Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Mmmmm Kjære sitter å smatter, og synes smaken var god han også. :fnise:

Det er en DR. ZENZEN Liebfraumilch 2007 Qualitatswein. RHEINHESSEN.

Synes ikke den smaker sånn som den vi har kjøpt på polet her hjemme. Har prøvd liebfraumlilch her også, men denne var bedre, og tror den blir bra til bakt ishavsrøye på sautert nykål, med gressløk blank.

Nå skal det sies at jeg liker søt vin da. :)

Kanskje vi skal dra sammen å tråkke henne på tærne.? :fnise: Blir med jeg. hehe.

Må si jeg synes hun var en spesiell dame hun på frøken frue også, emn hun var hyggelig, (og det virket som hun mente det hun sa) og prøvde ikke å tvinge på meg hverken det ene eller det andre. Kanskje vi var til to forskjellige damer der? Jeg hadde det bra der, men så kom jeg rett fra andre besøk hos Agape. Kanskje det har noe å si?. :fnise:

Vil gjerne høre din historie om frøken frue da. De har jo ganske dårlig rykte, og jeg er litt undrende til hvilket rykte det er. .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at dattera i frøken frue er veldig ok.

Min erfaring av frøken frue: jeg gruegruegrua meg til å prøve kjole (jeg HATER å prøve klær) og tenkte at brudekjole måtte være ti tusen ganger verre. Men nå hadde det seg sånn at jeg var i byen sammen forloveren min og vi fant ut at vi skulle stikke innom en brudesalong og titte litt. Så vi ringte på hos frøken frue og dama kom og lurte på hva vi ville.. jeg ble litt paff og sa at vi bare ville kikke litt. Hun avfeide meg brysk og sa at det var ikke slik det fungerte, og så forklarte hun meg hvordan de gjør det på frøken frue (at man bestiller time, og hun finner kjoler..). Så hun sa egentlig ikke noe feil, men hun var bare veldig brysk og jeg fikk enda mer angst for å kjoleprøving. I alle andre salonger har jeg fått lov til å kikke, men de har sagt at de ikke kan hjelpe meg noe særlig dersom jeg ikke har time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at du opplevde å bli brykst avist av dama. det var nok ikke dattera jeg var hos, for hun var på ferie.

Føler at jeg forsvarer de veldig nå. Kanskje jeg skulle be om betaling. :fnise:

Jeg tror grunnen til at hun gjør det sånn, er at det er veeeeldig trangt i butikken hennes. Det er vel derfor hun henter kjoler. Men hun henter 100 om det er det man vil. ;)

Klart det er teit kundebehandling dette også, nå noen som gruer seg til det å prøve blir behandlet dumt. Håper du fikk en god opplevelse med det å prøve kjole en plass uansett. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at du opplevde å bli brykst avist av dama. det var nok ikke dattera jeg var hos, for hun var på ferie.

Føler at jeg forsvarer de veldig nå. Kanskje jeg skulle be om betaling. :fnise:

Jeg tror grunnen til at hun gjør det sånn, er at det er veeeeldig trangt i butikken hennes. Det er vel derfor hun henter kjoler. Men hun henter 100 om det er det man vil. ;)

Klart det er teit kundebehandling dette også, nå noen som gruer seg til det å prøve blir behandlet dumt. Håper du fikk en god opplevelse med det å prøve kjole en plass uansett. :klemmer:

ja, jeg har i ettertid skjønt konseptet hennes. og jeg har ingenting i mot det. jeg bare likte ikke dama. og jeg ville ikke bestille time der, for jeg følte det ikke kom til å bli en fin opplevelse siden hun dama var så brysk. så som sagt: hun sa ikke noe feil. jeg bare likte ikke at hun var så brysk.

ellers fikk jeg en ok opplevelse på agape, selv om det var litt stress. endte med å kjøpe kjole på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det fint i dag etter all vinen i går kveld? :fnise: Så bra at den var god! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du det fint i dag etter all vinen i går kveld? :fnise: Så bra at den var god! :Nikke:

:fnise: jada. Formen er fin den. Den var fin i går kveld også. :fnise:

Merker man ikke tåler så mye etter en lang dag på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har i ettertid skjønt konseptet hennes. og jeg har ingenting i mot det. jeg bare likte ikke dama. og jeg ville ikke bestille time der, for jeg følte det ikke kom til å bli en fin opplevelse siden hun dama var så brysk. så som sagt: hun sa ikke noe feil. jeg bare likte ikke at hun var så brysk.

ellers fikk jeg en ok opplevelse på agape, selv om det var litt stress. endte med å kjøpe kjole på nettet. :)

Jeg skjønner deg godt, for man vil gjerne ha en god opplevelse der man skal legge igjen masse penger. ;)

Har du ellers en fin dag i dag da Plingo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Høres ut som en god vin :)

Den anbefales til alle. For den var veldig god. :sikle::Nikke:

Kjære lo litt da jeg foreslo at vi skulle smake på ei flaske til i går, sånn i tilfelle vi var bare heldig med smaken på den første. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taxi-Ragnar? Den va ny. :fnise:

Jeg har det supert. :) Har hatt fri i dag, så har gjort en seriøs innsats på invitasjonene. Har skrevet ut nesten alle nå, manglet 3 ark da selvfølgelig, men orker ikke kjøre på binders i kveld for å kjøpe, så tar det i morgen.

Litt irriterende at det manglet 3, ettersom jeg kunne vært ferdig nå, om jeg ikke hadde skrevet ut 5 stk feil. :sur:

Du da dinemor? HAr du hatt en fin dag?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja taxi-ragnar... Jeg bruker teite kosenavn jeg :fnise:

Ape-Lars, Smoking-Sture, Taxi-Ragnar, Sjiraff-fot osv.. :rolleyes: Stadig noe nytt å kalle folk :tunge1:

Oh, ja det var plagsomt da... :sukk: Men så deilig å nesten være ferdig da :hoppe: Jeg må skrive ut et ark til, klippe opp alle arkene til a6 str og lime de inn i kortene så er jeg ferdig :nigo: Bør vel starte snart, siden vi skal begynne å levere ut til påska.. :klø:

Dagen har vært fin-fin :biggrin: enn din? :hug:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, for man vil gjerne ha en god opplevelse der man skal legge igjen masse penger. ;)

Har du ellers en fin dag i dag da Plingo?

ja, har hatt en ganske fin dag, men veldig travel. du kan lese om den i dagboka mi når(evnt hvis) jeg gidder å skrive.

Den anbefales til alle. For den var veldig god. :sikle::Nikke:

Kjære lo litt da jeg foreslo at vi skulle smake på ei flaske til i går, sånn i tilfelle vi var bare heldig med smaken på den første. :rosaengel:

jeg synes det var en fornuftig idé :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja taxi-ragnar... Jeg bruker teite kosenavn jeg :fnise:

Ape-Lars, Smoking-Sture, Taxi-Ragnar, Sjiraff-fot osv.. :rolleyes: Stadig noe nytt å kalle folk :tunge1:

Følte det neste her måtte bli kameltå... :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja taxi-ragnar... Jeg bruker teite kosenavn jeg :fnise:

Ape-Lars, Smoking-Sture, Taxi-Ragnar, Sjiraff-fot osv.. :rolleyes: Stadig noe nytt å kalle folk :tunge1:

Oh, ja det var plagsomt da... :sukk: Men så deilig å nesten være ferdig da :hoppe: Jeg må skrive ut et ark til, klippe opp alle arkene til a6 str og lime de inn i kortene så er jeg ferdig :nigo: Bør vel starte snart, siden vi skal begynne å levere ut til påska.. :klø:

Dagen har vært fin-fin :biggrin: enn din? :hug:

Ja det tar jammen lengre tid med disse invitasjonene enn jeg trodde. Fikk skryt av kjære nå, for han synes de blir fine. :) Det er litt koselig da.

Har hatt en kjempefin dag. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har hatt en ganske fin dag, men veldig travel. du kan lese om den i dagboka mi når(evnt hvis) jeg gidder å skrive.

jeg synes det var en fornuftig idé :fnise:

Ja ikke sant det var en fornuftig idè?

Synes han kunne gått med på det ettersom vi skal bestille ett nytt lass. :fnise:

Stuper inn i boka di hvert øyeblikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ikke sant det var en fornuftig idè?

Synes han kunne gått med på det ettersom vi skal bestille ett nytt lass. :fnise:

Stuper inn i boka di hvert øyeblikk. :)

send noen flasker til meg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send noen flasker til meg også :fnise:

Kan prøve å overtale kjære :fnise: Ser for meg at det blir dårlig med flasker til deg ettersom vi ikke kunne smake på to flakser en gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...