Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

her går det trått om dagen! :sukk: Vet liksom ikke helt hva jeg skal planlegge!? :klø:

Hvis noen har en "dette-bør-du-planlegge/bestemme/bestille-nå-liste", blir jeg veeeldig glad! :Nikke:

Både jeg og kjære er sånn som blir superengasjert i et prosjekt, og så daler interessen en del, før vi hopper over på noe nytt :dåne:

Akkurat nå er bryllupsbladene byttet ut med husbygge-kataloger, og all internett-tid går med på å se på kjøkken- og badeinredninger, veggfarger, parkett og fliser :dåne: Neste prosjekt er nemlig husbygging!! har ikke kommet lenger enn at vi venter på å få godkjent søknaden om å få skille ut en tomt da, og har vært i banken å fått pris vi må holde oss under.. SUPERspennende! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojj så morsomt :-D

Tenk så fint det blir når man har slitt og strevd for å bygge alt selv så får man det skkurat som man vil ha det :rødme:

jeg vil også egentlig bygge selv... men nå har jeg jo kjøpt hus, så jeg får bare pusse opp masse ;)

Vi skal jo bygge ut på huset om noen år da så da får vi to soverom til, nytt bad, en gang og vaskerom :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka samler venner :fnise:

Jeg har jo faktisk lest litt her før da, men så har jeg ikke skrevet før nå :fnise:

Absolutt plass til en rekeleser! :jepp:

her går det ikke så fort, så sjeldent noe problem å holde seg oppdatert :fnise:

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj så morsomt :-D

Tenk så fint det blir når man har slitt og strevd for å bygge alt selv så får man det skkurat som man vil ha det :rødme:

jeg vil også egentlig bygge selv... men nå har jeg jo kjøpt hus, så jeg får bare pusse opp masse ;)

Vi skal jo bygge ut på huset om noen år da så da får vi to soverom til, nytt bad, en gang og vaskerom :)

spennende! Jeg driver å ni-leser bygge- og oppussingstråder her

utrolig spennende å se andre folks hus :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ingen problem, ME FIX!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg skal jo begynne som lønnskonsulent nå, så trenger litt trening :fnise:

Regner med det er samme system i kommunen, en konvolutt med penger i handa når de ansatte går hjem? :klø:

:skratte: :skratte:

Jo, det er nok slik det fungerer i kommunen også så du får kjempeopplæring hos meg da :fnise: Tusen takk forresten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Godt det er du som skal ta deg av det der, Pysepus vet jeg ikke kan med penger :hoho: Jeg hadde bare :idesmil: :juhu: :shoppe:

:skratte: :skratte: :skratte:

Så utrolig gøy å bygge hus :hoppe: Heldiggrisen :sukk: Har hus vi, så kjæresten sier vi trenger ikke bygge :tunge1: Det vet jeg bedre enn han at vi trenger :hoho: Vil ha større kjøkken...vil ha walk in garderobe - lik den i sex og singelliv-filmen :sikle: ....vil ha vaskerom...vil ha en etasje til :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå! Det må være så gøy å bygge hus! :hoppe: Så kan dere bestemme akkurat hvordan dere vil ha ALT!!!

:juhu:

Jeg vil også ha sånn walk in closet som Mim vil ha, det virker så smart, så kan man ha ett helt rom og fylle med fine sko, vesker og klær! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Åh *drømmer seg bort*

Men vi får ikke råd til så mange vesker hvis de skal koste 2000 kr stykket :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

walk-in-closet står høyt på ønskelista ja! :fnise: Blir bare 2 barn på oss i stedet for 3, ellers har vi ikke plass til det! :ler:

I dag har jeg vært på handel! Mens jeg var på jobb i dag kjøpte jeg verdens søteste lyselilla ballerinasko med en liten sløyfe på til lillemor! :rødme:

Vi skal i 1 årsdag til en liten venninne av henne i morgen, tenkte di blir fiiine til en hvit kjole. Men når jeg kom hjem fant jeg ut at hun har ikke noe annet lilla å ha til, så vi var på DEN jakten etter en lyselilla body med krave. men det har INGEN butikker her :dåne:

Endte opp med lyselilla jakke, lilla hårstrikker og klemmer med småsløyfer på, helt hvite barneklemmer (utrolig vanskelig å få tak i!), en søt, tynn hvit lue, pyntesokker med blondekant, regnjakke til barnehagestart og bodyer i andre farger enn lilla :fnise: Dessuten kom vinterdressen jeg har bestilt til henne i posten i dag.. en aldeles nydelig mørkeblå og rosa Reima-vinterdress. MED "pusekant" rundt hetta. :dåne: hun blir så søøøøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh *drømmer seg bort*

Men vi får ikke råd til så mange vesker hvis de skal koste 2000 kr stykket :skratte:

Jojo, det får vi helt fint til etter vi har vunnet 15 milliarder i lotto mim!

5 milliarder til deg, 5 milliarder til Aprin og 5 milliarder tilmeg!! Det er mange vesker det!! :hoppe:

walk-in-closet står høyt på ønskelista ja! :fnise: Blir bare 2 barn på oss i stedet for 3, ellers har vi ikke plass til det! :ler:

:ler. :ler:

Syntes antrekket hørtes helt nuuuudelig ut! :hoppe:

*jeg vil også ha mørkeblå og rosa Reima-vinterdress med pusekant rundt*

MIM?!?!? :pls: :pls: :ler:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
walk-in-closet står høyt på ønskelista ja! :fnise: Blir bare 2 barn på oss i stedet for 3, ellers har vi ikke plass til det! :ler:

I dag har jeg vært på handel! Mens jeg var på jobb i dag kjøpte jeg verdens søteste lyselilla ballerinasko med en liten sløyfe på til lillemor! :rødme:

Vi skal i 1 årsdag til en liten venninne av henne i morgen, tenkte di blir fiiine til en hvit kjole. Men når jeg kom hjem fant jeg ut at hun har ikke noe annet lilla å ha til, så vi var på DEN jakten etter en lyselilla body med krave. men det har INGEN butikker her :dåne:

Endte opp med lyselilla jakke, lilla hårstrikker og klemmer med småsløyfer på, helt hvite barneklemmer (utrolig vanskelig å få tak i!), en søt, tynn hvit lue, pyntesokker med blondekant, regnjakke til barnehagestart og bodyer i andre farger enn lilla :fnise: Dessuten kom vinterdressen jeg har bestilt til henne i posten i dag.. en aldeles nydelig mørkeblå og rosa Reima-vinterdress. MED "pusekant" rundt hetta. :dåne: hun blir så søøøøt!

Å hjelpes, det hørtes helt fantastisk søtt ut :dåne: Hun er jo akkurat som ei lita dukke utseendemessig - kommer til å bli til å spise opp i det antrekket der!!!

Forresten hadde jeg glatt droppa den 3. ungen for å få walk-in garderobe :skratte: Seriøst, jeg hadde det :jepp: Men så jobber jeg i barnehage da, og blir riiiimelig metta på barn der :hoho: Søte og fantastiske er de, men guuud så godt det er å gå hjem uten at det er ørten barn der også :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Jojo, det får vi helt fint til etter vi har vunnet 15 milliarder i lotto mim!

5 milliarder til deg, 5 milliarder til Aprin og 5 milliarder tilmeg!! Det er mange vesker det!! :hoppe:

:ler. :ler:

Oooh, jaaaa!!! Lykke :dåne: Men da må vi begynne å tippe da :klø: Tippelag?! :hoppe:

Syntes antrekket hørtes helt nuuuudelig ut! :hoppe:

*jeg vil også ha mørkeblå og rosa Reima-vinterdress med pusekant rundt*

MIM?!?!? :pls: :pls: :ler:

Selvfølgelig må Reka få sånn av Mim :Nikke: Hvilken størrelse bruker du?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg heter Reka og skal skifte mobil abbonement!

Siden jeg ikke greier å finne ett som er billig lurte jeg på om du kunne hjelpe meg!

Har du ett å annbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, jaaaa!!! Lykke :dåne: Men da må vi begynne å tippe da :klø: Tippelag?! :hoppe:

Selvfølgelig må Reka få sånn av Mim :Nikke: Hvilken størrelse bruker du?

:skratte:

Ja vi må være tippelag!

Hva skal du tippe?

Jeg vil tippe 3, eller 5, eller 7.

Jeg tror jeg bruker sånn vanlig størrelse, M kanskje?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ja vi må være tippelag!

Hva skal du tippe?

Jeg vil tippe 3, eller 5, eller 7.

Jeg tror jeg bruker sånn vanlig størrelse, M kanskje?

:hoho:

Medium ja, de selger helt sikkert Reimadresser i str M :overrasket::hoho:

Jeg tipper nok bare doble tall du, så jeg må si...........................13!

Jupp, det er et lykketall :hoppe:

:forvirret:

:skratte: Mim skjønner ikke bæret av hva du fabler om nå :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medium ja, de selger helt sikkert Reimadresser i str M :overrasket::hoho:

Jeg tipper nok bare doble tall du, så jeg må si...........................13!

Jupp, det er et lykketall :hoppe:

:forvirret:

:skratte: Mim skjønner ikke bæret av hva du fabler om nå :skratte:

Selvfølgelig selger de reimadresser i str M, ellers vil jeg ikke ha den :sur::hoho:

Doble tall?

Må man tippe mer enn 1 tall?

Egentlig skjønner ikke reka hvordan man tipper at all :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare et lite tips; Barnebutikken på Deco-senteret har tilbud på reimadresser i store størrelser! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips; Barnebutikken på Deco-senteret har tilbud på reimadresser i store størrelser! :fnise:

Der ser du Mim :fnise: Hva var det jeg sa? :fnise:

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...