Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig start på ferien! Regn og under 20 grader! :danse:

 

Skal bli varmere igjen i morgen. Men hvorfor tar det så mye lengre tid å få ned temperaturen i leiligheten enn det tar å varme den opp?  :jolie:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Godt spørsmål AB. Her gjennomluftes det med vifte og åpne vinduer for å få kjølt ned kåken. Men for å være litt positiv. Herlig med regn i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg døyr!
Nå har det vært temperaturer opp mot tredve grader i over ei uke, A/C'n på jobb har krepert og jeg går rundt i en evig hetedøs.

Så når de da endelig melder om tordenbyger og jeg gleder meg over det, så kommer det bare en liten piss av en skur, temperaturen er fortsatt 26 grader og det er NM i lummert deluxe.

 

Hvor i helvete ble det av tordenet de lovte meg?!?

(joda det ble et par bittesmå bulder tidligere i dag, og det småregner fortsatt, men det holder ikke for å bli kvitt denne jævla spenningen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det meningen at hetebølgen skulle komme tilbake i dag?  :glare:



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi har hatt en kjølig sommer til nå. Men i dag er varmere!

Anonymous poster hash: 78c12...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes vi har hatt en kjølig sommer til nå. Men i dag er varmere!

Anonymous poster hash: 78c12...63e

 

Fortsatt for varmt for min smak, men ren himmel sammenlignet med i fjor. 

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da IKKE meldt sol og varme i Oslo i dag. Så sent som i morges viste værvarslet fossregn, lyn og torden. Hvor har det blitt av?  :glare:



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var da IKKE meldt sol og varme i Oslo i dag. Så sent som i morges viste værvarslet fossregn, lyn og torden. Hvor har det blitt av?  :glare:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

 

 

Det kom nok hit istedenfor. Her var det lyn, torden og regn, selv om det var meldt sol/lett overskyet. Det samme skjedde to ganger i forrige uke. Ikke at jeg har noe imot regn og kulde, men det er vanskelig å planlegge noe når været plutselig blir stikk motsatt av det som er meldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leser jeg om voldsomt regn og oversvømmelser i Oslo, og flere facebookvenner legger ut bilder av uværet. Selv har jeg reist gjennom byen fra øst til vest, uten å se snurten av det? Jeg kan da ikke hallusinere at sola steker inn gjennom vinduet mitt? 



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag med uanmeldt sol her. Og jeg slutter ikke å la meg fascinere av været på facebook. Folk legger ut bilder av sol og sommer fra sydentur, og så svarer folk at her hjemme har vi ikke sett snurten av sola. Jeg begynner å lure når min nærmeste nabo påstår at det bare regner :P

 

Å, tenk om vi varmehatere hadde hatt et sted å flykte til, som når vanlige folk stikker til syden. Noe som er litt billigere enn Arktis, Grønland eller Sibir...



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter heller ikke hvor all denne rekordnedbøren tok veien. Hvordan kan de ta så feil på værkartet?

De forutsier været, akkurat som om de skulle spå i ei kule tenker jeg. De vil bare ikke innrømme det. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Oslo i går, og det var svært lokale regnbyger. Jeg sto tørr og fin og så at det pøsregnet 50 meter bortenfor.

Anonymous poster hash: 56083...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Må si jeg er ganske fornøyd med sommeren så langt. Langtidsvarselet ser også lovende ut, så lenge det holder seg under 20 grader. Det er ganske varmt når sola skinner. Men når det blir litt overskyet og vind, som kommer innimellom, er det levelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig! Jeg synes dette har vært den beste sommeren på lenge!

Anonymous poster hash: 56083...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med sol og skyfri himmel, men folk syns jo det er så kaaaaldt med pluss 20 grader... tydeligvis ikke naboen min, som setter seg utenfor vinduet mitt og røyker så jeg må stenge igjen og få badstu her inne.  :sinnatagg:  Men han kan jo ikke skrive at det regner i dag i det minste. Gjør han det skal jeg jammen inn på fb og spørre om ikke røyken hans slukner i regnet så han trenger en ny.  :icon_lol:

 

Leste at flere steder i Norge har hatt minusgrader i natt. You lucky bastards  :smoke:



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Jeg er heller ikke glad i sterk varme og syns sommeren til nå har vært super! Litt mye regn til tider, men få dager med over 25 grader. Kun en dag med over 30 til nå og det var jævlig. :P Syns 18-23 grader og litt vind er helt perfekt! Hater klamt, lummert vær, det er det verste jeg vet. Har ikke vært skikkelig torden en eneste gang i år der jeg bor, det syns jeg er dårlig. :P Bare fisletorden langt unna og ikke noe lyn. Vil ha skikkelig tordenvær en dag, det er så moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...