Kanutten Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 12. februar 2009 Du, dinedama, hva skjer hvis man ikke har langt nok hår til frisyren. Blir det satt inn noe ekstra på noe vis da? (unnskyld Maye for at boka di har blitt dinedamas frisørforum.... ) bare koselig bryllupsTwisted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #162 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg fikk henne også anbefalt av ei venninne som gifta seg i sommer, så jeg fikk jo også sett resultatet på henne før jeg prøvde selv. Men som sagt: anbefales å ha prøvetime. Hun dama (som er KJEMPEkoselig) har hjemmestudio, så man står inne på badet hennes i et telt. Hehe. Greit å være forberedt på det, så man ikke tror man har kommet feil. (det innebærer også at man må betale kontant, for jeg tror ikke hun har kortautomat) Gifta meg for 5 måneder siden, jeg. Kjekt å vite, så jeg ikke hadde snudd foran døra. Skal absolutt prøves dette ja. Hvor mange dager før bryllupet tar man den "siste" timen da? Kom gjerne med flere tips og råd, jeg tar gjerne imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leiah Skrevet 12. februar 2009 #163 Del Skrevet 12. februar 2009 Da har jeg bestilt meg Sko De har den på lisenett også, men der jeg kjøpte de var de til 500 inkludert frakt, i stedet for 1100.- fornøyd nå. For noen fine sko!! De falt jeg skikkelig for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leiah Skrevet 12. februar 2009 #164 Del Skrevet 12. februar 2009 Prøver meg på en liste over hva vi har klart og hva vi mangler. Så er det lettere å holde oversikten. Grønn=klart Orange=mangler noe Rødt= Ikke klart Kirke Lokaler Fotograf Kjole Riktig nok ikke ett bra bilde, men kjolen er nyyydelig.. Sko- BS01 Musikk til festen Tiara Ringer- Kjøpt håndlagede i syden. Brudebukett-Bestilt Skal ha en som ligner på denne. Men det skal være med hvite roser som er rosa innerst. Toastmastere Forlovere Gjesteliste Meny- Er nesten klar- Mangler dessert Hjemmeside Invitasjoner-Nesten klare Bordkort Hvitvin til forrett Cognac til kaffen- Mangler til baren Vodka- har 7 flasker- Øl- Har 3 brett, mangler masse Baileys- til kaffen. Mangler 2 flasker Bestemt nattmat- Sodd Servietter- Til MiddagVenninne holder på å brodere på monogram Servietter kaffe Frisør Underskjørt Klær gommen Sko Gommen Klær og sko til barna Duker Solister i Kirka, og hvilke sanger Bryllupskake-Skal lage selv Bordpynt Aner ikke hvordan den skal være Transport- Kjære sin oppgave Bryllupsnatt-Bestemme hvor vi skal være-Kjære sin oppgave Serveringshjelp-Mamma ordner. Ansvar For pakker-pakkeåpnere Dette var det jeg kom på i farta. tror jeg må ta meg en snikleserunde hos dere andre for å se hva jeg har glemt å føre på. Jeg er imponert over alt du har fått gjort av planlegging allerede! Trodde jeg lå bra an i min egen planlegging, men nå har jeg møtt min overkvinne Kjolen din er utrolig fin :dåne: Bra at ting ordnet seg til slutt med kjoleprøving og bra service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2009 #165 Del Skrevet 12. februar 2009 Du, dinedama, hva skjer hvis man ikke har langt nok hår til frisyren. Blir det satt inn noe ekstra på noe vis da? (unnskyld Maye for at boka di har blitt dinedamas frisørforum.... ) Du får jo det du betaler for som regel Trengs det løshår til frisyren du ønsker, så må du nok betale ekstra for det Man kan også bruke noe slags "pute" i håret som man dekker over med oppsettet da, men da må man jo han en frisyre som man kan bruke sånn i Det blir som brødskalkene de brukte i gamle dager Åh Dinedama. Tusen takk. Likte 1, 3 og 9 veldig godt. Så snill du er som fant fram noen fine linker til meg. Jeg har ganske langt hår. Ble enig med frisøren sist at jeg bare tok tuppene og lot det være med det. Så kan jeg heller klippe meg i forhold til hva som passer best til frisyren på bryllupsdagen. Det er lurt Bare hyggelig å kunne hjelpe til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. februar 2009 #166 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjekt å vite, så jeg ikke hadde snudd foran døra. Skal absolutt prøves dette ja. Hvor mange dager før bryllupet tar man den "siste" timen da? Kom gjerne med flere tips og råd, jeg tar gjerne imot. jeg hadde timen dagen før. det er de to første dagene etter du har tatt det at fargen er finest. etter spraytan timen dro jeg og fikk lagt negler og ble mer og mer oransje. hehe. så ut som en ekte bimbo da, gitt. fikk heldigvis dusja før vi begynte å dekke bord da. (la forresten negler hos ei rar, RAR hardhendt dame. Hun sa eller spurte nesten ikke om noe. men plutselig spurte hun om jeg hadde nerver, jeg innrømmet at jeg hadde litt. hun: jaja. jeg har nettopp skilt meg fra min mann gjennom 25 år, så det er aldri for sent.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2009 #167 Del Skrevet 12. februar 2009 Djiiis... det er jo også noe å si til en kommende brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. februar 2009 #168 Del Skrevet 13. februar 2009 Djiiis... det er jo også noe å si til en kommende brud jadda. "trivelig" hun. hun var ganske slurvete også.. og det synes jeg heller man ikke kan være når man legger brudenegler. var heldigvis bare filinga som ble stygg, og det kunne jeg jo fikse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. februar 2009 #169 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja heldigvis for det da Tror det er bare jeg og du som er våken Plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Da skal jeg prøve å legge in det i timeplanen til fredag. Hvor kan man søke å få forlenge det døgnet med noen timer tro? :klø: Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt. Det spøker for grillfesten vår. . Jeg skal til ei dame på Flatåsen å få lagt negler. Men må sikkert ta det også på fredag etter at bord er dekket.. Skikkelig koselig dame hun som la dine negler da. Alt hva folk får seg til å si. Jeg er egentlig ikke så overraska etter besøket jeg hadde på Agape. Det skal mye til for å sjokkere meg etter det. Jeg er forresten avhengig av at det blir bra filt også, for jeg kan ikke file. Dinedama: Jeg er våken jeg Hadde egentlig lagt meg, men fikk ikke sove. Har en rygg som krangler, så opp og tok litt smertestillende nå. Må vente til den virker, så sovner jeg sikkert. (Håper jeg, for jeg begynner på jobb kl 7 i morgen. ) Du har sikkert sovna du nå da? Endret 13. februar 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. februar 2009 #171 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg skal til ei dame på Flatåsen å få lagt negler. Men må sikkert ta det også på fredag etter at bord er dekket.. Skikkelig koselig dame hun som la dine negler da. Alt hva folk får seg til å si. Jeg er avhengig av at det blir bra filt også, for jeg kan ikke file. bra. da er det ikke hun samme. hun holdt forresten på å få fnatt da jeg nekta å få lagt fransk manekyr. ville ha det naturligst mulig. måtte nesten krangle meg til å slippe.. og ikke spurte hun hvor lange jeg ville ha dem, eller i hvilken form jeg ville ha dem filt. teite dama. men resultatet (jeg fikk krangla meg til og fila meg til) ble veldig bra. Endret 13. februar 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 13. februar 2009 Er det mulig. Synd sånne får holde på, de ødelegger sånn for bransjen. Man har misforstått mye når man nekter å høre på kunden sin altså.. Men flott at det ble bra resultat til slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 13. februar 2009 #173 Del Skrevet 13. februar 2009 Her har jeg ikke vært inne før!!! :dåne: Her må jeg følge med!! Dere gifter dere en uke før oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 13. februar 2009 #174 Del Skrevet 13. februar 2009 Så mye du har fått på stell! Vi er vel ganske likt i planleggingen vi. Kjempefine sko og kjole! Hva er neste på lista di? Jeg tenker å kjøpe inn det som mangler av klær som skjorte til sjaketten til kjære, kjole til minstejenta og dress til sønnen til kjære. Undertøy til meg må vente siden jeg går ned i vekt og regner med å være 10 kg mindre til sommeren. Har gått ned 5 kg siden jul og tør derfor ikke risikere for stort undertøy når det er det som skal være med på å stramme inn litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2009 #175 Del Skrevet 13. februar 2009 Du får jo det du betaler for som regel Trengs det løshår til frisyren du ønsker, så må du nok betale ekstra for det Man kan også bruke noe slags "pute" i håret som man dekker over med oppsettet da, men da må man jo han en frisyre som man kan bruke sånn i Det blir som brødskalkene de brukte i gamle dager Regnet ikke med at det var gratis nei.... Men jeg tror heller jeg vil betale for løshår enn å putte brødskalk i!!! Vi får nå se, det er jo ganske langt allerede dette håret mitt, og lengre vil det bli før juli! Og tusen takk for hjelpen!! Og til deg Maye: GOD HELG!!! Jeg håper ryggen din ikke er kranglete lenger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. februar 2009 #176 Del Skrevet 13. februar 2009 Innom og ønsker deg en god helg Ser ut til at Dinedama har kommet med sin flotte ekspertise når det gjelder frisyre kontra tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 13. februar 2009 Her har jeg ikke vært inne før!!! :dåne: Her må jeg følge med!! Dere gifter dere en uke før oss!! Hei Zilje_K hit til dagboka mi. Koselig at du stakk innom, og at du vil følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 13. februar 2009 Så mye du har fått på stell! Vi er vel ganske likt i planleggingen vi. Kjempefine sko og kjole! Hva er neste på lista di? Jeg tenker å kjøpe inn det som mangler av klær som skjorte til sjaketten til kjære, kjole til minstejenta og dress til sønnen til kjære. Undertøy til meg må vente siden jeg går ned i vekt og regner med å være 10 kg mindre til sommeren. Har gått ned 5 kg siden jul og tør derfor ikke risikere for stort undertøy når det er det som skal være med på å stramme inn litt. Jeg synes jeg er i rute foreløpig ja. Godt å høre at vi er ganske likt. HAr jo aldri planlagt en sånn fest før, så bedre å være ute i god tid. :klø: Det neste på lista tror jeg er planleggingstimen hos fotografen. Kjøpe inn duker, og resten av alkoholen. Så må kjære leie klær til seg og sønnen. Og så håper jeg vi får besøk av kjære sin datter snart, så vi får bestilt kjole til henne. Jeg skal også vente med undertøy, for jeg håper å greie å gå ned en god del det neste halvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 13. februar 2009 Tusen takk Bryllupstwisted og MaiL. God Helg til dere også. Ryggen er litt bedre i dag, så har vært i ok form på jobben. Dinedama har vært her med sin ekspertise ja. Godt vi har henne. Ble litt mere beroliget. Hvis ikke hadde jeg tatt en ny runde på ebay jeg. var bare at jeg liker denne så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. februar 2009 #180 Del Skrevet 13. februar 2009 :klø: Det neste på lista tror jeg er planleggingstimen hos fotografen. Vi brukte også studio-g (i sentrum). Hyggelige fotografer. Fine bilder. Det eneste var at vi burde kanskje presisert at vi ville ha noen bilder som ikke var SÅ oppstilte (selv om vi ville ha flest klassiske). Det var vel mest vår egen feil. Men er fornøyd med studio-g altså. Og prisene er jo i en HELT annen klasse enn hos fame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå