fjærestein Skrevet 27. juni 2015 #1721 Del Skrevet 27. juni 2015 Her er deilige 19 utenfor stueveggen. Nyter det så lenge det varer. Synd det er varmere andre steder i landet, tydeligvis. Sympati herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1722 Del Skrevet 27. juni 2015 Her er deilige 19 utenfor stueveggen. Nyter det så lenge det varer. Synd det er varmere andre steder i landet, tydeligvis. Sympati herfra. Takk for det. Nå sa værdama på tv2 at det blir "opp mot 30 grader, kanskje varmere" neste uke. Helvete er løs igjen, dessverre. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1723 Del Skrevet 27. juni 2015 Overskyet og deilig småkjølig her på vestlandet, måtte det bare vare sommeren ut. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1724 Del Skrevet 27. juni 2015 Overskyet og deilig småkjølig her på vestlandet, måtte det bare vare sommeren ut. Anonymous poster hash: 85608...c48 Hvis det varer sommeren ut så kommer jeg på besøk før dere vet ordet av det Syns det er direkte skremmende når værdama sier at det blir "brennhett". Sånne kraftuttrykk kan jeg ikke huske de brukte i fjor en gang. Ser ut som det blir bedre i Nord-Norge, i fjor gikk det jo ikke an å flykte dit en gang. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. juni 2015 #1725 Del Skrevet 27. juni 2015 Til uka har de meldt full sol 25 grader her jeg bor. Jeg kan holde ut med 25, men ikke høyere. Da blir det for varmt synes jeg. Sommeren har vært fin til nå. Lurer på hvor lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 27. juni 2015 #1726 Del Skrevet 27. juni 2015 Fy flate... var en tur ute nå, og det skal ikke gjenta seg resten av helgen. Som å gå rundt i en ovn! På storm.no påstår de at det er bare 18 grader her nå, kan umulig stemme! Og om en uke skal det bli 10 grader varmere, så da kan jeg like godt takke av med en gang. Hvordan kan værvarslet bomme så fullstendig på faktisk vær - og alltid i feil retning? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Storm.no er ikke til å stole på. Yr.no er mer pålitelig, og der står det om det er sikker eller usikker værmelding. Ja, det ser ut til å bli ganske varmt til uka, men heldigvis litt vind, her på østlandet. Det har vært greit med litt kjølig på kveldene til nå, men det ser til å endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1727 Del Skrevet 27. juni 2015 I dag sto termometeret mitt på 27.... Anonymous poster hash: 56083...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 27. juni 2015 #1728 Del Skrevet 27. juni 2015 Det kan se ut som om det blir kortvarig i det minste: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/maanedsvarsel-juli-kan-likevel-bli-kald/a/23477765/ Jeg håper virkelig ikke vi får en reprise på fjoråret.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1729 Del Skrevet 28. juni 2015 Det kan se ut som om det blir kortvarig i det minste: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/maanedsvarsel-juli-kan-likevel-bli-kald/a/23477765/ Jeg håper virkelig ikke vi får en reprise på fjoråret.. Hehe! Ja disse avisene, altså... men de vet vel at gigaoverskrifter om været gir klikk-bonanza uansett. Fem dager med brennhete kan jeg leve med, hvis det faktisk BLIR bare fem dager. Men har mine tvil. I dag er det overskyet og deilig, nyter det mens vi kan Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. juni 2015 #1730 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Tenkte jeg skulle være sporty i dag og gå til byen i 12 tiden. Vel, jeg var helt svett da jeg var i byen! Trodde ikke det var så varmt. Hjalp litt da jeg kjøpte noe kaldt og drikke. Jeg tok bussen tilbake. Må tydeligvis kle meg mindre. Endret 29. juni 2015 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1731 Del Skrevet 29. juni 2015 Den følelsen når det sies at på onsdag kommer "endelig" varmen. Som om den ikke er her allerede?? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 29. juni 2015 #1732 Del Skrevet 29. juni 2015 Dagen i dag har vært helt forferdelig! Håpet regnskurene skulle friske opp litt, men det ble bare klamt istedet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1733 Del Skrevet 1. juli 2015 Herregud, så jævlig dette er... Anonymous poster hash: a9dec...5d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1734 Del Skrevet 1. juli 2015 Herregud, så jævlig dette er... Anonymous poster hash: a9dec...5d0 Skulle akkurat til å skrive det samme! Merker hjernen jobber saktere og saktere...Anonymous poster hash: 2a554...9ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1735 Del Skrevet 1. juli 2015 Det er litt vind i luften takk og lov, ellers vet jeg ikke hvordan det hadde gått. Jeg har lurt litt på hvor merkelig man egentlig ser ut når man spretter rundt og prøver å komme seg fra bussen til bostedet eller arbeidsplassen ved å bevege seg kun i skyggen. Det blir noen omveier bak garasjer og skyggen fra lyktestolper. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. juli 2015 #1736 Del Skrevet 1. juli 2015 Kjøp dere en søt, liten USB vifte, skal love dere at de hjelper mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 1. juli 2015 #1737 Del Skrevet 1. juli 2015 Herregud, så jævlig dette er... Anonymous poster hash: a9dec...5d0 Jepp. 29 grader i stua kl halv 20. 28 g ute. Sukk. Prøver tenke på at jeg iallefall fikk en fin juni. Tenke positivt- tenke positivt- tenke po.. (mantra. Pleie sprekke i FFF etter en uke eller to. Så over i god gammeldags grining etter det ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 1. juli 2015 #1738 Del Skrevet 1. juli 2015 Kjøp dere en søt, liten USB vifte, skal love dere at de hjelper mye. Takk for tips. To store vifter for kontorlandskap kjøpt inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 2. juli 2015 #1739 Del Skrevet 2. juli 2015 Dette er for jævlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 2. juli 2015 #1740 Del Skrevet 2. juli 2015 24 grader sto det på måleren i bilen - og det var sikkert 40 inni før AC'en slo inn. Fy faen, det er så jævlig uholdbart! Og overalt rundt meg rusler folk og sier "endelig ble det litt sommerlig!" Møkkafolk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå