Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 23. juli 2014 #1361 Del Skrevet 23. juli 2014 Reagerer på varmen selv, men jeg er heller ute mer på kveldene og holder meg inne hvor det er kjølig på dagen. Nyyyyter forøvrig lange sommerkvelder ute Vil så absolutt ikke klage for det er ikke hvert år man har det slik som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1362 Del Skrevet 23. juli 2014 Vind har virkelig mye å si for hvordan varme føles! Nå har jeg nytt den siste båt-isen som var å oppdrive her i huset. Kjøpe mer is i dag, mon tro? Skal, skal ikke.... Skal! Trøster meg i varmen med spilleliste med julemusikk i spotify. Anonymous poster hash: 85608...c48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1363 Del Skrevet 23. juli 2014 Lurer på hvor mange is jeg har spist i det siste?! Eier ikke matlyst i varmen, her går det i lollipopp vannis! tihi Temperaturen er meldt til 20-23 neste uke, wohooo!! Men skal ikke klage da, her jeg sitter i temperert stue, hipp hurra for varmepumpa som nå fungerer som air condition *lengter etter å kunne bruke klær ute* Anonymous poster hash: 27c61...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1364 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg har ikke klaget her før, men nå må jeg faktisk det. 34 grader! i skyggen! Leiligheten min pleier å være litt kjølig om sommern ihvertfall, men nå er det ikke snakk om. Har gått med tre poser isbiter de to siste døgnene. Jeg tåler ikke varme, blir kvalm og får utslett. Hater å være klam og svett. Gleder meg til høsten. Takk for meg Anonymous poster hash: 52f26...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1365 Del Skrevet 23. juli 2014 Det er litt komisk synes jeg. Jeg blir syk og uvel av varme, men klager sjelden. Eneste gangene jeg sier noe, er når andre sier at det er "hvorfor vil du sitte i skyggen når det er så deilig med varme?", og "det kan ikke bli varmt nok" når jeg ber om å få sitte i skyggen. Nå er det disse som klager høyest over varmen! Anonymous poster hash: 91397...532 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1366 Del Skrevet 23. juli 2014 Grisevarm leilighet her. Så jeg har vaska masse klær og hengt opp, samt satt på vifta på fult. Alt i et håp om å få senka temperature noe. Jeg har sol hele formiddagen her, og har persiennene nede frem til sola forsvinner, bare for å unngå sol inn. prøvde meg på en joggetur i skogen i dag tidlig. Det ble for varmt gitt... Anonymous poster hash: f5c71...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1367 Del Skrevet 23. juli 2014 Holder på dø på jobb, får hetebølger over meg, føles ut som jeg koker fra innsiden. Hvordan kan noe like dette???? Jeg har aldri vært noe fan av sommeren, men jeg liker å sitte i skyggen og lese en bok og drikke te, men det går ikke i det være her. Null aircondition/lufting på jobb gjør at jeg har grisevondt i hodet og må bare legge meg i et mørkt rom når jeg kommer hjem.... Jeg kan klage på kulde ja, men i det minste er det mulig å krabbe inn i flere tepper, hva skal man gjøre når man er naken og fortsatt har hetebølger som er så ille at man nesten kaster opp? Også reklamerer avisene med at vi har mer strålende hver i vente.............HURRA Anonymous poster hash: 29e34...f03 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1368 Del Skrevet 23. juli 2014 I går var det noe jeg måtte få gjort og ikke kunne utsette. Var så utmattet etter en time i sola, at jeg lå i fosterstiling med gulv vifta durende på høyeste hastighet resten av kvelden. Jeg tømte også 1.5 liter flaske med cola på 3 kvarter. Var så tørst. Altså, til vanlig klarer jeg å jogge en time uten å bli utslitt, men i går førte bare en time med å stå oppreist i solsteiken til at kroppen brøt sammen. Anonymous poster hash: 08a22...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1369 Del Skrevet 23. juli 2014 AnonymBruker, on 23 Jul 2014 - 16:45, said: Det er litt komisk synes jeg. Jeg blir syk og uvel av varme, men klager sjelden. Eneste gangene jeg sier noe, er når andre sier at det er "hvorfor vil du sitte i skyggen når det er så deilig med varme?", og "det kan ikke bli varmt nok" når jeg ber om å få sitte i skyggen. Nå er det disse som klager høyest over varmen! Anonymous poster hash: 91397...532 De som spør hvorfor jeg sitter i skyggen bruker å komme dit ikke lenge etterpå gitt. Komisk. Jeg har skalket alle luker. Har vasket tre maskiner med klær, tatt oppvasken, finrydda litt, hengt tøy. Fått i meg en halv tortilla med knasende issalat, tre fårepølsebiter, litt ost med litt sweet chilisaus og har åpnet en kald øl. I går kveld plaget den ene naboen den andre, alle bortsett fra meg. Noen spilte høy musikk, andre satt utendørs og pratet, en brukte motorisert sag i hagen og jeg forventer noe av det samme i kveld, men klager ikke. Fint at noen koser seg selv om det forstyrrer søvnen i tillegg til varmens bidrag. Jeg har ikke noe i mot denne varmen egentlig, men har ikke hage og 200 meter til bademuligheter. Og å kjøre vifta er irriterende, høre den lyden i time etter time. Det er kanskje en av grunnene til at naboene agerer mer høylytt enn ellers. Det gjør kanskje de fleste som har muligheten til det nå.Anonymous poster hash: 85189...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1370 Del Skrevet 23. juli 2014 I går var det noe jeg måtte få gjort og ikke kunne utsette. Var så utmattet etter en time i sola, at jeg lå i fosterstiling med gulv vifta durende på høyeste hastighet resten av kvelden. Jeg tømte også 1.5 liter flaske med cola på 3 kvarter. Var så tørst. Altså, til vanlig klarer jeg å jogge en time uten å bli utslitt, men i går førte bare en time med å stå oppreist i solsteiken til at kroppen brøt sammen. Anonymous poster hash: 08a22...a56 Cola er ikke akkurat det beste å drikke i varmen. Drikk heller vann. Anonymous poster hash: f5c71...cb8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. juli 2014 #1371 Del Skrevet 23. juli 2014 Lurer på hvor mange is jeg har spist i det siste?! Eier ikke matlyst i varmen, her går det i lollipopp vannis! tihi Temperaturen er meldt til 20-23 neste uke, wohooo!! Men skal ikke klage da, her jeg sitter i temperert stue, hipp hurra for varmepumpa som nå fungerer som air condition *lengter etter å kunne bruke klær ute* Anonymous poster hash: 27c61...fe2 Her er det også mye is-spising. Kjøpte ny pakke i dag. :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1372 Del Skrevet 23. juli 2014 Cola er ikke akkurat det beste å drikke i varmen. Drikk heller vann. Anonymous poster hash: f5c71...cb8 Vet at brus er veldig usunt, men hvorfor er brus enda verre i varmen? Anonymous poster hash: 08a22...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1373 Del Skrevet 23. juli 2014 Vet at brus er veldig usunt, men hvorfor er brus enda verre i varmen? Anonymous poster hash: 08a22...a56 Ikke ennå værre, men er noe vanndrivende, så du må drikke mye mer av dette enn rent vann, for å gjennopprette veskebalansen. Anonymous poster hash: f5c71...cb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1374 Del Skrevet 23. juli 2014 Her er det også mye is-spising. Kjøpte ny pakke i dag. :is: Jeg kjøpte 2 pakker :is: :is: :is: tihi! Anonymous poster hash: 27c61...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1375 Del Skrevet 23. juli 2014 Ikke ennå værre, men er noe vanndrivende, så du må drikke mye mer av dette enn rent vann, for å gjennopprette veskebalansen. Anonymous poster hash: f5c71...cb8 Å ja. Det tenkte jeg ikke over. Kanske derfor jeg tømte en halvannen liter flaske på tre kvarter og forsatt var tørst. Anonymous poster hash: 08a22...a56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 23. juli 2014 #1376 Del Skrevet 23. juli 2014 Ingen butikker har vifter igjen. Og de to håndholde jeg nettopp kjøpte fra Clas Ohlson virket ikke Vaaaaaaarmt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2014 #1377 Del Skrevet 23. juli 2014 Gjør et bomullslaken vått av kaldt vann, surr det om dere fra topp til tå og sett dere foran vifta på max! (dere som har) Det har jeg gjort i dag og det funker som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1378 Del Skrevet 23. juli 2014 Gjør et bomullslaken vått av kaldt vann, surr det om dere fra topp til tå og sett dere foran vifta på max! (dere som har) Det har jeg gjort i dag og det funker som bare det. Joda, det funker, men problemet er det hetesjokket man får når man må bevege seg ut i sahara etterpå. Jeg ønsker meg vifte på hjul... de små håndholdte duger bare ikke. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1379 Del Skrevet 23. juli 2014 Nå sier de at det blir "enda bedre temperaturer" i morgen. Jeg lurer egentlig på hvor grensen går for folk flest? De solbaderne som har forvillet seg inn her kan kanskje svare? Er det sånn at 35 grader er bedre enn 30, 40 grader er bedre enn 35, osv? Nå har temperaturen gått opp 2-3 grader hver dag i lang tid, fortsetter det på samme måten er vi jo døde innen et par uker Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1380 Del Skrevet 23. juli 2014 Nå sier de at det blir "enda bedre temperaturer" i morgen. Jeg lurer egentlig på hvor grensen går for folk flest? De solbaderne som har forvillet seg inn her kan kanskje svare? Er det sånn at 35 grader er bedre enn 30, 40 grader er bedre enn 35, osv? Nå har temperaturen gått opp 2-3 grader hver dag i lang tid, fortsetter det på samme måten er vi jo døde innen et par uker Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Føler meg på god vei allerede. Anonymous poster hash: 08a22...a56 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå