Chord Skrevet 21. juli 2014 #1301 Del Skrevet 21. juli 2014 Skjønner ikke at dere får gjort noe inne. Jeg har rømt inn, men kjenner NULL energi til å gjøre noe som helst. Det hoper seg opp med husarbeid her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 21. juli 2014 #1302 Del Skrevet 21. juli 2014 Her i huset er det skrikende behov for støvsuging men ikke faen om det blir gjort på en stund ennå. Er ikke noen som skal inn her uansett. Det verste nå er at jeg går inn i en slags sommerdepresjon, litt på samme måte som normale mennesker får vinterdepresjon. Det er ikke noe moro. Og den forverres ytterligere av Yr.no. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1303 Del Skrevet 21. juli 2014 Her blir intet gjort om det ikke kun er for å døye kjedsomheten ved å være passiv. Husarbeid får vente. Anonymous poster hash: 33e56...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1304 Del Skrevet 21. juli 2014 døyve... Anonymous poster hash: 33e56...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 21. juli 2014 #1305 Del Skrevet 21. juli 2014 Husarbeid ja. Eneste jeg har gjort av fornuftige ting er å la maskinen vaske klær.. Tok akkurat en våt t-skjorte ut av maskinen og tok den plutselig bare på meg. Litt ubehagelig i begynnelsen , men så ikke så værst. og :is: til alle som sliter. Det varer ikke evig dette været. Det bare virker sånn nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. juli 2014 #1306 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Herregud å varmt det er nå. Jeg elsker sol og varme, men nå er det jo alt for varmt. Gikk en tur på butikken i 10 tiden i dag. Holdt på å svette i hjel på den turen. Huff. Det verste er vel om natten Det er jo glovarmt. Ender alltid med at jeg sparker dyna ned på gulvet Endret 21. juli 2014 av Sunshine23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1307 Del Skrevet 21. juli 2014 Verste dagen her hos meg nå. Uutholdelig!! 32 grader på stue/kjøkken/soverom og 150 på verandaen. Orker ikke å gå ut heller, da blir det enda verre fordi jeg må bevege meg. Får meldinger fra venninner på stranda.. Tok en iskald dusj og gikk å la meg på en madrass på gulvet i boden! Eneste stedet jeg ikke får heteslag. Å gjøre noe kan jeg bare glemme. Klarer ikke tenke klart en gang. Anonymous poster hash: a7fd5...f9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 21. juli 2014 #1308 Del Skrevet 21. juli 2014 og der var den t-skjorta 90 % tørr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 21. juli 2014 #1309 Del Skrevet 21. juli 2014 Husarbeid ja. Eneste jeg har gjort av fornuftige ting er å la maskinen vaske klær.. Tok akkurat en våt t-skjorte ut av maskinen og tok den plutselig bare på meg. Litt ubehagelig i begynnelsen , men så ikke så værst. og :is: til alle som sliter. Det varer ikke evig dette været. Det bare virker sånn nå. Høres egentlig bare deilig ut. Uvant, men deilig. Kan tenke meg at den blir fort tørr i godværet Husk å få i dere nok væske da, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. juli 2014 #1310 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er sunt å bevege seg sakte og mere harmonisk hele året tror jeg. Det jeg undres over er at det har vært jevnt sol og varmt så fryktelig lenge. Synes å huske at det var noe som het regnbyger som kunne vare opptil flere døgn før, men de finnes visst ikke lengre her jeg bor i alle fall. Har lest om et fenomen som heter "sommer-lyn-og-torden" (som det pleier å følge regn med), men det har jeg heller ikke sett noe til i år. Hva er det som skjer med de fine sommervær-variasjonene som jeg husker fra way back? Jeg tror at vi i fellesskap må danne en diger KG-ring i kveld når "den gule" har trukket seg tilbake og danse en god gammeldags regndans sammen. Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. juli 2014 #1311 Del Skrevet 21. juli 2014 Husarbeid ja. Eneste jeg har gjort av fornuftige ting er å la maskinen vaske klær.. Tok akkurat en våt t-skjorte ut av maskinen og tok den plutselig bare på meg. Litt ubehagelig i begynnelsen , men så ikke så værst. og :is: til alle som sliter. Det varer ikke evig dette været. Det bare virker sånn nå. Jeg koser meg med båt-is og en kald cola nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1312 Del Skrevet 21. juli 2014 De hadde tilbud på 15pk sandwich-is på Rema, så nå har jeg i hvert fall is i hus. Ler meg halvt i hjel over hvor vanskelig det noen ganger er å forklare folk at nei, dette været liker jeg ikke. Samtale med kollega i dag: "Ja men, altså, du LIKER jo når det er varmt og fint, ikke sant?" Etter at jeg nettopp hadde forklart at han ville ha vært nødt til å dra meg sparkende og skrikende avgårde for å få meg på stranden i dette været, helst med en svær parasoll på slep. Anonymous poster hash: 85608...c48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1313 Del Skrevet 21. juli 2014 Beste tråden jeg har lest - trodde frem til i dag at jeg var den eneste som sliter i varmen. Trodde jeg var rar, men forstår nå at det er flere av oss. På jobb går kollegene rundt og smiler pga det nydelige været. De nyter sola og varmen, mens jeg synes det er helt forferdelig. Kan ikke fordra presset om å "finne på noe ute i det fine været, kan jo ikke sitte inne" etter arbeidstid. Det er nesten som om man mååå være ute pga sola. Jeg sitter mye inne (som nå, hehe..) og dette synes folk tydeligvis er rart. Jeg er ordentlig høstmenneske. Kommer strålende fornøyd på jobb når det blåser og regner. Surt og kaldt - ja takk begge deler. DA har jeg energi. Folk flest reagerer med undring når jeg sier dette, de tror jeg tuller. Jeg kan sitte på jobben midt i de verste høststormene, kikke ut av vinduet og si til kollegaer at jeg elsker været ute. De blir nesten litt sure på meg, som om det ikke er lov til å like regnet. Akkurat nå er det 25 grader i stua mi. Vinduer står på vid gap, men det hjelper ingenting. Ble nesten deprimert da jeg nettopp leste i avisa at været fortsetter hele helga. Takker for initiativ til denne tråden - har gjort det litt lettere for meg å holde ut frem til "kjøligere med lett regn" på mandag/tirsdag.. Beklager så mye at jeg gjengir hele mitt eget innlegg fra mange år tilbake. Kom bare plutselig på at jeg en eller annen gang for flere år siden skrev i denne tråden og måtte finne innlegget mitt for å lese hvordan det var da. Husker forøvrig kvelden jeg laget innlegget over som om det var i går. Har ellers hatet varmen intenst i alle disse årene. I fjor fikk jeg meg endelig varmepumpe/aircondition i leiligheten min - det er en helt ny verden og mildt sagt fantastisk. I skrivende stund (da vi sannsynligvis går mot nok en tropenatt her jeg bor) sitter jeg inne (selvsagt) og er behagelig avkjølt. Sover godt om nettene og ligger gjerne under dyna slik at jeg ikke skal fryse. Ja - temperaturen er stilt på skikkelig kjøling for å være helt sikker på at jeg ikke svetter. Akkurat nå står den på 18 grader og full snøkrystall, nesten litt småkaldt. Bryr meg ikke om at jeg muligens blir forkjølet, det er uansett bedre enn å være så sykt varm. Det tok meg altså mange år før jeg fikk råd til å innstallere varmepumpe. Hadde jeg visst hvor fantastisk det er på dager som denne (det har blitt mange slike dager denne sommeren) hadde jeg sannsynligvis spart til denne mye tidligere. Orker ikke å reise på hytta der det er kokvarmt døgnet rundt, men sitter inne i stua mi mens andre er ute og "koser seg" i sola. Har ellers full medfølelse med dere som ikke har samme mulighet som meg, var nok derfor jeg måtte finne tilbake til mitt gamle innlegg. Viktig å huske hvordan det en gang var. Anonymous poster hash: 79450...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 21. juli 2014 #1314 Del Skrevet 21. juli 2014 Så fort det blir over 24 grader blir jeg og klar for tvangstrøya. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2014 #1315 Del Skrevet 21. juli 2014 Åååå...jeg vil ha kuldepumpe! Får man det til halv pris, siden jeg ikke vil ha varmedelen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 21. juli 2014 #1316 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor selger de ikke gjennomtrekk på butikkene?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1317 Del Skrevet 21. juli 2014 Noen som har kjøpt seg gulv vifte? Hjelper det? For varer denne varmen stort lengre ender det opp med at jeg snart blir hentet av menn i hvite frakker som gir meg masse piller. Anonymous poster hash: 08a22...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1318 Del Skrevet 21. juli 2014 "Morsomt" å lese aviser for tiden. Enten "gled dere, varmen fortsetter!", eller "nyt det mens du kan, snart er det slutt på det fine været!" Samme avisene som ber oss "stålsette" oss for deilige kuldegrader vinterstid. Vurderer Helly Hansen Belfast Vinter som ny vinterfrakk, trenger noe litt mer regnbestandig enn det jeg har, som er i ull og dun. Og varme, deilige, vintersko! Gleder meg sånn! Anonymous poster hash: 85608...c48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1319 Del Skrevet 21. juli 2014 Noen som har kjøpt seg gulv vifte? Hjelper det? For varer denne varmen stort lengre ender det opp med at jeg snart blir hentet av menn i hvite frakker som gir meg masse piller. Anonymous poster hash: 08a22...a56 Jeg kjøpte en bordvifte som er til stor hjelp når jeg har den rett ved siden av meg. En gulvvariant er nok enda mer effektiv. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 21. juli 2014 #1320 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor klager og syter dere sånn? Tenk på de som bor i land der det er 40+ grader store deler av året... Og dere klarer ikke et par uker med varme... Hallo i luken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå