Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heller være hjemme, men i kjøligere temperatur. :)                                          Akk:  "Home, sweat Home"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tett på 30 stillestående varmegrader i min stue nå. :svett:
Jeg har alle viftene på, har blitt forkjølet og har det ikke bra. 
*og dette skal bli mye verre og vare i mange, mange uker...* 

Oi,såpass :ohmy: Her har såvidt våren gjort sitt inntog,15+ grader i dag.

God bedring med forkjølelsen:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

25 grader her inne og jeg har hentet opp gul-viften min i dag. Farlig tidlig og frykter sommeren blir varm og rene torturen! Kjære Gud, gi meg styrke! :bond:

I fjor begynte vel heten rett før 17 mai isj? Er det sol og varme i en evighet i strekk (som i fjor) så blir jeg lei. Det var farlig varmt og tørt. Brant overalt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
smalls skrev (På 22.4.2019 den 20.45):

I fjor begynte vel heten rett før 17 mai isj? Er det sol og varme i en evighet i strekk (som i fjor) så blir jeg lei. Det var farlig varmt og tørt. Brant overalt 😕

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, smalls skrev:

I fjor var det til og med for varmt for meg, og da er det varmt da, får håpe det ikke blir like ille i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fjor var et mareritt! Fatter ikke at jeg overlevde. Jeg dør så fort det er 10+ og vindstilt. 

Jeg ble uvel til tider med og følte for å kaste opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har maset begynt; "snart sommer dere", "gleder meg til det blir varmt". 20 grader i april, hvordan skal det her gå? Gi meg 10 grader (det er varmt nok) og regn..Jeg vil ikke ha samme sommeren som i fjor..😓

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Janey skrev:

Huff, nå har maset begynt; "snart sommer dere", "gleder meg til det blir varmt". 20 grader i april, hvordan skal det her gå? Gi meg 10 grader (det er varmt nok) og regn..Jeg vil ikke ha samme sommeren som i fjor..😓

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, Janey skrev:

Oy, ved 10 + må jeg ha på ull...godt vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt 20 grader midt på dagen  :svett:

Meldt 11 i morra men vedder på at det blir som i fjor, da yr meldte 20 grader først og så skrudde opp til 28...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gnål om varme fra april til september.

Gnål om kulde resten av året.

:fnise:   ((😉))

Så sant fjorårets sommertemperaturer ikke gjentar seg klager jeg ikke på noe. Hva jeg FORETREKKER er noe annet.   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 timer siden, AmandaVI skrev:

Meldt 20 grader midt på dagen  :svett:

Meldt 11 i morra men vedder på at det blir som i fjor, da yr meldte 20 grader først og så skrudde opp til 28...

Jævlig 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Dæven, skal si været endret seg drastisk her i Ålesund, for 2 dager siden så var det sol og føltes ut som om det var sommer og nå snør det :sprettoy:

Men jeg trives godt med litt kulde slik som det er nå 😄

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...