Gjest Emera Skrevet 17. juli 2014 #1241 Del Skrevet 17. juli 2014 Nå høljer det her også. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 17. juli 2014 #1242 Del Skrevet 17. juli 2014 Her pøsregner det fortsatt, og temperaturen ligger nok fortsatt rundt 16-17 grader Så deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1243 Del Skrevet 17. juli 2014 Her er det sol og atter sol. De regnskurene som har kommet har tilsynelatende ikke gjort noen ting for å kjøle ned luften. Kan jo hende det hadde vært 40 grader uten... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1244 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg er ny her, men dette er tråden for meg! Jeg har forsøkt forsiktig å påpeke overfor omgivelsene at ikke alle elsker dette "deilige sommerværet", men jeg blir gang på gang møtt med forferdede blikk. Ja, blikk som kunne drepe.. Here goes: Jeg hater denne varmen!! Jeg blir såå slapp og utafor at jeg knapt klarer å tenke en klar tanke, langt mindre gjøre noe fysisk. Jeg sover dårlig, og når jeg klarer å sovne litt så våkner jeg opp etter en liten stund med grusomme livaktige mareritt.. Jeg mister matlysten helt, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for få kjølt meg ned. Her om dagen kom jeg på å fylle opp badekaret med iskaldt vann, hvor jeg gikk og dyppet meg innimellom, for så å sette meg naken foran vifta. Irritabel blir jeg også forresten Nå regner det her og det er vel og bra. Men det er ikke et sånt forfriskende regn. Jeg gikk en tur i sted og det er sånn klam og fuktig luft (litt trykkende) sammen med en hel masse mygg. Nei, takke meg til høst eller vinter! Klar deilig frisk luft, og man kan regulere temperaturen selv ved å kle på seg mer eller mindre! Klem fra lidelsesfelle :nissekyss: Anonymous poster hash: a7fd5...f9f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1245 Del Skrevet 18. juli 2014 Langtidsvarslet er inne for hele neste uke. Ikke spor av bedring. Folk spammer som vanlig facebook med med instaweather, og det mest deprimerende er bildene fra syden. Som viser mye lavere temperaturer enn i Norge. Blir jeg nødt til å begynne med charterferie på sommeren? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1246 Del Skrevet 18. juli 2014 Det er meldt sola hver eneste dag til uka... Møkka værvarsel! Anonymous poster hash: 08a22...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1247 Del Skrevet 19. juli 2014 Raringer. Flytt til kaldere strøk da! Dere er så utakknemlige for det lille fine været vi har hatt og får. La sommerværet være lenge helt til slutten av September.Anonymous poster hash: b36e9...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1248 Del Skrevet 19. juli 2014 Raringer. Flytt til kaldere strøk da! Dere er så utakknemlige for det lille fine været vi har hatt og får. La sommerværet være lenge helt til slutten av September.Anonymous poster hash: b36e9...4ad Vi bor faktisk i Norge, hvor skal vi flytte? Og hvorfor skal vi være takknemlige for et vær vi hater dypt og inderlig? Det er heller dere som elsker såkalt fint vær som er utakknemlige, for med en gang det dukker opp en sky så synes dere det har regnet hele sommeren. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1249 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg er ny her, men dette er tråden for meg! Jeg har forsøkt forsiktig å påpeke overfor omgivelsene at ikke alle elsker dette "deilige sommerværet", men jeg blir gang på gang møtt med forferdede blikk. Ja, blikk som kunne drepe.. Here goes: Jeg hater denne varmen!! Jeg blir såå slapp og utafor at jeg knapt klarer å tenke en klar tanke, langt mindre gjøre noe fysisk. Jeg sover dårlig, og når jeg klarer å sovne litt så våkner jeg opp etter en liten stund med grusomme livaktige mareritt.. Jeg mister matlysten helt, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for få kjølt meg ned. Her om dagen kom jeg på å fylle opp badekaret med iskaldt vann, hvor jeg gikk og dyppet meg innimellom, for så å sette meg naken foran vifta. Irritabel blir jeg også forresten Nå regner det her og det er vel og bra. Men det er ikke et sånt forfriskende regn. Jeg gikk en tur i sted og det er sånn klam og fuktig luft (litt trykkende) sammen med en hel masse mygg. Nei, takke meg til høst eller vinter! Klar deilig frisk luft, og man kan regulere temperaturen selv ved å kle på seg mer eller mindre! Klem fra lidelsesfelle :nissekyss: Anonymous poster hash: a7fd5...f9f Jeg føler også at jeg klarer ikke å tenke klart i varmen. Hjernen min er helt grøtete i varmen. Anonymous poster hash: 08a22...