Mazilla Skrevet 11. mars 2009 #341 Del Skrevet 11. mars 2009 Oi oi, to korsett! (Eller heter det korsetter?? :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mars 2009 #342 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå vurderer jeg veldig å kjøpe et likedan.. men hvordan er det med størrelser og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 11. mars 2009 Det står Eu størrelse på den selgeren jeg kjøpte av iallefall. Så jeg kjøpte den som passer min størrelse til vanlig jeg. Så får jeg se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mars 2009 #344 Del Skrevet 11. mars 2009 Det står Eu størrelse på den selgeren jeg kjøpte av iallefall. Så jeg kjøpte den som passer min størrelse til vanlig jeg. Så får jeg se hvordan det blir. Da venter jeg og hører om din erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er greit ja. Tror ikke det tar lang tid før jeg har den her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. mars 2009 #346 Del Skrevet 12. mars 2009 Innom med en kjapp hilsen jeg Stilig korsetter forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 12. mars 2009 Så koselig med hilsen. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mars 2009 #348 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg får så lyst til å shoppe når jeg ser andre som har gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 12. mars 2009 Shop i vei. Er lov det, når det er så billig. Man sparer jo nesten for hver krone man bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. mars 2009 #350 Del Skrevet 12. mars 2009 Sjokoladekurs hørtes gøy ut! Jeg hadde sikkert sniksmakt litt da. :gjeiper: Lekre korsetter du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 12. mars 2009 Takk for det Muffin. Blir spennende å se hvordan de er på. Tror ikke du er den eneste som smaker på sjokoladekurset. Har hatt kurs, der man hører smatting det meste av kurset. Har flere ledige plasser, så sleng deg gjerne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #352 Del Skrevet 13. mars 2009 Smaking?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 13. mars 2009 #353 Del Skrevet 13. mars 2009 Bare innom for å si hei og si at jeg ikke har glemt dere her inne. Bare ikke hatt tid til å være så aktiv her i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 13. mars 2009 Smaking?? Klart man må smake. Hører med til kurset det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 13. mars 2009 Bare innom for å si hei og si at jeg ikke har glemt dere her inne. Bare ikke hatt tid til å være så aktiv her i det siste! Hei Honey. Så koselig at du har vært innom en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 13. mars 2009 I dag skal jeg på Anne cath Hærland. :danse: Gleder meg masse. Har vært å shoppa klær som jeg skal ha på meg, og så ser det ut til at vi skal en tur ut å spise først. Dette tror jeg blir en skikkelig fin kveld. :hoppe: En helge til den som vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #357 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Åh, det hørtes kjempekoselig ut! Hadde lyst til å gå på det showet selv, har hørt masse bra om det! Ble det middag ute? Helge tilbake Endret 13. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mars 2009 #358 Del Skrevet 13. mars 2009 Lykke til med kurset i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 14. mars 2009 Åh, det hørtes kjempekoselig ut! Hadde lyst til å gå på det showet selv, har hørt masse bra om det! Ble det middag ute? Helge tilbake Det var veldig koselig. Selv om jeg likte det forrige showet hennes bedre. Det ble ikke noe middag ute. Sønnen vår ble hjemme helt alene, og så skulle mamma bort også, så da spiste vi middag sammen gutten, og så dro vi hjem rett etterpå. Men det var en fin kveld alt i alt. Nå skal jeg finne senga snart. Må opp tidlig å bake sukkerbrød i morgen. Skal levere kaker før kl 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 14. mars 2009 Lykke til med kurset i helgen Tusen, tusen takk Dinamor. Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå