Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Kommer vi til å prøve på likt da? :hoppe:

gjør kanskje det da! men vi vil vente til etter sommeren, skal nyyyte sommeren u-gravid, og uten litenbaby :) helst vil jeg bli gravid i september/oktober/november, vil gjerne ha sommerbaby igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør kanskje det da! men vi vil vente til etter sommeren, skal nyyyte sommeren u-gravid, og uten litenbaby :) helst vil jeg bli gravid i september/oktober/november, vil gjerne ha sommerbaby igjen :)

Du... det er jo da vi skal prøve ;) Jeg må jo vente slik at jeg får tatt alle eksamenene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... det er jo da vi skal prøve ;) Jeg må jo vente slik at jeg får tatt alle eksamenene :)

Satser på det klaffer på likt da, så kan vi ha babyluncher!! :babysmokk:

eller har du tenkt å holde deg i andrebyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det klaffer på likt da, så kan vi ha babyluncher!! :babysmokk:

eller har du tenkt å holde deg i andrebyen?

Satser nok på hjembyen ja :jepp: Så da kan vi ha babylunch :nigo:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Må bare inn og skrive litt i bryllupsdagboka di, for nå er det liksom den igjen :sukk: Så nå skal vi bare glede oss kjempemasse til bryllupet deres! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Må bare inn og skrive litt i bryllupsdagboka di, for nå er det liksom den igjen :sukk: Så nå skal vi bare glede oss kjempemasse til bryllupet deres! :hoppe:

:Nikke: Mim gleder seg sykt masse - og har planer om å være overalt i bryllupet ditt....sånn som du og Pysepus var i mitt :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Mim gleder seg sykt masse - og har planer om å være overalt i bryllupet ditt....sånn som du og Pysepus var i mitt :pls:

Og som *Aprin* var i mitt! :hoppe: Gleder meg kjeeeempemasse! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Men hvis du har sett henne så må du vel vite hvor hun er og? :tongue:

Så tilbake til spørsmålet mitt.. Hvor er Aprin?? :klø:

Jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!! :vinke:

..altfor dårlig på å skrive her.. :sjenert: Er innom og oppdaterer meg på Mim og Pysepus sine dagbøker, men glemmer liksom ut min egen..

SJERPINGS til meg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!! :vinke:

..altfor dårlig på å skrive her.. :sjenert: Er innom og oppdaterer meg på Mim og Pysepus sine dagbøker, men glemmer liksom ut min egen..

SJERPINGS til meg! :kjefte:

SJERPINGS TIL DEG!!!!! Må jo være i din egen dagbok også - om det nå ikke er så mye bryllupsting å meddele :fnise:

Gleder meg til fredag! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:fnise: mim har mange flere innlegg i denne boka enn *Aprin* :ler: (men når jeg tenker meg om er det slik det er i mim sin for tiden :tunge1: Bare at det er noen som kaller seg for Pysepus som har flest innlegg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...