Gjest madam_mim Skrevet 16. august 2008 #301 Del Skrevet 16. august 2008 *redder *Aprin* fra side 2* Hvor er hun tro?????? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 16. august 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 16. august 2008 *redder *Aprin* fra side 2* Hvor er hun tro?????? :klø: Tusen takk Skatt Liiite planleggeing på meg for tiden altså (planlegger 1-årsdag og barnehagestart bare ), men er fullefart innom og sniker i din bok hver dag altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #303 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) til det der med utgangsmelodien altså Endret 18. august 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. august 2008 #304 Del Skrevet 19. august 2008 *huke tilbake på mine innlegg etter ferie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 20. august 2008 Forfatter #305 Del Skrevet 20. august 2008 Hva syns dere om denne buketten? Hadde egentlig bestemt meg for kun røde roser, så ville hatt flere røde og mindre orange.. syns den var litt fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. august 2008 #306 Del Skrevet 20. august 2008 Veldig veldig fin :rødme: Men blir det feil med de "bærene" hvis du har bare røde roser? Kanskje du kunne hatt noe perler eller noe istedet da?? Går det bedre med deg idag forresten? Ooog, jeg har sendt deg svar på FB Du er god som gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. august 2008 #307 Del Skrevet 21. august 2008 Den buketten var veldig fin :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. august 2008 #308 Del Skrevet 30. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg vil ha ny kjole! Denne Hadde ALDRI trodd jeg skulle like den, men jeg falt pladask for den i butikken! :dåne: jeg er forelsket! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. september 2008 #310 Del Skrevet 1. september 2008 JAAAAAAA!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Den var nuuuudelig :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2008 #311 Del Skrevet 2. september 2008 I LOVE THE DRESS!! :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2008 #312 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei, *Aprin*, vi skal gifte oss samme dag jo!! Det har jeg ikke lagt merke til før!!!! Da skal jeg følge litt ekstra med her, for å se om jeg henger etter i planleggingen... Endret 2. september 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2008 #313 Del Skrevet 2. september 2008 Wow!! Den var suuuuper fin!!! :dåne: Jeg er også på jakt etter en kjole med sånt skjørt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #314 Del Skrevet 2. september 2008 Hei, *Aprin*, vi skal gifte oss samme dag jo!! Det har jeg ikke lagt merke til før!!!! Da skal jeg følge litt ekstra med her, for å se om jeg henger etter i planleggingen... Ja, det skal vi jo! :juhu: :juhu: Jeg sitter litt fast i planleggingen, vet liksom ikke helt hva jeg skal planlegge Håper det løsner snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. september 2008 #315 Del Skrevet 2. september 2008 Som jeg sa i går; kjolen er kjeeempefin Planleggingen kan ikke alltid være aktiv vet du - bare vent til etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. september 2008 #316 Del Skrevet 2. september 2008 Har dere planer om å lage baby til neste år eller? Kom bare på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 2. september 2008 #317 Del Skrevet 2. september 2008 Den kjolen var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 2. september 2008 Har dere planer om å lage baby til neste år eller? Kom bare på det nå jaaa.. satser vel på å prøve neste høst tror jeg.. Selv om jeg helst ville hatt mage NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #319 Del Skrevet 2. september 2008 Den kjolen var nydelig. Takk for det! Er selvfølgelig helt enig forelsket meg helt i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. september 2008 #320 Del Skrevet 2. september 2008 jaaa.. satser vel på å prøve neste høst tror jeg.. Selv om jeg helst ville hatt mage NÅ Kommer vi til å prøve på likt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå