Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Snuppah00 skrev:

Men så er det vel ikke mange her som klager på 16-20 grader? Jeg sliter når det bikker over 20 grader, men 17 eller 18 er helt fint det. 16-20 er ikke kjempe varmt, men jeg foretrekker å ikke ha det varmt 😋

Men, er det noe plasser det er grusomt varmt da? Kan ikke huske å ha sett noen plasser det har blikket over 20 tallet når jeg har sett værmeldingen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Men, er det noe plasser det er grusomt varmt da? Kan ikke huske å ha sett noen plasser det har blikket over 20 tallet når jeg har sett værmeldingen.....

Jeg bor på Sørlandet og her bumber det ofte over 20 grader. Det blir mange ganger varmere enn hva de melder.

Endret av Snuppah00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææh, jeg skal en tur til Sørlandet senere i ferien, håper været oppfører seg da. 20 grader er helt supert, så håper det blir det. 👍🏻 

Jeg syns denne tråden er så fin, det er så lett å føle seg alene om å slite i varmen, men vi er jo ikke alene i det hele tatt. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt mer i varmen enn detjeg gjorde før, men sol og 20 grader er helt perfekt  👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier meg fint ute, til en vis grad. Men inne er det fullstendig kokende, utholdene og får ikke sove. 

 

MEN!!! Jeg fant aircon på varmepumpa, så nå blåser det kaldt! Hallefuckingslujah! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kunne jeg ha trengt en vifte. Ordentlig varmt hjemme hos meg. Svetter i hjel :svett: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg SÅ til sommeren er over sånn jeg kan leve normalt igjen. Lei av å svette og være helt utslått :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender kalde tanker til vestlendingene, som denne gangen får det beste (dvs verste) været. Samtidig som jeg priser meg lykkelig over at min landsdel for en gangs skyld ikke er den "heldigste". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe rart vi sliter i varmen. Vi er jo ikke vant til varme. Og i tillegg skal vi sitte i ro i solveggen på verandaen.. Når det blir over 30, da blir det for varmt, da er det best å komme seg opp i høyden og trekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Nå er sommeren her for fullt i Ålesund, alt for fullt :svett:

Var på kjøpesenter i går og jeg svettet som en gris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Griser svetter ikke veldig mye i ustressa tilstand. Matbutikker med åpne kjøledisker er en fryd i denne varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Nietsoj skrev:

Griser svetter ikke veldig mye i ustressa tilstand. Matbutikker med åpne kjøledisker er en fryd i denne varmen.

Var ille i hvertfall, begynte å svi i øynene 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare august kommer  blir det mørkere igjen om kveldene så det går an å få sove. Håper inderlig ikke at vi får en hetebølge i september i år igjen 😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera
5 minutter siden, AmandaVI skrev:

 Håper inderlig ikke at vi får en hetebølge i september i år igjen 😑

Det håper virkelig ikke jeg heller! Det var så varmt, og ulidelig fuktig. Huff nei, ikke en sånn september til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det herlig regn akkurat nå! :nordvesta:

Skulle optimalt vært litt kjøligere, men det her er så fantastisk sammenlignet med andre dager at jeg er fornøyd. Åpnet vinduet ved sengen og kjennner en og annen iskald regndråpe som blåser inn av vinduet. Vi nærmer oss høsten dere! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...