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1250 Del Skrevet 19. juli 2014 Måtte ut en tur nå, angret fra første sekund. Kjentes som huden skulle skrelles av kroppen. Ved siden av ligger folk helt frivillig i timevis og nyter sola. Er det de som har en eller annen mangelsykdom, eller er det vi? Opprinnelig skulle man jo tro nordmenn var skapt for kalde temperaturer, ikke for å steke i solen. Men nå sitter jo folk og hutrer og fryser hvis det kun er 24 grader. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1251 Del Skrevet 19. juli 2014 Raringer. Flytt til kaldere strøk da! Dere er så utakknemlige for det lille fine været vi har hatt og får. La sommerværet være lenge helt til slutten av September.Anonymous poster hash: b36e9...4ad Fint vær er en smakssak. Vi kan snakkes igjen i vinter når du må skrape bilen før jobb, så kan vi se hvem som klager høyest. Anonymous poster hash: 85608...c48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 19. juli 2014 #1252 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Personlig så sliter jeg veldig i denne varmen fortiden. Mye hodepine, vannskeligheter med å få i meg mat, slapp, og sover masse osv Endret 19. juli 2014 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1253 Del Skrevet 19. juli 2014 Personlig så sliter jeg veldig i denne varmen fortiden. Mye hodepine, vannskeligheter med å få i meg mat, slapp, sover masse osv Hadde jeg enda klart å sove masse... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1254 Del Skrevet 19. juli 2014 Fint vær er en smakssak. Vi kan snakkes igjen i vinter når du må skrape bilen før jobb, så kan vi se hvem som klager høyest. Anonymous poster hash: 85608...c48 Ååå, som jeg gleder meg til snø og kulde! Anonymous poster hash: 56083...38e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1255 Del Skrevet 19. juli 2014 er jeg den eneste som synes det mye morsommere å se på høst og vintermote enn bikinimoten? Anonymous poster hash: 08a22...a56 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 19. juli 2014 #1256 Del Skrevet 19. juli 2014 er jeg den eneste som synes det mye morsommere å se på høst og vintermote enn bikinimoten? Anonymous poster hash: 08a22...a56 Haha nei :flire: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 19. juli 2014 #1257 Del Skrevet 19. juli 2014 er jeg den eneste som synes det mye morsommere å se på høst og vintermote enn bikinimoten? Anonymous poster hash: 08a22...a56 Her er en til:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 19. juli 2014 #1258 Del Skrevet 19. juli 2014 Sliter.... Det å klippe gresset i denne varmen holder på å ta knekken på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1259 Del Skrevet 19. juli 2014 er jeg den eneste som synes det mye morsommere å se på høst og vintermote enn bikinimoten? Anonymous poster hash: 08a22...a56 Drømmer meg helt bort mens jeg leter etter den perfekte vinterkåpa, jeg. Regn og vind kan ikke komme fort nok, altså! Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1260 Del Skrevet 19. juli 2014 Drømmer meg helt bort mens jeg leter etter den perfekte vinterkåpa, jeg. Regn og vind kan ikke komme fort nok, altså! Anonymous poster hash: 85608...c48 Samme her også. Orker ikke å se på sommerkolleksjoner, høst- og vinterkolleksjoner derimot, mye morsommere. Ettersom det er så varmt fortiden, måtte jeg investere i en ny kjole. Det ble en lang, sort kjole med ermer Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå