag her i Trondheim ihvertfall http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif

Gleder meg http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif Flere som ikke liker stekende sol og varme?

Du er ikke alene! Mange av oss blir helt satt ut og får migrene i solen.

Vi søker overskyet og delvis sol;-)

Juli er verst, gjelder Norge, Italia osv.

Anonymous poster hash: 422f9...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gruer meg. Og folk bare ler av meg når jeg sier jeg ikke tåler varme. For det er helt uforståelig, alle skal jo elske sol og varme!

Nei...litt sol nå og da men ikke varmen!

Anonymous poster hash: 422f9...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det begynner rekordtidlig i år

http://www.nettavisen.no/dittoslo/kan-bli-varmerekord-i-oslo-pa-tirsdag/3422771920.html

Vi må bare innse at vi har noen tøffe måneder foran oss. Nordlendingene kan visstnok få det aller verst. Den gode nyheten er at det kan bli kjøligere lenger vest i Europa. I fjor var det jo feks deilige temperaturer i England og Frankrike sammenlignet med her. Kanskje på tide å bestille en tur til kjøligere strøk? ;)



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuust dypt medlidende. Sakset dette fra nederste del av artikkelen det er linket til, så det er ennå håp for oss :hug: :

– Hvor treffsikre er disse varslene?

(...) Vi ser vel at modellene er ganske treffsikre jo nærmere vi kommer Ekvator, mens de altså er nokså usikre for Nord-Europas og Norges vedkommende, sier Hygen.

Skal vi likevel gå inn på detaljene i Norge, ser vi at begge legger sommeren i Norge litt over normalen. Det europeiske værsenteret mener Midt-Norge får en litt ekstra god sommer.

Jeg bor i Midt-Norge! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Midt-Norge! :bond:

Joda. Men bare "litt ekstra god sommer" må da vær bedre enn i fjor, som vel var mer en litt ekstra...? Velger tolke det sånn. Krysser fingrene for det. :hug:

:hjerte::kalle::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda. Men bare "litt ekstra god sommer" må da vær bedre enn i fjor, som vel var mer en litt ekstra...? Velger tolke det sånn. Krysser fingrene for det. :hug:

:hjerte::kalle::hjerte:

Å fy faen, jeg husker da jeg måtte gå naken rundt hjemme i tre uker, og måtte sove uten dyne! Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, jeg husker da jeg måtte gå naken rundt hjemme i tre uker, og måtte sove uten dyne! Fysj!

Husker i fjor, ja. Syns jeg gikk naken rundt i månder her inne jeg. :grine: I år skal jeg være tidlig ute å kjøpe vifter, tenkte jeg. Men få nettbutikker har tatt inn sånne jeg vil ha ennå. Vil ha noen svære og kraftige,som står på gulvet og har fjernkontroll. :tommelsmil: Håper på :fryser: her inne.

Uff, må slutte å henge her. Vil ikke tenke på det greiene her allerede nå. Skal fortrenge det hele litt til.. :sukk:

Endret av fjærestein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!! I fjor sommer var jeg nesten sucidal. Hva faen skal man gjøre?!

Anonymous poster hash: 56083...38e

Bare nesten?

Jeg levde for varmepumpa i fjor. Gikk ut bare når det var ytterst nødvendig, og la meg på gulvet foran varmepumpa som stod på full guff på 17 grader.

Selv kattene våre orket ikke gå ut i varmen, og holdt seg i nærheten av kjølestrømmen.

Hjernen min smelter når temperaturen passerer 25 grader i skyggen, så jeg tåler varmen ekstremt dårlig.

Det "beste" var at vifteanlegget på jobben kreperte midt under den verste varmeperioden. Til tider hadde vi 38 grader inni butikken, sjokoladeplatene smeltet i hylla!

Og jeg smeltet under uniformen som selvfølgelig består av en seks millimeter tykk, grusomt varm dongeribukse og t-skjorter i dobbelstrikket bomull.....

Jeg bodde på melkekjøla de to ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ikke glem å nyte våren da! Synes den kan være magisk! Overgangen fra det kjølige til sånn som det begynner å bli nå. Er heller ikkke fan av for sterk varme og mye sol, men er veldig glad i overgangene, som vår og høst, men og vinter og sommer ( liker årstider ), men ikke for varmt takk.

Men ikke bare tenk på hva som kommer, vær her og nå også! Nå er det ei fin tid.



Anonymous poster hash: ff678...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke glem å nyte våren da! Synes den kan være magisk! Overgangen fra det kjølige til sånn som det begynner å bli nå. Er heller ikkke fan av for sterk varme og mye sol, men er veldig glad i overgangene, som vår og høst, men og vinter og sommer ( liker årstider ), men ikke for varmt takk. Men ikke bare tenk på hva som kommer, vær her og nå også! Nå er det ei fin tid. Anonymous poster hash: ff678...e8b

Det er for varmt allerede nå!

Anonymous poster hash: 56083...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for varmt allerede nå!

Anonymous poster hash: 56083...38e

Hvor holder du til?

Anonymous poster hash: ff678...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor holder du til? Anonymous poster hash: ff678...e8b

Oslo. Men jeg sliter nok litt mer enn dere andre for jeg har en kropp som ikke klarer å regulere temperaturen ordentlig, så jeg har feber fra april til september...

Anonymous poster hash: 56083...38e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...