Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*redder *Aprin* fra side 2* :redd:

:lete:

Hvor er hun tro?????? :klø:

Tusen takk Skatt :klemmer: Liiite planleggeing på meg for tiden altså (planlegger 1-årsdag og barnehagestart bare :fnise: ), men er fullefart innom og sniker i din bok hver dag altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om denne buketten? Hadde egentlig bestemt meg for kun røde roser, så ville hatt flere røde og mindre orange.. syns den var litt fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Veldig veldig fin :rødme: Men blir det feil med de "bærene" hvis du har bare røde roser? Kanskje du kunne hatt noe perler eller noe istedet da??

Går det bedre med deg idag forresten? Ooog, jeg har sendt deg svar på FB :klem: Du er god som gull :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei, *Aprin*, vi skal gifte oss samme dag jo!! Det har jeg ikke lagt merke til før!!!! :danser::danser:

Da skal jeg følge litt ekstra med her, for å se om jeg henger etter i planleggingen... :lur:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, *Aprin*, vi skal gifte oss samme dag jo!! Det har jeg ikke lagt merke til før!!!! :danser::danser:

Da skal jeg følge litt ekstra med her, for å se om jeg henger etter i planleggingen... :lur:

Ja, det skal vi jo! :juhu: :juhu:

Jeg sitter litt fast i planleggingen, vet liksom ikke helt hva jeg skal planlegge :fnise: Håper det løsner snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere planer om å lage baby til neste år eller? :lur: Kom bare på det nå ;)

:fnise: jaaa.. satser vel på å prøve neste høst tror jeg.. Selv om jeg helst ville hatt mage NÅ :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...