cypress Skrevet 6. februar 2009 #121 Del Skrevet 6. februar 2009 Et halvt års øving bør kanskje holde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Håper det. Kanskje jeg skulle kjøpt ett par til :klø: er redd jeg sliter ut disse innen jeg går pent. Endret 6. februar 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Prøver meg på en liste over hva vi har klart og hva vi mangler. Så er det lettere å holde oversikten. Grønn=klart Orange=mangler noe Rødt= Ikke klart Kirke Lokaler Fotograf Kjole Riktig nok ikke ett bra bilde, men kjolen er nyyydelig.. Sko- BS01 Musikk til festen Tiara Ringer- Kjøpt håndlagede i syden. Brudebukett-Bestilt Skal ha en som ligner på denne. Men det skal være med hvite roser som er rosa innerst. Toastmastere Forlovere Gjesteliste Meny- Er nesten klar- Mangler dessert Hjemmeside Invitasjoner-Nesten klare Bordkort Hvitvin til forrett Cognac til kaffen- Mangler til baren Vodka- har 7 flasker- Øl- Har 3 brett, mangler masse Baileys- til kaffen. Mangler 2 flasker Bestemt nattmat- Sodd Servietter- Til MiddagVenninne holder på å brodere på monogram Servietter kaffe Frisør Underskjørt Klær gommen Sko Gommen Klær og sko til barna Duker Solister i Kirka, og hvilke sanger Bryllupskake-Skal lage selv Bordpynt Aner ikke hvordan den skal være Transport- Kjære sin oppgave Bryllupsnatt-Bestemme hvor vi skal være-Kjære sin oppgave Serveringshjelp-Mamma ordner. Ansvar For pakker-pakkeåpnere Dette var det jeg kom på i farta. tror jeg må ta meg en snikleserunde hos dere andre for å se hva jeg har glemt å føre på. Endret 9. februar 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 8. februar 2009 Inspirert av Mazilla, har jeg vært flink etter jobb i dag, og jobbet litt med invitasjonene. Vet ikke helt hva vi skal skrive inni ennå, for vi vurderer å ha en blikjentkveld på fredagen med litt grilling osv. Men så vet jeg ikke om det blir for mye. Vil jo ikke være sliten på lørdagen heller liksom. :klø: Kjære sier det ikke har noe å si for han hva vi gjør, så da blir det vel opp til meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2009 #125 Del Skrevet 8. februar 2009 Så gøy å være til inspirasjon! Jeg ("vi") har ikke heller funnet ut hva vi skal skrive inni enda.. Tar det litt på sikt! Høres koselig ut med grilling dagen før, men det kommer jo litt an på når på dagen vielsen deres er også.. (Du har vel sikkert sagt klokkeslettet, men jeg husker ikke i farta..) Vi har vært i bryllup i utlandet, og der var tradisjonen å ha utdrikningslag dagen før bryllupet, så alt går jo an (i teorien ihvertfall..)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 8. februar 2009 bryllupet er tidlig neste morgen. Eller iallefall ganske tidlig. KL 13.00. Vi tenkte at vi skulle få sammen den "grillfesten", og så stikker vi av ganske tidlig selv i såfall. Vi har snakket med en som vil ta på seg ansvaret med grillingen, så får vi se. Kanskje det kan være foreldrene som står som arrangør av den sammenkomsten. Det kommer en del tilreisende, så det hadde vært koselig å fått det til også. Litt kjekkere at folk kjenner hverandre litt på lørdag. Ser for meg at stemningen blir litt mere løssluppen da.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koukla Skrevet 8. februar 2009 #127 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei, og takk for besøk i dagboken min! Så mye du har på plass! *imponert* Du stiller et godt spørsmål når det gjelder låsing av lokalet, jeg har lurt på det samme. Jeg har tenkt at vi må ha noen som kan ønske gjestene velkommen i lokalet etter kirken. Da er jo vi og leker fotomodeller, og jeg syns det er viktig at noen tar imot gjestene. Vi har ikke helt funnet ut hvem vi skal spørre ennå, men jeg tenkte kanskje vi kunne spørre de samme om de kan låse. Kanskje dere kan gjøre det samme? Vi skal forresten også ha grilling dagen før Men hos oss blir det bare for de nærmeste, familie, forlovere osv, ca. 20 personer. Vi skal ha ganske mange gjester, så vi må (dessverre) prøve å holde kostnadene nede. Skal dere grille selv eller leier dere inn noen? Hva kommer dere til å grille? De som blir invitert på grilling hos oss blir også invitert på restelunsj i lokalet på søndag. Men da må de hjelpe til med å rydde opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei Koukla til dagboka mi. Så koselig med besøk. Vi skal også ha noen som ønsker velkommen til festen mens vi er hos fotografen, det er de to som skal være toastmastere. Hadde egentlig tenkt at de skulle slippe å "jobbe" så sent. De vil sikkert være med på festen de også. Så får se om kanksje onkel eller mamma får oppgaven. De skal begge ha campingvognene utenfor lokalet. Håper en av de sier ja, da er liksom problemet løst. Når det gjelder grillingen er det ganske diffuse planer egentlig. Men har kanskje tenkt noe sånn at vi stiller to tønnegriller til disposisjon. Så får folk ta med det de ønsker av mat selv. Vi stiller med salat, potetsalat og drikke. Vi har to stykker som elsker den oppgaven å stå for grilling, og de har sagt ja til det. Problemet er om det blir veldig travelt på fredag, at vi ikke rekker det.. Vi får ikke lokalet før kl 12.00 på fredag, og da må vi sette utover bord osv. Pynte lokalet, dekke på. Jeg skal mest sannsynlig til frisør å rulle opp håret. Skal ned til byen og godkjenne buketten min. Lage blomsterdekorasjoner. Og sikkert mye mere. Så får se hva vi ender opp med. Hvordan har dere tenkt å organisere det om det blir grilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 9. februar 2009 I dag har jeg vært flink. Det snør som ett uvær her ute, men alikevel har jeg gått til solstudioet og tatt sol. En times spasertur det. Bare oppoverbakker på vei hjem. Stolt* Så nå er det vel på tide å ordne seg for senvakt på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 #130 Del Skrevet 9. februar 2009 Så flink du er som beveger deg utendørs selv om det ikke frister! Hvor lenge skal du jobbe i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 9. februar 2009 Takktakk. Skal jobbe til ni i kveld. Ganske kort vakt fra 14.30 til 21.00 Men greit å komme hjem litt tidlig på kvelden også. Har en del senvakter på turnusen, så da føles det ikke som jeg er så mye borte når jeg er hjemme kvart over ni igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 9. februar 2009 :hoppe: frisør er i boks. Fikk svar fra frisøren i dag. De har reservert time fra kl 9 til oss. En ting til å krysse av lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. februar 2009 #133 Del Skrevet 10. februar 2009 Så flink du er, har jo masse på listen allerede Alltid deilig med ting som kan krysses av lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #134 Del Skrevet 10. februar 2009 Så bra at frisøren er i boks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. februar 2009 #135 Del Skrevet 10. februar 2009 Så flink du har vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. februar 2009 #136 Del Skrevet 10. februar 2009 Du har jo veldig mye på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 10. februar 2009 Takktakk. Så bra dere synes jeg har kommet langt. er litt vanskelig å vite hvordan man ligger an i løypa. Greit å være tidlig ute egentlig. Så blir det ikke så mye å gjøre på slutten. I dag har jeg hatt en kjempefin dag på jobb. Det er så koselig når man er på jobb med noen man har en kjempegod kjemi med. Tiden flyr avsted, og plutselig er vakta over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå er jeg fornøyd. Hadde lagt inn et bud på en BH I samme merke som favorittene mine. Her hjemme koster en sånn BH 599.- og fikk den for 133.- inkludert porto, så nå har jeg lagt inn bud på flere. Elsker Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #139 Del Skrevet 11. februar 2009 Ebay er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå