Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå vurderer jeg veldig å kjøpe et likedan.. men hvordan er det med størrelser og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står Eu størrelse på den selgeren jeg kjøpte av iallefall. Så jeg kjøpte den som passer min størrelse til vanlig jeg. Så får jeg se hvordan det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står Eu størrelse på den selgeren jeg kjøpte av iallefall. Så jeg kjøpte den som passer min størrelse til vanlig jeg. Så får jeg se hvordan det blir. :)

Da venter jeg og hører om din erfaring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shop i vei. :) Er lov det, når det er så billig. Man sparer jo nesten for hver krone man bruker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekurs hørtes gøy ut! :jepp: Jeg hadde sikkert sniksmakt litt da. :gjeiper:

Lekre korsetter du har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Muffin. :) Blir spennende å se hvordan de er på.

Tror ikke du er den eneste som smaker på sjokoladekurset. :fnise: Har hatt kurs, der man hører smatting det meste av kurset. :jepp:

Har flere ledige plasser, så sleng deg gjerne med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei :vinke: og si at jeg ikke har glemt dere her inne. Bare ikke hatt tid til å være så aktiv her i det siste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å si hei :vinke: og si at jeg ikke har glemt dere her inne. Bare ikke hatt tid til å være så aktiv her i det siste! ;)

Hei Honey.

Så koselig at du har vært innom en tur. :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på Anne cath Hærland. :danse: :danse: :danse:

Gleder meg masse.

Har vært å shoppa klær som jeg skal ha på meg, og så ser det ut til at vi skal en tur ut å spise først. :) Dette tror jeg blir en skikkelig fin kveld. :hoppe: :hoppe:

En helge :klemmer: til den som vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det hørtes kjempekoselig ut! :jepp: Hadde lyst til å gå på det showet selv, har hørt masse bra om det! :) Ble det middag ute?

Helge :klem: tilbake :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes kjempekoselig ut! :jepp: Hadde lyst til å gå på det showet selv, har hørt masse bra om det! :) Ble det middag ute?

Helge :klem: tilbake :)

Det var veldig koselig. Selv om jeg likte det forrige showet hennes bedre. :)

Det ble ikke noe middag ute. Sønnen vår ble hjemme helt alene, og så skulle mamma bort også, så da spiste vi middag sammen gutten, og så dro vi hjem rett etterpå. Men det var en fin kveld alt i alt. Nå skal jeg finne senga snart. Må opp tidlig å bake sukkerbrød i morgen. Skal levere kaker før kl 18. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...