Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D


*Aprin*

Anbefalte innlegg

De sto akkurat når vi kom ut av siste tunellen, på vei mot ferja på vei hjem. Lå i 106 i 80-sonen.. :sjenert:

Vi handla bare for 600kr på IKEA, men det ble jammen en dyr tur alikevel :fnise: 24 telysholdere kostet 60 kr :ler:

Nye kokken er en som toastmasteren vår kjenner. Vi sparer MINST 6000 på dette byttet :dåne: (sender deg navnet på PM)

Endret av *Aprin*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
De sto akkurat når vi kom ut av siste tunellen, på vei mot ferja på vei hjem. Lå i 106 i 80-sonen.. :sjenert:

Vi handla bare for 600kr på IKEA, men det ble jammen en dyr tur alikevel :fnise: 24 telysholdere kostet 60 kr :ler:

Nye kokken er en som toastmasteren vår kjenner. Vi sparer MINST 6000 på dette byttet :dåne: (sender deg navnet på PM)

:hakeslepp: så stor bot for 26 små kilometer over grensa??? Fy skamme seg må de :kjefte: Skjønner de ikke at vi kommende bruder ikke har lagt inn fartsbøter i busjettet?????? *Mim skjelver, må skjerpe seg i trafikken ja*

Men så godt lysestakene kom i hus ihvertfall (selv om de ble litt dyrere enn tenkt :fnise:) Du har virkelig fått farten opp nå :jepp: Ordna masse på kort tid, så utrolig digg :hoppe: Du er flink er du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er en del som begynner å komme i orden nå! -Herlig, herlig!! :hoppe:

Når vi ble vinka inn, trodde vi det kom på ca 3500.. så fikk :hakeslepp: når han sa det ble 6500! men men.. nå er bota betalt og glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
ja, er en del som begynner å komme i orden nå! -Herlig, herlig!! :hoppe:

Når vi ble vinka inn, trodde vi det kom på ca 3500.. så fikk :hakeslepp: når han sa det ble 6500! men men.. nå er bota betalt og glemt :)

Ute av øyet ute av sinn :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 4900,- for 22km over i 90-sona.. :sjenert:

Bot? hæ? :klø: vi fikk vel ikke noe bot?!

*fortrenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen være så snille å fortelle meg hva jeg trenger av alkohol til festen?! :klø: Til nå har jeg allerede

3 flasker cognac

1 flaske whiskey

1,5L baileys,

1L gin

1L baccardi Razz

1 flaske vikingfjord

Hva mer må vi handle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bot? hæ? :klø: vi fikk vel ikke noe bot?!

*fortrenge*

Hmmm... :klø:

Du har vel kansje rett i det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snille å fortelle meg hva jeg trenger av alkohol til festen?! :klø: Til nå har jeg allerede

3 flasker cognac

1 flaske whiskey

1,5L baileys,

1L gin

1L baccardi Razz

1 flaske vikingfjord

Hva mer må vi handle?

Hvor mange er dere da?

Min erfaring er at jenter går rett på razzen og baileysen men gin og vodka er mer sånn guttedrikk. Så jeg tror nok du trenger mer enn det du har til nå :) Vi regner ca 0,5l brennevin pr. snute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er dere da?

Min erfaring er at jenter går rett på razzen og baileysen men gin og vodka er mer sånn guttedrikk. Så jeg tror nok du trenger mer enn det du har til nå :) Vi regner ca 0,5l brennevin pr. snute :)

Vi blir ca 60 stk, 15 av disse er barn.. Begge familiene drikker liiiite. Vet vi må ha mer, dette er bare sånn vi har fått nå i sommer av snill familie som har vært i tax-freen :hoppe: Men lurer litt på hva annet vi trenger? Og hvor mye vi må ha av hver :klø:

Jeg hadde i utgangspunktet bare tenkt øl, vin, cider, cognac og baileys i baren, men da holdt mamman min på å gå i bakken. Skal det være så skal det være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske rom, kanskje?? Lys rom til Mojito (nam!) og mørk til rom og cola, hvis noen drikker det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bacardi lemoe/apple er jo gode da :)

Hva med en flaske Jäger? Vet noen liker å blande det med battery..

Tyrkisk pepper? eller sambucca? Ikke for shotingen sin del, men for å nippe litt i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:kose: :kose: :kose: :kose: :kose:

:kose: :kose: :kose: :kose: :kose:

:kose: :kose: :kose: :kose: :kose:

:kose: :kose: :kose: :kose: :kose:

på *Aprin* for hun er så sø-ø-ø-ø-ø-ø-t!!

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuuuuuusen takk for linken!!! :hoppe: :hoppe: I dag fikk vi enda 1L cognac, 1L baileys og 1L gin! Hele slekta handler på tax free til oss! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Altså, jeg skal jo ikke gifte meg sånn egentlig, men det er så koselig her så kanskje du har plass til en rekeleser? :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Du...? Siden jeg nå har fått en ekstra servitør så gidder jeg ikke legge oppi mer penger til dem enn det de skal ha (hadde tenkt å lage til konvolutter med rikelig med penger som de bare kunne få når de gikk), men nå lurte jeg på om du kunne gi dem penger når de gikk? At vi legger fram endel som du får så legger du det de skal ha oppi konvoluttene og gir dem når de skal gå? Regner med at den ene går litt før så blir de to igjen som blir en stund. Så kan f.eks hovedserrvitøren gi beskjed til deg når de skal gå, så regner du sammen hvor mye de skal ha, legger det oppi konvolutten og gir det? Var det så avansert som det ser ut til her? :fnise: Kan du vær så snill å gjøre det? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...? Siden jeg nå har fått en ekstra servitør så gidder jeg ikke legge oppi mer penger til dem enn det de skal ha (hadde tenkt å lage til konvolutter med rikelig med penger som de bare kunne få når de gikk), men nå lurte jeg på om du kunne gi dem penger når de gikk? At vi legger fram endel som du får så legger du det de skal ha oppi konvoluttene og gir dem når de skal gå? Regner med at den ene går litt før så blir de to igjen som blir en stund. Så kan f.eks hovedserrvitøren gi beskjed til deg når de skal gå, så regner du sammen hvor mye de skal ha, legger det oppi konvolutten og gir det? Var det så avansert som det ser ut til her? :fnise: Kan du vær så snill å gjøre det? :-D

Ingen problem, ME FIX!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg skal jo begynne som lønnskonsulent nå, så trenger litt trening :fnise:

Regner med det er samme system i kommunen, en konvolutt med penger i handa når de ansatte går hjem? :klø:

:skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Altså, jeg skal jo ikke gifte meg sånn egentlig, men det er så koselig her så kanskje du har plass til en rekeleser? :sjenert::)

Absolutt plass til en rekeleser! :jepp:

her går det ikke så fort, så sjeldent noe problem å holde seg oppdatert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...