dillyduzit Skrevet 2. juli 2015 #1741 Del Skrevet 2. juli 2015 Ikke misforså meg, jeg elsker varmen. Blir så lykkelig når det viser 26, 27 og 28 på gradestokken, men i en leilighet uten spesielt aircon eller noe annet var det nesten 35 grader på kjøkkenet i går. Tror jeg holdte på å krepere med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1742 Del Skrevet 2. juli 2015 Bor i Bergen,og da jeg åpnet ytterdøra i dag var det som å gå inn i en bakerovn.Det er varmere ute enn inne.Har hatt spenningshodepine i hele dag.Det hjelper å drikke vann. Anonymous poster hash: 3ba38...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1743 Del Skrevet 2. juli 2015 28 jævla grader! På tide å få seg en ny vifte snart. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. juli 2015 #1744 Del Skrevet 2. juli 2015 Åh, det så herlig ut å stå på ski i shorts på Hovden (innslag på NRK-nyhetene). Der er det ennå snø, og det kan vare til august. Et mulig reisemål for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 2. juli 2015 #1745 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Nå er det rett og slett grusomt å være ute! Var bare deilig å være på jobb i dag, selv om vi ikke har det beste luftanlegget er det mye bedre temperaturer enn hjemme i stua. Kjøpte meg ei gulvvifte, så jeg satser på å få god hjelp i den. Var en tur og handlet på Rema etter jobb, der var det så deilig kaldt at jeg vurderte å spørre om jeg kunne få bo der litt Endret 2. juli 2015 av Thorn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 2. juli 2015 #1746 Del Skrevet 2. juli 2015 Nå er det rett og slett grusomt å være ute! Var bare deilig å være på jobb i dag, selv om vi ikke har det beste luftanlegget er det mye bedre temperaturer enn hjemme i stua. Kjøpte meg ei gulvvifte, så jeg satser på å få god hjelp i den. Var en tur og handlet på Rema etter jobb, der var det så deilig kaldt at jeg vurderte å spørre om jeg kunne få bo der litt Her er det Kiwi som har skikkelig aircondition, noe jeg oppdaget ved en tilfeldighet i dag, da jeg måtte komme meg fort vekk fra sola og Kiwi var nærmest. Jeg pleier ellers aldri å handle der, men tror nok jeg kommer til å gjøre det så lenge temperaturen fortsetter med å være latterlig høy. Jeg brukte drøyt 20 minutter på å handle 4 varer (les: 2 minutter på å finne varene og resten på å oppholde meg i de kaldeste sonene i butikken, mens jeg smilte så salig at de andre kundene sikkert trodde jeg var høy på et eller annet). Det ble litt smalltalk i kassa, noe jeg vanligvis hater, men alt for å drøye tiden før jeg måtte ut i varmehelvetet igjen, så jeg nevnte for den ansatte hvor heldig hun var som jobbet på et sted med så deilig temperatur. Hun derimot, syntes visst ikke hun var heldig i det hele tatt, og gledet seg bare til å komme seg ut i varmen.... Galskap! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. juli 2015 #1747 Del Skrevet 2. juli 2015 En kiwi her i byen hadde tidligere et stort kjølerom hvor kundene måtte gå inn for å hente melk og diverse kjølevarer. Det var herlige tider, brukte litt lang tid på å finne riktig melk da ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1748 Del Skrevet 2. juli 2015 Familien Bundy skjønte det. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. juli 2015 #1749 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Ja, nå er det jævlig dere. Det høres helt bakvendt ut, men jeg gleder meg til vi drar til Tyrkia på mandag. 