AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1381 Del Skrevet 23. juli 2014 Sprøtt å tenke på at om temperaturen går ned 10 grader vil det fortsatt være smellvarmt. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 23. juli 2014 #1382 Del Skrevet 23. juli 2014 Siesta, folkens. Dere må innføre siesta. Man legger seg ganske enkelt og sover, når det er så varmt at man ikke funker. Så står man opp igjen, etterpå. Funker ikke det når man har en baby som krever sitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. juli 2014 #1383 Del Skrevet 23. juli 2014 Gud så varmt det er. Til å bli sprø av. Trøtt, sliten og forferdelig vondt i hodet. Blæh! Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1384 Del Skrevet 24. juli 2014 Burde det ikke finnes en klausul som fritar deg fra alt ansvar om du sier noe dumt på jobb i varmen? Det var over 30 grader på jobb i går, og nå har jeg visst lovet den østeuropeiske svigersønnen til ei på jobb å lære ham norsk. Jeg som har pedagogiske evner som en nepe, og strengt tatt kunne trengt en norsklærer selv. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. juli 2014 #1385 Del Skrevet 24. juli 2014 I går måtte jeg ha en stor våt klut over meg da jeg skulle sove. Umulig ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 24. juli 2014 #1386 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg har endelig fått tak i ei vifte! Det er så deilig, og jeg sover mye bedre nå. Herlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1387 Del Skrevet 24. juli 2014 Det blir da aldri for varmt i Norge! Holder til i Oslo, og i går kveld tok jeg på meg en varm genser da jeg skulle gå tur. Hvis dere omtrent er døden nær synes jeg det er rart dere ikke har kr 3000,- å avse: http://www.expert.no/aircondition/retroportabelairconditioner8000btu/p/4058/ Etter litt undersøkelser på nett, og med lesing av andres erfaring, kommer det fort fram at aircondition i den der prisklassen er dårlig greier, dessverre.. Men har helt klart vurdert det. Men til en 80 kvm kåk og god kvalitet, snakker vi helt andre priser. Men kanskje noen her har en utgave som er genial ? Selv elsker jeg min elektriske vifte. Fiiiine vifta. Og snart er det jul. Anonymous poster hash: 33e56...732 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1388 Del Skrevet 24. juli 2014 Dette må jo være verdens/Norges undergang! Det er snart like varmt her som det er i helvete. Og så jubles det når det skal bli enda varmere?! Anonymous poster hash: 56083...38e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1389 Del Skrevet 24. juli 2014 Det verste for meg er at jeg er grenseløs trøtt heeeele tiden. Jeg har et kun et soverom på solsiden som blir som en bakerovn. Det ligger rett ved en hovedveg og støv og støy gjør at jeg ikke kan ha vindu åpent om natten. Som om det ikke var nok, er det ikke så lenge siden jeg pusset opp og hadde på sånne ferdigmalte panelplater fra Huntonit, de som er så allergivennlige og ikke skal lukte, Men nå i varmen stinker de sånn kvalmt og ekkelt! Jeg føler jeg lever i helvete.. Orker ingenting.. Husarbeid hoper seg opp. Ikke lenge til det ser ut som i disse skrekkepisodene fra "Ekstreme samlere". Og så skal jeg liksom jobbe hjemmefra på dataen og da, med en hjerne som ikke funker. Jeg er så sliten og ukonsentrert at jeg dunker borti ting, slår rygg og knær og klemrer fingre. Fader altså så lei nå! Dævver snart! Anonymous poster hash: a7fd5...f9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalma Skrevet 24. juli 2014 #1390 Del Skrevet 24. juli 2014 DET ER SÅ FAENS SATANS INNI HELVETES TERRENGPULTE SKJÆRGÅRDER VARMT HERREJESUS KRISTUS I HIMMELEN ODIN TOR OG LOKE LA DET BLI KAAAAAAAAAAAAAAALDT IGJEN AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jeg er ikke sinna, jeg er bare veldig veldig skuffet SVETT 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1391 Del Skrevet 24. juli 2014 Det verste for meg er at jeg er grenseløs trøtt heeeele tiden. Jeg har et kun et soverom på solsiden som blir som en bakerovn. Det ligger rett ved en hovedveg og støv og støy gjør at jeg ikke kan ha vindu åpent om natten. Som om det ikke var nok, er det ikke så lenge siden jeg pusset opp og hadde på sånne ferdigmalte panelplater fra Huntonit, de som er så allergivennlige og ikke skal lukte, Men nå i varmen stinker de sånn kvalmt og ekkelt! Jeg føler jeg lever i helvete.. Orker ingenting.. Husarbeid hoper seg opp. Ikke lenge til det ser ut som i disse skrekkepisodene fra "Ekstreme samlere". Og så skal jeg liksom jobbe hjemmefra på dataen og da, med en hjerne som