fjærestein Skrevet 17. juni 2015 #1701 Del Skrevet 17. juni 2015 Det er så fiiiint vær i Oslo.. Ti-hi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 17. juni 2015 #1702 Del Skrevet 17. juni 2015 Det er så fiiiint vær i Oslo.. Ti-hi Ja, ikke sant. 11 grader og regn. Herlig med en liten pause. Mitt drømmevær er sol og 12 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 17. juni 2015 #1703 Del Skrevet 17. juni 2015 Koser meg med pledd og en kopp te. Drømmesommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1704 Del Skrevet 17. juni 2015 I dag er det virkelig fantastisk vær! Akkurat passe temperatur, ikke blendende sterk sol og lite pollenspredning. Håper det varer!Anonymous poster hash: 56083...38e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1705 Del Skrevet 17. juni 2015 I dag er det virkelig fantastisk vær! Akkurat passe temperatur, ikke blendende sterk sol og lite pollenspredning. Håper det varer!Anonymous poster hash: 56083...38e Helt nydelig med regn og frisk temperatur etter noen dager med sol og skyfri himmel. Som forventet nektet vennene mine bastant på at det har vært sol de siste dagene. Med en gang det kommer regn så har det plutselig regnet en hel uke i folks hukommelse Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. juni 2015 #1706 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg er pakket inn i pledd og spiser is. Herlig sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1707 Del Skrevet 20. juni 2015 Nå koker sola bra inn vinduet her... jeg har begynt å føre dagstatistikk over vær, og sammenligne med hva venner og kolleger sier. Sol fra mer eller mindre skyfri himmel 6 av de 8 siste dagene, to dager med grått og litt regn. Vennene mine er alt ute på facebook og skriver ENDELIG litt sol, for det har visst regnet HELE uka. Spent på om de sletter statusen hvis det regner om et par dager igjen. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 20. juni 2015 #1708 Del Skrevet 20. juni 2015 Det ser ut som sommeren "endelig" er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1709 Del Skrevet 20. juni 2015 Det ser ut som sommeren "endelig" er her. Men i morgen snur sola, det er begynnelsen på slutten for den jævelen Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 20. juni 2015 #1710 Del Skrevet 20. juni 2015 Men i morgen snur sola, det er begynnelsen på slutten for den jævelen Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Det er sant! Og alt i alt må jeg si at det har vært en bra vår og sommer så langt i år, i motsetning til i fjor!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1711 Del Skrevet 21. juni 2015 Helt herlig! Jeg nyter hver dag jeg sjekker værmeldingen til regn og 9-15 grader! Jeg holdt på å keepere i fjor sommer, det var grusomt fra påske til lamgt ut i september! Håper bare at dette varer...ser alltid med gru på sommeren. Men i dag snur sola, og jeg er glad :-D alle rundt meg klager og er så fortvila over denne elendige sommeren, jeg nyter det max! Herlig å finne likesinnede i denne tråden. Jeg kjenner ikke noen som er som meg...heheAnonymous poster hash: 90853...122 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juni 2015 #1712 Del Skrevet 21. juni 2015 Herlige dager! Grønt og vakkert ute i naturen, noen dager er det sol som skinner så vakkert - men luften er fortsatt kald og det som regel en kjølig bris som gjør det behagelig å være ute. Nydelig sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1713 Del Skrevet 25. juni 2015 NEI!! Akkruat nå som jeg hadde begynt å få troen tilbake på at det faktisk er Norge jeg bor i ... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/naa-blir-det-supersommer/a/23476971/ Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1714 Del Skrevet 25. juni 2015 Dagbladet følger opp http://www.dagbladet.no/2015/06/25/nyheter/sommer/sol/varmt/ver/39845458/ Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i am who i am Skrevet 25. juni 2015 #1715 Del Skrevet 25. juni 2015 Foretrekker selv våren og høsten - da er det passe temperatur! Vinteren kan bli altfor kald og sommeren altfor varm, men hvis jeg måtte velge vil jeg heller ha det litt for kaldt enn litt for varmt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 26. juni 2015 #1716 Del Skrevet 26. juni 2015 Huff, i dag er det altfor varmt og klamt for meg! Ber til høyere makter om "dårlig" vær snarest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1717 Del Skrevet 26. juni 2015 Huff, i dag er det altfor varmt og klamt for meg! Ber til høyere makter om "dårlig" vær snarest mulig Det kommer ikke, dessverre, nå skal det bli enda varmere. Dette er første dagen i sommer at jeg har tenkt det er uutholdelig varme, og så blir det snart 5-10 grader varmere. Vi må trøste oss med at det i hvert fall begynte senere i år enn helvetessommeren i fjor. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 26. juni 2015 #1718 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Det kommer ikke, dessverre, nå skal det bli enda varmere. Dette er første dagen i sommer at jeg har tenkt det er uutholdelig varme, og så blir det snart 5-10 grader varmere. Vi må trøste oss med at det i hvert fall begynte senere i år enn helvetessommeren i fjor. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Nei, fysj! Det er mer enn varmt nok som det er! Jeg vet ikke helt hvor mye jeg stoler på disse langtidsvarslene. Synes det har vært spådd sommervær mange ganger nå, uten at det har kommet (unntatt akkurat i dag, da). Det har absolutt vært en god sommer for oss som sliter i varmen. I fjor var jo som et eneste langt mareritt, med uutholdelige temperaturer helt fra våren av. Synes vi fortjener en kjølig og fin sommer etter å ha slitt oss igjennom det Endret 26. juni 2015 av Antlers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1719 Del Skrevet 26. juni 2015 Nei, fysj! Det er mer enn varmt nok som det er! Jeg vet ikke helt hvor mye jeg stoler på disse langtidsvarslene. Synes det har vært spådd sommervær mange ganger nå, uten at det har kommet (unntatt akkurat i dag, da). Det har absolutt vært en god sommer for oss som sliter i varmen. I fjor var jo som et eneste langt mareritt, med uutholdelige temperaturer helt fra våren av. Synes vi fortjener en kjølig og fin sommer etter å ha slitt oss igjennom det Ja, det fortjener vi så absolutt Heldigvis leste jeg en artikkel i dag der en meteorolog sa at værvarsler mer enn 8-10 dager frem er verdiløse. Det er en trøst når andre påstår at det blir hett langt ut i september. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1720 Del Skrevet 27. juni 2015 Fy flate... var en tur ute nå, og det skal ikke gjenta seg resten av helgen. Som å gå rundt i en ovn! På storm.no påstår de at det er bare 18 grader her nå, kan umulig stemme! Og om en uke skal det bli 10 grader varmere, så da kan jeg like godt takke av med en gang. Hvordan kan værvarslet bomme så fullstendig på faktisk vær - og alltid i feil retning? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå