Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
:juhu: Du kan jo bare sende den med togbanen din, når blir den ferdig?

:overrasket: Men Reka, toget går bare rundt og rundt, lurer på om jeg har gjort noe galt :klø:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå!

Du har glemt å legge inn holdeplasser og sånn! Og så må du lage togbanen litt rett noen steder og ikke bare bruke svinger!

:klaske:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuuuuuusen takk!! :hoppe: :hoppe:

______________________________________________

Bryllupsrelatert ( :hakeslepp: )

jeg har bestemt meg for frisyre!! Denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi bestilt vest og slips til kjære!!!

Dette til 270kr inkl frakt..

Dessuten lurer vi på å kjøpe denne dressen!! Syns den er så fiiiiin.. og bare 825 kr inkl frakt (hvis jeg får selgeren til å merke pakken med gave..) :dåne:

Jeg

:hjerte: Ebay

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

E-Bay dronningen :sexy::fnise:

Du finner jo så mye fint :dåne: Du er beviset på at et flott bryllup ikke trenger koste skjorta :klemmer: Skulle ønske jeg var like flink :sukk: Jeg er for utålmodig - kjøper det første jeg ser, uten å sjekke pris andre steder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-Bay dronningen :sexy::fnise:

Du finner jo så mye fint :dåne: Du er beviset på at et flott bryllup ikke trenger koste skjorta :klemmer: Skulle ønske jeg var like flink :sukk: Jeg er for utålmodig - kjøper det første jeg ser, uten å sjekke pris andre steder :sjenert:

takk takk :sjenert: Det er fordelen med å ha god tid, kan handle ting når jeg kommer over kupp, ikke når jeg MÅ handle liksom..

Mine foreldre er på vei hjem fra ferie nå, med resten av alkoholen til festen.. (17 flasker.. som de insisterte på å betale :klemmer: ) :fnise: mangler øl og cider da, det tar vi nærmere. Totalt har vi betalt 650 kr for alkohol til festen, det må da være rimelig når vi skal ha fri bar til 60 gjester? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det var her inne, eller på en annen side at jeg så noen som ville ha

som utgangsmarsj.. DET VIL JEG OGSÅ!! Viktig at det er akkurat denne versjonen da.. :fnise: :fnise:

Ellers så ville jeg egentlig ha

men kjære bare stirret på meg. Tror det betydde NEI

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo hende han fikk litt sjokk fordi det var akkurat den han hadde lyst på også!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte:

Håååååper det!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Usikker på om det var her inne, eller på en annen side at jeg så noen som ville ha
som utgangsmarsj.. DET VIL JEG OGSÅ!! Viktig at det er akkurat denne versjonen da.. :fnise: :fnise:

Ellers så ville jeg egentlig ha

men kjære bare stirret på meg. Tror det betydde NEI

:skratte: :skratte: :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte:

DET HADDE VÆRT DRIITSTILIG :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg åpnet linken til den sangen mens samboern var i rommet, og han så skrekkslagen ut, og lurte på hva i alle dager jeg holdt på med. Så det er nok et NEI fra han også ja!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...