ikke funker. Jeg er så sliten og ukonsentrert at jeg dunker borti ting, slår rygg og knær og klemrer fingre. Fader altså så lei nå! Dævver snart! Anonymous poster hash: a7fd5...f9f Hadde store planer om å få ryddet opp i uteboden denne uka. Er fælt bare å gå ut med søpla, sahara varmen slår midt i mot og tar vekk pusten. Husarbeid er utsatt til temperaturen blir levelig igjen. Anonymous poster hash: 08a22...a56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 24. juli 2014 #1392 Del Skrevet 24. juli 2014 DET ER SÅ FAENS SATANS INNI HELVETES TERRENGPULTE SKJÆRGÅRDER VARMT HERREJESUS KRISTUS I HIMMELEN ODIN TOR OG LOKE LA DET BLI KAAAAAAAAAAAAAAALDT IGJEN AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jeg er ikke sinna, jeg er bare veldig veldig skuffet SVETT Nå måtte jeg le,selv om jeg egentlig ikke orker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1393 Del Skrevet 24. juli 2014 Og så skal jeg liksom jobbe hjemmefra på dataen og da, med en hjerne som ikke funker. Jeg er så sliten og ukonsentrert at jeg dunker borti ting, slår rygg og knær og klemrer fingre. Fader altså så lei nå! Dævver snart! Anonymous poster hash: a7fd5...f9f Trøst deg i hvert fall med at du slipper buss, tog og bane med 40 grader og sola rette på (og alltid rødt lys på det aller varmeste) Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. juli 2014 #1394 Del Skrevet 24. juli 2014 På vei hjem fra jobb. Jeg gir meg ende over, det er så varmt. Jeg føler jeg har fått varmeabonnementet med minst 36 mnd binding fra helvete: "vi bringer varmen dit du er". F** off! Beklager, men jeg er grinete. Må innom posten også, har utsatt å hente pakke helt til det siste. Sukk. Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. juli 2014 #1395 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg tror faktisk jeg skal jobbe overtid i dag hvis jeg kan. Sånn ca fram til 21 i alle fall. Det er nemlig fint og kjølig på kontoret og det frister IKKE å gå ut herfra akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1396 Del Skrevet 24. juli 2014 Så på forsiden av adressa at slike somre kan bli normalvær i Norge. Orket ikke åpne og lese inni. Hvor skal vi gjøre av oss hvis Norge blir ubeboelig om sommeren? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1397 Del Skrevet 24. juli 2014 På vei hjem fra jobb. Jeg gir meg ende over, det er så varmt. Jeg føler jeg har fått varmeabonnementet med minst 36 mnd binding fra helvete: "vi bringer varmen dit du er". F** off! Beklager, men jeg er grinete. Må innom posten også, har utsatt å hente pakke helt til det siste. Sukk. Mvh Yvonne Yvonne, vet du (eller andre) hvor lenge en pakke blir liggende på post i butikk før den blir sendt tilbake? Denne er fra Zalando, som bruker PostNor. Jeg orker ikke gå noen steder annet enn dit jeg bare MÅ i denne heten. Anonymous poster hash: a7fd5...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. juli 2014 #1398 Del Skrevet 24. juli 2014 Yvonne, vet du (eller andre) hvor lenge en pakke blir liggende på post i butikk før den blir sendt tilbake? Denne er fra Zalando, som bruker PostNor. Jeg orker ikke gå noen steder annet enn dit jeg bare MÅ i denne heten. Anonymous poster hash: a7fd5...f9f PostNord, som jeg også hentet fra nå, har 14 dager som frist. Nå i juli har Posten en ordning som gjør at det ikke blir sendt tilbake før 1.august, men det gjelder kun Posten og ikke PostNord. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. juli 2014 #1399 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg tror faktisk jeg skal jobbe overtid i dag hvis jeg kan. Sånn ca fram til 21 i alle fall. Det er nemlig fint og kjølig på kontoret og det frister IKKE å gå ut herfra akkurat nå! Ååååh, jeg vil også. Ventilasjonsanlegget vårt har vært ute av drift mesteparten av uka og air condition har vi ikke. Høy temperatur og ikke luft altså. (Ventilasjonsanlegget er heldigvis fikset nå.) Skulle gjerne hatt kloa i den arkitekten som tegnet bygget, med kontorvinduer mot sola... Blæ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1400 Del Skrevet 24. juli 2014 Så på forsiden av adressa at slike somre kan bli normalvær i Norge. Orket ikke åpne og lese inni. Hvor skal vi gjøre av oss hvis Norge blir ubeboelig om sommeren? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Da flytter vi sammen til Sibir. Lager en liten koloni der nede med varmeubestandige nordmenn, og koser oss med peis og kulde. Hmm, dumt de ikke har pakkereiser til Sibir, forresten. Anonymous poster hash: 85608...c48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå