Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2021 #3601 Del Skrevet 26. juni 2021 Viftene mine begynner å gå varme....snart følger topplokket etter! Syt & klag A/S 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. juni 2021 #3602 Del Skrevet 27. juni 2021 Det er meldt 30 grader her til uka. Om ikke annet så slipper jeg å jobbe med munnbind. Men seriøst, 30 grader? Det er bare så jævlig unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 27. juni 2021 #3603 Del Skrevet 27. juni 2021 Blir så sliten av denne varmen! 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 27. juni 2021 #3604 Del Skrevet 27. juni 2021 Jeg håpet i det lengste at vi skulle slippe den verste varmen her, men den gang ei. Høyeste temperatur for neste helg er foreløpig 28 grader. Når vi kommer dit er den nok over tredve. Skyfritt, selvfølgelig. Og helt sikkert ingen pauser i form av tordenskyll. Vi får aldri det her. Ingen vet heller hvor lenge hetebølgen varer. Vel, jeg jobber med meg selv, og prøver å kvinne meg opp til at dette skal jeg klare! Det BLIR kjølig igjen. Fort, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. juni 2021 #3605 Del Skrevet 27. juni 2021 MarianneE skrev (1 time siden): Det er meldt 30 grader her til uka. Om ikke annet så slipper jeg å jobbe med munnbind. Men seriøst, 30 grader? Det er bare så jævlig unødvendig Her også. Jeg hater det når det er så jævla varmt. 20 grader er mer enn nok, spør du meg. Digg vær hos meg idag da, 17 grader og overskyet 👍🏻 Men i går var det nærmere 30 grader, grusomme greier. Jeg er en frossen person samtidig som jeg hater sterk varme, fin kombinasjon, haha 😂 Men jeg foretrekker faktisk å fryse fremfor å føle meg helt overopphetet. Fryser man er det jo bare å kle på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2021 #3606 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Det har vært så fint de siste morgnene. Grått og litt vind. Så går det over og svak sol som tyter inn og blir stor og varm og overtar fullstendig. Lagå, det kan bli enda varmere på sommeren, men dette er ille nok. Jeg er i varmekarantene. Endret 4. juli 2021 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 1. juli 2021 #3607 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg liker varmen jeg da😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 3. juli 2021 #3608 Del Skrevet 3. juli 2021 Så varmt det er!! Faen!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 3. juli 2021 #3609 Del Skrevet 3. juli 2021 Håper denne omgangen er siste gang vi ser 30-tallet i år. Jeg hater det altså så jævlig! Ser jeg må kjempe meg gjennom mandagen med dette tullet også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 3. juli 2021 #3610 Del Skrevet 3. juli 2021 Nevian skrev (5 minutter siden): Håper denne omgangen er siste gang vi ser 30-tallet i år. Jeg hater det altså så jævlig! Ser jeg må kjempe meg gjennom mandagen med dette tullet også Varselet blir bare verre og verre for hver oppdatering. 32 i morgen nå. Og 31 mandag. De sa for noen dager siden at "vi når nok ikke 30-tallet." Å joda, tenkte jeg da. Det gjør vi. Riktignok, vi når 30-tallet. Jeg, som deg, håper dette er hetebølgen for i år. Jeg skal klare denne, men jeg går på veggen hvis det kommer enda en. Sommeren er jo ennå ganske ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 3. juli 2021 #3611 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg flyttet til et tropisk land i 2012. Hatet det i begynnelsen. Tok meg omtrent 2 år før jeg ble vandt med det, og begynte å foretrekke det. Nå er klimaet det største argumentet for å ikke flytte tilbake til Norge. Blir deprimert bare av tanken på å bo i nord. Så jeg trur det bare er en vanesak. Vi er ikke vandt med varme i Norge, så det oppleves som ubehagelig. Vi bygger ikke husene våre for å takle varme, men kulde, så det blir ekstra ille. Bor man i tropene, så har man selvsagt air-condition. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 3. juli 2021 #3612 Del Skrevet 3. juli 2021 Skjønner det er mange som har valgt feil landsdel, eller høyde over havet. For jævlig varme i Norge kan du gjøre noe med. Høyere oppe eller lenger nord er det mer temperert. Har du prioritert å bo der du er og så klager på det, så skjønner jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 3. juli 2021 #3613 Del Skrevet 3. juli 2021 I dag var det virkelig ille. Føttene mine hovnet skikkelig opp. Sitter her nå foran to svære vifter, fryser og bare kooooser meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. juli 2021 #3614 Del Skrevet 3. juli 2021 Gleder meg til tirsdag! Da er det spådd regn og 20 grader på det varmeste. Da skal jeg og hunden danse i regnet 😂 I går og idag har det vært 30 grader, det er altfor varmt for meg. I termometeret mitt i sola var det 44,7 på det varmeste i går Spådd «bare» 25 i morgen, men yr er alltid for snille med gradene, så blir sikkert 28-30 i morgen og. Er så glad for denne tråden, da føler man seg ikke like alene om å ikke like varmen. Er jo ikke helt politisk korrekt her i Norge å ikke like knallsol og 35 grader 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2021 #3615 Del Skrevet 4. juli 2021 Nietsoj skrev (10 timer siden): Skjønner det er mange som har valgt feil landsdel, eller høyde over havet. For jævlig varme i Norge kan du gjøre noe med. Høyere oppe eller lenger nord er det mer temperert. Har du prioritert å bo der du er og så klager på det, så skjønner jeg ikke. I all vennlighet så er det sånn herr Osten, at mange av oss velger ikke, vi bor i vårt hjem som vi ikke kan ta på ryggen og flytte til et annet sted med digert kjøleaggregat i alle rom. Vi bor her i varmen til vi dør, så at du ikke helt skjønner...det skjønner jeg veldig godt. Dessuten er det slik at dette er en helt lovlig syt og klag-tråd over varmen, for alle oss som ikke er kompatible med tilstanden. Ett sted skal vi få lov til å si det som det er, uten filter og uten å måtte holde maska innimellom alle som elsker varmen og alt som følger med...her er vi blant likesinnede som forstår hva vi mener. Hos meg var det 19,9 da jeg la meg i går kveld. Jeg lengter til ti grader om natten. Det utgjør en stor forskjell. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 4. juli 2021 #3616 Del Skrevet 4. juli 2021 Her pøsregner det idag, og det trengtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2021 #3617 Del Skrevet 4. juli 2021 Trøstepremie vi kan leve oss inn i til alle oss andre som trenger det: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juli 2021 #3618 Del Skrevet 4. juli 2021 Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. juli 2021 #3619 Del Skrevet 11. juli 2021 Har ingenting i mot varme om dagen, men kunne hatt det kjølige om natten vanskelig å sove når det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2021 #3620 Del Skrevet 15. juli 2021 Klokka er 10.30 og det er 25 grader ute. Det er ikke en sky på himmelen og vi er på hytta og det er faen ikke en eneste plass med skygge. Eneste alternativ er å være inne, men det er jo litt nitrist å sitte inne når man har tilgang til hytte ved sjøen. I går var det 30 grader og jeg bar en 25 kilos sementsekk fra brygga og opp steintrappa og opp til hytteverandaen. Tror aldri jeg har svetta mer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå