Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2009 #381 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg synes sodd er kjempegodt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 #382 Del Skrevet 16. mars 2009 Oops, tomt for konfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg synes sodd er kjempegodt jeg Jeg også Så Mazilla vet ikke hva hun går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Oops, tomt for konfekt... Du lagde ikke så mye da, så går vel fort å spise opp. Egget da? Er det helt ennå eller? Som sagt, får du bare gi lyd om du har behov for mere sjokolade, jeg har flere poser her ennå jeg. Endret 16. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 #385 Del Skrevet 16. mars 2009 Det skal jeg gjøre! Tror det er best jeg lar være da, for vi spiser jo alt vi har i hus! Egget er fortsatt helt, synes det er litt drastisk å gå til angrep på det! Spennende å se hvor lenge det varer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 16. mars 2009 Det skal jeg gjøre! Tror det er best jeg lar være da, for vi spiser jo alt vi har i hus! Egget er fortsatt helt, synes det er litt drastisk å gå til angrep på det! Spennende å se hvor lenge det varer.. Du må passe på så det ikke blir for gammelt da. Jeg tror jeg skal en tur på pals på onsdag å kjøpe lys sjokolade også jeg, Og lage egg i påskegave til vennene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 #387 Del Skrevet 16. mars 2009 Det høres koselig ut! Da blir de sikkert glade Tror ikke det er noen fare for at ting skal bli for gammelt her i huset akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 16. mars 2009 Sånn er det her også. Blir nok ikke for gammelt slikt noe nei. Tror de blir glade ja. Sist år lagde jeg små egg til de på jobben, og det ble sukksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #389 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan jeg få være vennen din å få påskeegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Kan jeg få være vennen din å få påskeegg? Klart du kan Dinemor!!! Kommer du å henter det selv da eller? Endret 16. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg er syk i dag jeg. Jeg som hadde store planer for dagen, veksler bare mellom sofaen og toalettet. Jaja, får henge litt innpå KG når jeg først er hjemme da. Hadde skikkelig bryllupsmareritt i natt. Drømte at bryllupet i all hast ble flyttet ute på landet, og at når jeg kom til frisøren så hadde de glemt meg der, og når det ble min tur fant de så mye galt med håret mitt at det tok lang tid å skulle rette opp dette slik at jeg kunne bli fin. Det var så mye kremer og serum som måtte i håret at det falt av i store flekker. Og dette bare ei halv time før vielsen skulle starte i kirka. Og så hadde jeg glemt kjolen hjemme, så noen måtte kjøre å hente den, og da den kom fram var det en stor flekk midt foran. Men det prøvde jeg å skjule med en kjempestor brudebukett. Ikke vet jeg om jeg ble gift heller, for jeg våkna før jeg kom så langt Håper jeg ikke er sanndrømt. Endret 17. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2009 #392 Del Skrevet 17. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. mars 2009 #393 Del Skrevet 17. mars 2009 Litt av en drøm må jeg si... Så kjedelig at du er blitt syk Skikkelig omgangssyke da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja litt av en drøm Dritt omgangsyke eller farang som vi sier her i barteby. Føler formen er nede på bunn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2009 #395 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er bra, for hvis formen er på bunnen kan det jo bare gå oppover! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2009 #396 Del Skrevet 17. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2009 #397 Del Skrevet 17. mars 2009 Bli bra igjen!! Du må, du må blir bra igjen! Du må, du må blir braaaaa igjeeeeen! Bli bra igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 17. mars 2009 Åh så søte dere er. Tusen takk alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2009 #399 Del Skrevet 17. mars 2009 For en drøm! Hørtes ut som en typisk drøm hvor man blir så stressa i drømmen at man er sliten når man våkner. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 17. mars 2009 Tusen takk Muffin. Ja det var litt av en drøm. Kjære lo bare da jeg fortalte om den. Kjente jeg var stressa når jeg våknet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå