Kanutten Skrevet 26. april 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 26. april 2009 Må bare advare om at dersom du har tatt kontakt med Ringve vgs så kan det hende du må ringe igjen for å sjekke at det er i orden, for han lederen er et surrehue. Men han er nok en flink lærer, for elevene pleier å være veldig flinke. Hei Takk for advarselen. Fikk mail i går fra en elev som sa han og noen andre hadde lyst til å ta det på seg, så håper det går i orden etterhvert. Må få tatt en prat med de først. Tror elevene er flinke, for de har fått div. priser. Også er det litt som MaiL sier at det er jo en vinnvinn ting, så håper de synes det høres fristende ut med ett slikt oppdrag. Bare innom for å si hei . Er så lite her inne for tiden, men dere er i tankene mine for det. Spesielt du, siden vi har samme bryllupsdato. Lurt med den videoidèen. Vi skal kanskje spørre en nabo av foreldrene mine som er "proff-amatør" . Men vi skal se på lommeboka først, for vi må jo nesten betale han noe selv om det er en god bekjent. Og vi har allerede sprengt budsjettet nok og siden jeg er i barselpermisjon får jeg ikke jobbet noe ekstra heller. Håper vi kan støtte hverandre fremover nå som det nærmer seg. God helg og god klem fra meg! Heihei Honey. Jeg er ikke så veldig ofte her inne selv om dagen. Det har vært så travelt her i det siste, og tiden bare flyr avsted. Håper du rekker å få gjort ting til bryllupet, med små barn og alt av ting som skal gjøres. Det krever sikkert litt ekstra i forhold til oss andre. Dere er ikke alene om å sprenge budsjettet. her er det sprengt for lenge siden, det er hele tiden en del småting som dukker opp som man må kjøpe og så ble fotografen ganske dyr synes jeg. Men det får bare stå til. Skal jo forhåpentligvis gjøre dette kun en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. april 2009 #482 Del Skrevet 26. april 2009 Hei Takk for advarselen. Fikk mail i går fra en elev som sa han og noen andre hadde lyst til å ta det på seg, så håper det går i orden etterhvert. Må få tatt en prat med de først. Tror elevene er flinke, for de har fått div. priser. Også er det litt som MaiL sier at det er jo en vinnvinn ting, så håper de synes det høres fristende ut med ett slikt oppdrag. Ser ut som det er ordna da. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 26. april 2009 Forfatter #483 Del Skrevet 26. april 2009 Håper det blir i orden til slutt iallefall. Bra med deg eller, Plingo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. april 2009 #484 Del Skrevet 27. april 2009 Håper det blir i orden til slutt iallefall. Bra med deg eller, Plingo? Du har jo fått kontakt med elevene selv, så da blir det helt sikkert i orden. Jeg har trua. Må du betale noe? Driver og utsetter det å komme meg avgårde på skolen. Hehe. Det frister visst ikke så veldig. Men skal dra snart altså.. Jeg lover. Skal bare først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 27. april 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 27. april 2009 Du har jo fått kontakt med elevene selv, så da blir det helt sikkert i orden. Jeg har trua. Må du betale noe? Driver og utsetter det å komme meg avgårde på skolen. Hehe. Det frister visst ikke så veldig. Men skal dra snart altså.. Jeg lover. Skal bare først.. Vet ikke om jeg må betale noe ennå. Men regner med at de vil ha litt. Ble det så du kom deg på skolen? Jeg kjenner til den der skal bare. Men jeg skal bare til det er for sent og dagen har gått fra meg. Jeg er på besøk i Tydalen hos tanta og onkelen min. Deilig med noen dager fri. Holder på å lære henne litt forskjellig på datan, litt gøy at hun vil lære da. Fikk ordnet med en profil på facebook til henne i går. prøver å fortelle henne at hun må henge med i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. april 2009 #486 Del Skrevet 27. april 2009 Vet ikke om jeg må betale noe ennå. Men regner med at de vil ha litt. Ble det så du kom deg på skolen? Jeg kjenner til den der skal bare. Men jeg skal bare til det er for sent og dagen har gått fra meg. Jeg er på besøk i Tydalen hos tanta og onkelen min. Deilig med noen dager fri. Holder på å lære henne litt forskjellig på datan, litt gøy at hun vil lære da. Fikk ordnet med en profil på facebook til henne i går. prøver å fortelle henne at hun må henge med i tiden. Ja, jeg kom meg på skolen til slutt. og fikk gjort omtrent ingenting. og så dro jeg til legen. etterpå spiste jeg lunsj i hagen til mamma. det var mye hyggeligere enn å gjøre ingenting på skolen. hehe. hvor gamle er onkelen og tanta di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 27. april 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 27. april 2009 Åh det hørtes skikkelig koselig ut. Skjønner at det frister mere enn skole ja. De er ikke sånn veldig gamle da. Onkel blir 60 i morgen, og tante omtrent like gammel. Men tålmodigheten for dataen er ikke helt der. For de har ikke oppdaget mulighetene som finnes ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. april 2009 #488 Del Skrevet 27. april 2009 Bare innom med en liten hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 27. april 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 27. april 2009 Så koselig at du stakk innom en tur MaiL Koselig med besøk. Er alt bare vel hos deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2009 #490 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer med 60-årsdagen til onkelen til Maye! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. april 2009 #491 Del Skrevet 28. april 2009 Bare innom og kikker litt hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 #492 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Har du ikke lagt ut bilder av de fine kakene du lager Jeg har blitt bitt av kakebake-basillen (og innfluensabasillen, men det er en annen historie) Så lurkjikket jeg i en tråd her at du lager kaker på bestilling Har lært meg å lage marshmallowsfondant nå, å det er så gøy Har handlet litt utstyr på traktøren, og festkaker.no KJEMPEGØY Edit: JEG FANT BILDER Endret 29. april 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. april 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 29. april 2009 Hei Agnethe. Kult at du er bitt av kakebasillen. Legg meg til på facebook, der ligger en del av kakene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 #494 Del Skrevet 29. april 2009 Hei Agnethe. Kult at du er bitt av kakebasillen. Legg meg til på facebook, der ligger en del av kakene mine. Det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. april 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Gratulerer med 60-årsdagen til onkelen til Maye! :blåse: Takker på vegne av onkel jeg da. Har nettopp kommet hjem fra turen min, og det var så koselig. Blir så sjelden man får tid og prioriterer slike besøk. Da jeg var barn, var jeg fast på besøk hos onkle og tante i sommer og vinterferie. Så litt gøy å dra dit helt alene igjen en tur, og ha tid til å ligge over. I morgen skal jeg starte med maratonkakebaking. Skal levere 18 kaker i helga, så har litt av en jobb foran meg. Men jeg regner med at det går bra, og så er det jo gøy. Tante har forresten sagt at hun kan smekke sammen og ta med ti kakebunner til torsdagen før bryllupet, da vi skal ha kakepyntedag. kjekt med så god hjelp. Da slipper jeg å stresse med det nå før, og heller konsentrere meg om de kakene jeg skal levere nå. Endret 29. april 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. april 2009 Forfatter #496 Del Skrevet 29. april 2009 Bare innom og kikker litt hos deg Hei Tusle. Velkommen til boka mi. Håper du blir lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. april 2009 Forfatter #497 Del Skrevet 29. april 2009 Det er gjort Da er du lagt til, så da kan du se. Skal prøve å legge inn litt flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 #498 Del Skrevet 29. april 2009 Da er du lagt til, så da kan du se. Skal prøve å legge inn litt flere bilder etterhvert. Så utrolig fine kaker!! Hvordan får du det til??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 29. april 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 29. april 2009 Så koselig at du liker kakene. Jeg har gjort dette i ti år, så det er ikke så vanskelig. Får det til med litt øvelse og en stooor del entusiasme. Du får slenge deg med på ett kurs etterhvert. Der lærer man masse. Jeg starter opp igjen emd kursene til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 #500 Del Skrevet 29. april 2009 Så koselig at du liker kakene. Jeg har gjort dette i ti år, så det er ikke så vanskelig. Får det til med litt øvelse og en stooor del entusiasme. Du får slenge deg med på ett kurs etterhvert. Der lærer man masse. Jeg starter opp igjen emd kursene til høsten. JA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå