Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lei denne varmen jeg og, godt å se vi er flere. Gi meg heller 7 dager med sprutregn og torden og lyn, elsker regnvær 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri jeg skulle si dette (for jeg er jo egentlig glad i sommer) men nå gleder jeg meg til høsten kjenner jeg. Er bare så lei av å svette og ha dårlig matlyst. Føler luften er så tung og klam liksom. Vi trenger regn! Føler jeg er i Syden og er lei etter å ha vært der 2 uker

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det begynner å bli en smule spesielt når man tenker tanker som "i morgen kl 12 er juli halvferdig". Selv om august skulle bli like ille så begynner man i det minste å se mørket i enden av tunnelen når det ikke er lyst hele døgnet lenger. Et par måneder til nå så klager folk over nissenes inntog hos Nille. :xpb_knuddel:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke mer. :trist:  jeg er så ekstremt slapp og har sovet i nesten hele dag. :( Jeg sliter med sterk utmattelse fra før og det blir enda verre i denne jævla varmen. Langtidsvarselet viser 29 og 30 grader hele jævla varselet, jeg vil bare grine. Jeg blir bare mer og mer deprimert, er uggen og uvel, vondt i hodet, magen er vond og kroppen verker. Det regnværet som yr lovet hele onsdagen er nå begrenset til bare natt til onsdag. Det blir tørrere og tørrere og skog brenner overalt. Jeg er livredd for at det skal begynne å brenne i skogen ved der jeg bor også. Skogen er knusktørr og brungrønn, ikke knallgrønn og frodig som den pleier å være. Denne sommeren er et sant helvete. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg klarer ikke mer. :trist:  jeg er så ekstremt slapp og har sovet i nesten hele dag. :( Jeg sliter med sterk utmattelse fra før og det blir enda verre i denne jævla varmen. Langtidsvarselet viser 29 og 30 grader hele jævla varselet, jeg vil bare grine. Jeg blir bare mer og mer deprimert, er uggen og uvel, vondt i hodet, magen er vond og kroppen verker. Det regnværet som yr lovet hele onsdagen er nå begrenset til bare natt til onsdag. Det blir tørrere og tørrere og skog brenner overalt. Jeg er livredd for at det skal begynne å brenne i skogen ved der jeg bor også. Skogen er knusktørr og brungrønn, ikke knallgrønn og frodig som den pleier å være. Denne sommeren er et sant helvete. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her! Er så lei. Får ikke sove til normal tid, husarbeid blir et slit uten like, klarer ikke å fokusere. Matlysten er ikkeeksisterende - i motsetning til sulten som nå kommer veldig brått på. Trening? Glem det! For ikke å snakke om naturen og hva dette gjør med den.  Er noen dager med ordentlig regn og lavere temperaturer så mye å be om? 😩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her på Island er det herlig og fantastisk. Luften er så frisk her 😊 Deilig å kunne gå ut døren uten å svette halvt i hjel! Overskyet ute nå. Gruer neg når jeg må hjem. Været er vel like jævlig når jeg kommer hjem igjen  :roll: når August er kommet, så nærmer høsten seg og er bare å telle ned dagene. Gleder meg til høsten 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Her på Island er det herlig og fantastisk. Luften er så frisk her 😊 Deilig å kunne gå ut døren uten å svette halvt i hjel! Overskyet ute nå. Gruer neg når jeg må hjem. Været er vel like jævlig når jeg kommer hjem igjen  :roll: når August er kommet, så nærmer høsten seg og er bare å telle ned dagene. Gleder meg til høsten 

Jeg er så misunnelig! Island er helt fantastisk, verdens vakreste land og øy. :hjerte: Skulle ønske jeg kunne dratt nå med en gang! Her er det så varmt at jeg snart får nervøst sammenbrudd. Jeg blir også gal av likt vær hver eneste dag. :raven: Regnet yr lovet oss natt til onsdag har de "tatt fra oss". Faen altså! Vi trenger regn nå, alt tørker ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så jævla irriterende med værmeldingen er at de melder regn, men når dagen nærmer seg blir det ikke regn likevel! Ser de melder mildere fremover, men hvor mange ganger har de ikke meldt mildt for å så skru opp gradene når dagene nærmer seg?!! :raven:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Er så jævlig lei denne varmen!! Blir så gretten og irritabel. I morgen meldte de kun overskyet, men nå melder de visst litt sol i morgen. Så klart!!🙄🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...