Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Men det er 13 hos meg også, kanskje du burde bo på Nordpolen :P

Er nok forskjellig fra plass til plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Winza skrev:

Jævlig varmt her i hvert fall, hadde gledelig byttet med deg 

Kan du få litt gjennomtrekk så syns jeg du skal forsøke det, W. Vi er noen mennesker som har det slik.
+18 max om sommeren, takk. Avkjølende vind og sol med lett skydekke. Bestillingen er sendt herfra. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært kald siden november og fyrt opp fire sekker ved (en sekk er 1800 l).

Nå vil jeg sette opp uteplassen, parasollen, ta ut grillen og pakke vekk ulltøyet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan du få litt gjennomtrekk så syns jeg du skal forsøke det, W. Vi er noen mennesker som har det slik.
+18 max om sommeren, takk. Avkjølende vind og sol med lett skydekke. Bestillingen er sendt herfra. :jepp: 

Vurderer å kjøpe meg en vifte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
6 minutter siden, Winza skrev:

Er nok forskjellig fra plass til plass 

Er nok det, men du ville nok ikke byttet, for her kan det bli over 30+ om sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
På 25.8.2015 den 12.38, Keikolina skrev:

Godt det begynte å regne idag. Hodepinen er borte :)

Hvilken varme???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Er nok det, men du ville nok ikke byttet, for her kan det bli over 30+ om sommeren ;)

Jeg foretrekker når det er kjølig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg foretrekker når det er kjølig :)

For meg er alt under 15 kjølig, og under 0 kaldt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes det er på tide å dra opp på denne tråden.

Sliter ikke enda, men sommeren nærmer seg med stormskritt. Håper bare det blir en mild sommer. Er noe dritt at jeg sliter så i varmen 😕 Hater det! Jeg blir irritabel, svimmel, får dårlig matlyst, vondt i hodet og blir bare utslått. Så gleder meg ikke til sommeren nei :( Våren er fin årstid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Synes det er på tide å dra opp på denne tråden.

Sliter ikke enda, men sommeren nærmer seg med stormskritt. Håper bare det blir en mild sommer. Er noe dritt at jeg sliter så i varmen 😕 Hater det! Jeg blir irritabel, svimmel, får dårlig matlyst, vondt i hodet og blir bare utslått. Så gleder meg ikke til sommeren nei :( Våren er fin årstid.

Er heldigvis blitt litt kjøligere her men vet at det snart blir verre /:

Uff det høres ikke noe bra ut :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Winza skrev:

Er heldigvis blitt litt kjøligere her men vet at det snart blir verre /:

Uff det høres ikke noe bra ut :hug: 

Helt grusomt. Blir jo sett på som en særing siden jeg ikke elsker sommer og liker å grille meg i solsteken 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor vi har denne tråden. Dette er stedet for alle oss som ikke trives med all varmen og steikende sol. :) 
Kanskje de andre kan lage seg sin egen tråd hvor de jubler for hver soldag og nye varmerekorder der de bor? 

På 13.4.2018 den 13.57, Winza skrev:

Vurderer å kjøpe meg en vifte 

   :jepp:  Det syns jeg at du skulle gjøre, for det gir en veldig mye bedre luft å leve i en hel sommer.   
Et godt tips som virker er å la et håndkle bli gjennomfuktet av kaldt vann, legg det over kroppen der du er varm,
ta bort håndkleet igjen og la vifta blåse bort fuktigheten....det gir en avkjølende effekt som er gull verdt fremover.

Jeg har hatt tre skikkelig sommervarme dager hos meg nå og enda flere hvor det blir tretti grader inne i stua mi.
          Det er veldig utrivelig! :opplyser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.s. nå har jeg laget en egen tråd for alle "de andre" på forumet, så nå har vi hver vår tråd. Det var på tide.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

P.s. nå har jeg laget en egen tråd for alle "de andre" på forumet, så nå har vi hver vår tråd. Det var på tide.  :) 

Lagde en tråd for det en tid tilbake :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg fikk med meg den, men jeg syns nesten aldri at det blir for kaldt.
      Jeg liker kulde ute og kjølighet inne. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter lunt til på verandaen med 12 grader ute. Sitter å vifter med nakne tær i brudekjoleskjørtet :fnise:som bonusbarna mine kaller det og en kosegenser. Perfekt. Jeg trives best i norske forhold. Vi er vel bare skrudd sammen litt forskjellig? Noen er varmblodig andre ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er slik at vi som liker kulde er varmblodige, ikke sant?  :jepp:  De andre er kaldblodige og trenger varme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tro det. :sol:Hormoner, vekt og slike ting vil jeg også tenke er en faktor. De jeg kjenner som er undervektige er ofte kalde. Jeg er sånn midt på treet, men lang. Alltid varme hender og føtter. Du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sommer, men merker jeg takler hete og steikende sol dårligere enn før. Hadde litt problemer i fjor sommer når det var på det varmeste. Klarer ikke å sitte lenge i solsteken for å si det sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...