n0vember Skrevet 21. mai 2021 #3581 Del Skrevet 21. mai 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Oy, jeg går fortsatt med jakke og genser ute Bytter gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #3582 Del Skrevet 21. mai 2021 Kveldshimmel skrev (11 minutter siden): Bytter gjerne! Hvor mange grader er det hos deg da? Her er det 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 21. mai 2021 #3583 Del Skrevet 21. mai 2021 Sola snur om 4 uker og da går det mot mørkere tider igjen Sommer er en motbydelig årstid og for min del kunne det vært mørke og minus 10 grader hele året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 21. mai 2021 #3584 Del Skrevet 21. mai 2021 Catalina Culès skrev (4 minutter siden): Hvor mange grader er det hos deg da? Her er det 12. Nå er det 16. Tåler varme dårlig, så alt over 10 er ikke bra for min del. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. mai 2021 #3585 Del Skrevet 28. mai 2021 Det er varmt, det er sol, og jeg kjenner nok en sommertid at jeg er så sinnsykt glad jeg fikk innstallert en varmepumpe som kan ta bort denne grusomme solsteik-varmen 🤩 Ikke lenge til sola snur og vi går mot mørkere kaldere tider 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2021 #3586 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg har gjennomgått en slags vårlig depresjon når det gjelder mine innevinterlige klær. Alle de gode, litt tykke hettegenserne måtte jeg si hade til og pakke bort for denne gang, men..den beste henger på ryggstøet mitt i godstolen. Den har jeg fremdeles på meg når jeg skal ut og henge opp tøy tidlig på morgenen og det fremdeles er litt kjølig. Da er det godt å puste på min veranda, Ikke ellers. Det blir badstuvarmt der ute når sola kommer rundt hjørnet. . .og jeg tenker det samme som dere: om noen få uker så snur alt sakte tilbake igjen, så det finnes altså noe å se frem mot her. *inderlig pollennys lyder fra Hoppes hule...dyptfølt nesepusselyd følger og hun er ikke helt i form* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 29. mai 2021 #3587 Del Skrevet 29. mai 2021 Kjøpte vifte til nesten 2000 kr. Den er gull verdt nå. Varierer mellom hastighet 1 og 2. Hører den nesten ikke! Håper den varer i noen år. 😅 Men faen altså, er lei varmen allerede! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 1. juni 2021 #3588 Del Skrevet 1. juni 2021 Da var tydeligvis min favoritt-årstid våren ferdig, for i dag har det vært altfor varmt i Trondheim! 25 grader og sol i tillegg! Det var så deilig da det var 17 grader og lettskyet for ei uke siden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 1. juni 2021 #3589 Del Skrevet 1. juni 2021 Gjest Gjest skrev (På 5.6.2008 den 10.19): Hei! Lurer på om jeg rett og slett er litt rar? He, he.. Jeg takler rett og slett ikke stekende sol og varme. Blir dårlig fysisk og psykisk! Jeg synes det er merkelig med alle solbaderne ute Men det er visst meldt regn til søndag her i Trondheim ihvertfall Gleder meg Flere som ikke liker stekende sol og varme? Jeg hater det. Svett og ekkelt. Jeg er nordmann til tusen, elsker kulde, regn og mørkere dager. Har konkludert med at det ligger i genene mine. Er sammen med en mann fra mer sydlige strøk. Han liker ikke skygge, kan sitte timesvis i stekende sol. Gruer meg til sommeren alltid fordi han tvinger meg til å sitte i solen og late som jeg elsker det. Helt håpløst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2021 #3590 Del Skrevet 2. juni 2021 Kveldshimmel skrev (På 29.5.2021 den 22.34): Kjøpte vifte til nesten 2000 kr. Den er gull verdt nå. Varierer mellom hastighet 1 og 2. Hører den nesten ikke! Håper den varer i noen år. 😅 Men faen altså, er lei varmen allerede! @Kveldshimmel: hvilken har du? Akkurat det med å ikke bli plaget av viftestøy er en ting for meg, for her går viftene hele dagen og en av dem også hele natten på soverommet. Min eldste vifte er godt brukt og veldig mange år nå. Den begynner å få litt oppstartsproblemer og jeg må trykke av og på en del ganger før den blir seg selv igjen. Ytre sett begynner den også å småruste i selve "nettingen" rundt, så jeg må planlegge å bevilge meg en god, litt dyrere variant neste gang tror jeg. Har vurdert og sett på slike nye som ser ut som høye søyler, uten synlig vifte. Er de like gode mon tro? Kommer det luft ut i ei smal glipe foran slik at det blir punktlufting, eller er de åpne på sidene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 2. juni 2021 #3591 Del Skrevet 2. juni 2021 Det er en ting jeg aldri kommer til å begripe. Og det er hvordan folk klarer å sitte midt i solsteiken og spise. Ser det hele tiden når jeg går forbi uterestauranter nå. Midt i sola, diger tallerken med mat foran seg. Jeg får ikke ned en bit om jeg sitter i sola nå i sommervarmen, blir helt dårlig. Skal jeg spise utendørs må jeg sitte i skyggen eller under en parasoll. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 2. juni 2021 #3592 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): @Kveldshimmel: hvilken har du? Akkurat det med å ikke bli plaget av viftestøy er en ting for meg, for her går viftene hele dagen og en av dem også hele natten på soverommet. Min eldste vifte er godt brukt og veldig mange år nå. Den begynner å få litt oppstartsproblemer og jeg må trykke av og på en del ganger før den blir seg selv igjen. Ytre sett begynner den også å småruste i selve "nettingen" rundt, så jeg må planlegge å bevilge meg en god, litt dyrere variant neste gang tror jeg. Har vurdert og sett på slike nye som ser ut som høye søyler, uten synlig vifte. Er de like gode mon tro? Kommer det luft ut i ei smal glipe foran slik at det blir punktlufting, eller er de åpne på sidene også? Denne har jeg. Endret 3. juni 2021 av Kveldshimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2021 #3593 Del Skrevet 3. juni 2021 Takk for svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 3. juni 2021 #3594 Del Skrevet 3. juni 2021 Kveldshimmel skrev (På 29.5.2021 den 22.34): Kjøpte vifte til nesten 2000 kr. Den er gull verdt nå. Varierer mellom hastighet 1 og 2. Hører den nesten ikke! Håper den varer i noen år. 😅 Men faen altså, er lei varmen allerede! D vil jeg og kjøpe, har du link.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 3. juni 2021 #3595 Del Skrevet 3. juni 2021 Tenk positivt skrev (3 timer siden): D vil jeg og kjøpe, har du link.. Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juni 2021 #3596 Del Skrevet 5. juni 2021 26 grader her, det er godt i skyggen men å gå fra byen og på med munnbind i butikken for å handle.. jeg trodde jeg skulle besvime. Neste uke er det meldt varmere, det orker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 5. juni 2021 #3597 Del Skrevet 5. juni 2021 Overskyet her jeg bor nå så det er herlig. Skulle komme regn men vet ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 6. juni 2021 #3598 Del Skrevet 6. juni 2021 I dag har det vært helt jævlig!!!! Og det er spådd varmere?! Orker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 21. juni 2021 #3599 Del Skrevet 21. juni 2021 Det var nære på. 25° er håpløst, men kunne vært mye verre. Stakkar Sør-Sverige: https://www.yr.no/artikkel/hetebolgja-avlyst---framleis-_normal_-norsk-sommar-1.15546468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. juni 2021 #3600 Del Skrevet 26. juni 2021 Her sørøst er det meldt opp mot 30 grader neste uke. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå