Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Strålende sol og 42 grader i solveggen her nå. Jeg har vært en tur i byen og forsøkt å sitte ute på verandaen, men asså... jeg fikser det ikke! :riste: Blir så utrolig slapp og ukonsentrert! Jeg insisterte på å lage middag i dag, bare fordi det er så svalt og godt på kjøkkenet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere forresten lagt merke til at denne tråden er under "humor"? Det er visst morsomt at folk ikke tåler varme

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt regn i oslo senere i dag. <3 Så det nå. Oh, lykke.:regn:

Hadde vært fint å bli flyttet til helse-forumet ja. :) Tenk ni år siden tråden ble startet. Wow. Snart rundt jubileum det. :)

Endret av fjærestein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jeg nettopp innså? Jeg liker tanken på varmt vær, torden og litt sånn lumsk vær, og de første 5 minuttene ute i tskjorte, men så slår realiteten hardt ned, og bare; er du gal? 

Det er overskyet her i dag, men tenker nok at tordenværet er rett rundt hjørnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

De har meldt 28 grader i morgen kveld!! 😭 De fleste jubler vel, men jeg gruer meg. Huff, vil ha lavere temperatur og mildere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Snuppah00 skrev:

De har meldt 28 grader i morgen kveld!! 😭 De fleste jubler vel, men jeg gruer meg. Huff, vil ha lavere temperatur og mildere.

Nei nei nei... eller de kan jo dele litt varmere på alle dager, istedenfor alt på en dag :hoho:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, NonJuan skrev:

Nei nei nei... eller de kan jo dele litt varmere på alle dager, istedenfor alt på en dag :hoho:

 

 

Ja, hadde vært fint. De melder HELDIGVIS mildere til uka da. Nåde yr hvis de snur om på det og melder skikkelig varmt heller! 😠

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Snuppah00 skrev:

De har meldt 28 grader i morgen kveld!! 😭 De fleste jubler vel, men jeg gruer meg. Huff, vil ha lavere temperatur og mildere.

Bor vi på samme sted, for det er det meldt her også. 

Jeg tror vi må invistere i noen nye vifter, for dersom det stemmer så kommer det huset her til å bli en stekeovn uten like. 15 grader ute, og 25(!) inne per nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Ja, hadde vært fint. De melder HELDIGVIS mildere til uka da. Nåde yr hvis de snur om på det og melder skikkelig varmt heller! 😠

Men missforstå meg rett, det er herlig med varmt vær også. Men trenger ikke bli ubehagelig varmt, slik at ikke engang bad hjelper.

Men i mitt yrke, er det greit med "Fint" vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, dillyduzit skrev:

Bor vi på samme sted, for det er det meldt her også. 

Jeg tror vi må invistere i noen nye vifter, for dersom det stemmer så kommer det huset her til å bli en stekeovn uten like. 15 grader ute, og 25(!) inne per nå. 

Jeg bor på Sørlandet. I morgen kommer viftene til å stå på for fult. Kan ikke bevege meg ut uten å bli dårlig og svimmel i sånt vær :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Jeg bor på Sørlandet. I morgen kommer viftene til å stå på for fult. Kan ikke bevege meg ut uten å bli dårlig og svimmel i sånt vær :(

Da tenker jeg vi bor i samme by. Var i Oslo på onsdag med 24 og klamt vær, blir det dét samme her nå, bare med 28 så kommer det til å bli dødens. Husk å kjøp inn is og lag et tonn med isbiter. En kald klut på pannen hjelper dersom du skulle bli dårlig, men det vet du vel sikkert :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

De har meldt 28 grader i morgen kveld!! 😭 De fleste jubler vel, men jeg gruer meg. Huff, vil ha lavere temperatur og mildere.

Huff, stakkars deg, jeg føler med meg. :( Hos meg er det spådd 20 på det meste imorgen, men syns ofte det blir varmere enn spådd. Håper det blir kjøligere enn spådd hos deg. Jeg blir også svimmel og uggen av sånn varme og får vanvittig vondt i magen. Onsdag var det skikkelig lummert også, helt jævlig. Syns opp til 22 grader er greit så lenge det blåser litt, lummert vær er det verste som fins. Pent, luftig og lunkent vær er best, 14-20 grader og litt vind er perfekt! 

Jeg er så glad i denne tråden, det er så godt å vite at man ikke er gal eller alene om å mislike varme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad vi har denne tråden :) Alle jeg kjenner elsker sol og varme. Har noen venninner som kan ligge å grille seg i timer i sola 😩 Jeg blir dårlig, irritabel, dårlig matlyst, svimmel og hodepine i varme. Føler jeg blir skikkelig handicappet. Jeg håper bare sommeren går fort. Vil bare leve i en fryser hele sommeren :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper ikke at sommeren går fort for den lyse årstiden er jeg veldig glad i...men jeg håper at det kommer
en kaldfront fra nord som blir liggende over akkurat her jeg bor frem til september. Ikke til å rikke. :biggrin: 
*fortsette å mumle eldgamle, inderlig kalde besvergelser og danse rituelt rundt fryseboksen sin*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer meg greit i varmen, men nå synes jeg det er for varmt. Merker jeg blir sliten og får dårlig matlyst. 37 grader på verandaen min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er 19 grader og overskyet, jeg har kun på meg hotpants og litt lengre T-skjorte når jeg er inne, men allikevel blir jeg klam og ekkel :svett:kan ikke kroppen min lære å regulere seg selv?! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp mot førr på min veranda også og nesten tretti i stua. Syyyt! Klaaaag! :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag meldte de regn og 15 grader, men det er sol og 23 grader! 😒 Blåser heldigvis da, men er uansett varm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gud for at jeg fant denne tråden! Føler alle rundt meg elsker når det er sol og dritvarmt og trenger å klage litt:fnise:

Idag har det vært 24-25 grader i sola her og så og si null vind. Helt grusomt for min del og blir bare sliten og svett. Tok en dusj for 20 min siden men ble bare varm og klam igjen. Skal snart sminke meg for skal bort og gruer meg til det for kommer sikkert bare til å renne av. 

Gruer meg til resten av sommeren :grine:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...