3 uker med air condition - og hotellrom nesten på stranda. Jepp, det skal bli digg. En arbeidsdag i dette varmehelvetet, jeg hater denne varmen. Det er spådd 28 grader her på lørdag, og da blir det ganske mye varmere på vår veranda og soverom. Vi har nemlig sola inn hele dagen til den går ned sent på kvelden. Jippi.. Mvh Yvonne Endret 2. juli 2015 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 3. juli 2015 #1750 Del Skrevet 3. juli 2015 Nå er det faktisk helt ok å være på jobb, rolig før ferien og ikke minst - aircondition! Jeg har slitt med å sove de siste nettene fordi det blir så varmt og klamt på soverommet. Jeg har også forsøkt å sitte ute og "nyte det fine været" som alle snakker om, men jeg har måttet gi opp etter 5 minutter. Vi har heldigvis varmepumpe (aircondition) i stua, og jeg setter meg ofte på gulvet under den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 3. juli 2015 #1751 Del Skrevet 3. juli 2015 15 grader er en fin temperatur. Over 20 går også greit når det er overskyet. Jeg hater å svette med mindre jeg trener. Du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juli 2015 #1752 Del Skrevet 3. juli 2015 Så denne, og tenkte på alle oss som sliter nå i denne varmen: Mvh Yvonne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1753 Del Skrevet 4. juli 2015 Å herrefred og Jesus Kristus, nå er det et helvete der ute. For ikke å snakke om her inne, våknet dyvåt av 30 grader på soverommet i morges. Klamrer meg til håpet om at det er meldt bedre temperaturer til uka. Men det er bare det at for en uke siden sa de at onsdagen ville bli verst, i går sa de lørdagen, og nå skal det bli enda varmere i morgen. Neste onsdag skal det bli 17 deilige grader, jeg er veldig spent på hva det varslet sier når dagen nærmer seg. Lever dere, folkens? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. juli 2015 #1754 Del Skrevet 4. juli 2015 Uff da. Ja, her viftes det på full guffe. Prøver å se fram til neste uke, der de har lovet at det skal bli lavere temperaturer. Leste dette tipset, og lurte på om jeg skulle henge et fuktig klede foran soveromsvinduet. http://www.kk.no/livsstil/trikset-som-holder-soverommet-kj%C3%B8lig-33878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. juli 2015 #1755 Del Skrevet 4. juli 2015 Prøver hardt å overbevise meg selv om at temperaturen ikke er så verst. Føler meg litt sånn: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1756 Del Skrevet 4. juli 2015 Søndag melder yr.no om 29 grader i Oslo!! Nå er det så varmt at jeg blir klam oppå øyelokkene av å ha øynene åpne. Kan ikke fordra denne heten.. Dere som IKKE er gravid i uke 36: Trøst dere med at det kunne vært enda verre ;-) Anonymous poster hash: 7c73b...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1757 Del Skrevet 4. juli 2015 Søndag melder yr.no om 29 grader i Oslo!! Nå er det så varmt at jeg blir klam oppå øyelokkene av å ha øynene åpne. Kan ikke fordra denne heten.. Dere som IKKE er gravid i uke 36: Trøst dere med at det kunne vært enda verre ;-)Anonymous poster hash: 7c73b...497 Høres ut som du kan trøste deg med en bedring om ca 4 uker. Verre for oss som har et ekstra isolasjonslag pga trøstespising i varmen. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 5. juli 2015 #1758 Del Skrevet 5. juli 2015 Da er forhåpentligvis denne heten over for en stund fra i morgen. I kveld har det skikkelig blitt varmt inne her. Yr har meldt regn. Er det noen som er så heldige og fått regn allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1759 Del Skrevet 5. juli 2015 Da er forhåpentligvis denne heten over for en stund fra i morgen. I kveld har det skikkelig blitt varmt inne her. Yr har meldt regn. Er det noen som er så heldige og fått regn allerede? Fortsatt skyfritt og lummert her, gitt. Men håper det blir anledning til å lufte ut de 30 gradene i morgen Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 5. juli 2015 #1760 Del Skrevet 5. juli 2015 Gleder meg til i morgen. Håper det blir masse regn og skikkelig kaldt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå