Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #261 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er veldig varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 29. juni 2009 #262 Del Skrevet 29. juni 2009 Ser at det faktisk skal regne litt her i dag.. Venter og venter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monaa Skrevet 29. juni 2009 #263 Del Skrevet 29. juni 2009 JA, men sliter nok ikke like ille. Kjøle seg ned med vann virker del heller ikke så lenge, spesielt om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 29. juni 2009 #264 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har en innrømmelse å komme med. I fjor begynte vi på et oppussingsprosjekt. Helt fra begynnelse til slutt var det 30 grader ute. I år begynte vi på et oppussingsprosjekt. Gjett hva? Jeg tror det hele er min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juni 2009 #265 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har en innrømmelse å komme med. I fjor begynte vi på et oppussingsprosjekt. Helt fra begynnelse til slutt var det 30 grader ute. I år begynte vi på et oppussingsprosjekt. Gjett hva? Jeg tror det hele er min feil. FY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 29. juni 2009 #266 Del Skrevet 29. juni 2009 Unnskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 30. juni 2009 #267 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har en innrømmelse å komme med. I fjor begynte vi på et oppussingsprosjekt. Helt fra begynnelse til slutt var det 30 grader ute. I år begynte vi på et oppussingsprosjekt. Gjett hva? Jeg tror det hele er min feil. Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 30. juni 2009 #268 Del Skrevet 30. juni 2009 Sitter på jobb og regelrett svetter. Tynttynt skjørt, barbeint og en tynn lys topp. Skulle helst gått naken, hadde ikke kontorstolen klødd så fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. juni 2009 #269 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg elsker at det er glovarmt. Men nå har jeg hovnet opp i beina og blir sendt til legevakten. Begynner å bli blå på anklene....ekkelt. Var på apoteket og kjøpte støttestrømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #270 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå er det virkelig ufyselig. Jeg kom opp trappene i dag varm som en kokt hummer, og skulle bare rive av meg toppen og sette på en iskald dusj. Men toppen var så seig at den satte seg fast over hodet mitt. Der sto jeg med armene i været og rev og slet, trodde et øyeblikk ikke jeg skulle komme løs. Den satt som klistret! Helt vanvittig, for noen temperaturer.Og kan noen være så snill å finne opp en bh med air condition :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 1. juli 2009 #271 Del Skrevet 1. juli 2009 Var nettopp ti dager i Osloområdet. fy, for en varme. Det var fantastisk å komme til nordnorge med 13 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2009 #272 Del Skrevet 2. juli 2009 Greit nok at jeg sliter i varmen. Men jentungen sliter veldig. Hun er klam og litt slapp. Gir henne drikke så det monner etter, bader i basseng og slikt men uff... stakkars jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemøy Skrevet 2. juli 2009 #273 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er det nok av dette møkkaværet!! Når man får toppen tre timer søvn hver natt i to uker, all matlyst i tillegg forsvinner av varmen - og blodsukkeret treffer nye lavmål, da skal det ikke mye til før man blir en irritabel frøken. Vifta står på full guffe, isbiter og vann går på høykant. Ingenting hjelper. Heldigvis er det meldt regn til uka! HURRA! -Gleder meg hemningsløst til høst og vinter - mine årstider- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guinevere Skrevet 3. juli 2009 #274 Del Skrevet 3. juli 2009 Til dere som sliter og ikke liker varmen: Trøst dere med at det kan endre seg med tiden! For noen år siden var jeg også sånn, jeg taklet ikke temperaturer over 15 grader. Hva som har skjedd vet ikke jeg, men nå elsker jeg sommeren og stortrives i 30 graders varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #275 Del Skrevet 3. juli 2009 Ser ut til at de stadig utsetter væromslaget... for en uke siden sa de det skulle bli kjøligere fra onsdag. Tidligere denne uka sa de det skulle bli 15 grader på lørdag, nå viser værvarslet at det skal bli 27 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #276 Del Skrevet 3. juli 2009 I sånn stekende varme som det er nå, blir jeg helt fysisk skutt i formen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 3. juli 2009 #277 Del Skrevet 3. juli 2009 Når det er såpass varmt som det er nå så sliter jeg ja. Orker liksom ingen verdens ting. Ikke ut og bade engang, har ikke vært på stranda en enste gang. Hele kroppen føles så tung. Jeg vil egentlig bare sove, men så får jeg jo ikke sove ordentlig heller siden det er så varmt. Jeg liker sommer, sol og varme; men begrenset. Nå er det over grensa for hva jeg orker av varme rett og slett. Det blir bare plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 4. juli 2009 #278 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå er det rett og slett bare jævlig. I går hadde vi 33 grader i skyggen på terrassen kl.17.00. Lenge siden jeg har følt meg såå uvel. Håper temperaturen synker snart! Litt iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 4. juli 2009 #279 Del Skrevet 4. juli 2009 Melder meg inn for litt klaging.. Jeg tåler heller ikke varmen noe serlig, og når jeg nå er supersolbrendt og må gå med lange bukser eller tights i varmen føler jeg at jeg holder jeg på å dø!! faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. juli 2009 #280 Del Skrevet 4. juli 2009 Blir mer tiltaksløs i varmen når det er 35 grader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå