Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig! Sjølv om det er nydeleg vêr, vart eg kjempeglad då naboane lurte på om eg ville låna bilen deira for å henta H i barnehagen. No har me slappa av litt med barne-tv, ja inne i det nydelege vêret! :overrasket: Eg har amma E då... :ler: Og no skal eg laga middag, så då skal H få gjera nett det han vil. Så skal eg ned og rydda litt i 1. etasje; må bera opp nokre ting på loftet, for det er så fullt nede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "trenger" visst besøk av deg. Ja, altså, gjerne resten av familien også, men barna er for unge, og din kjære liker ikke å spille spill... Men du likte det, var det ikke sånn?

Min kjære mann gikk amokk på lekebutikken og kjøpte spill i dag, ikke mindre enn to utvidelsesgreier til Settlers-spillet vårt, men det som er med Settlers er altså at man skal være 3-4 spillere... og selv om jeg er gravid, så teller jeg ikke som to i denne sammenheng :ler:

Jaja, han kjøpte et par andre spill også da, som kan spilles av bare 2 spillere, så vi skal nok få kost oss med litt spill alene også. (Når det ikke er fotball på tv'n...) :ler:

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er kanongod i Risk, ikkje sant liv? ;) Så då blir nok Settlers ein like stor suksess frå mi side... :ler:

No er me opptekne med liv og M på besøk frå i morgon og til tysdag, om de to er interesserte i å treffa kvarandre, kan jo Malama ta med seg mannen og komma på besøk? Det kan me jo eventuelt komma tilbake til.. Men etter at dei er reist, trur eg ikkje at me har så store planar... Muligens streik i barnehagen frå 1. juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vurderes og kommes tilbake til ja. (Det er en liten detalj med at det fortsatt er noen fotballkamper som pågår i de nærmeste dagene, tom søndag tror jeg, og i alle fall mannen her i huset er en anelse opptatt av å se dem... jeg derimot er "beordret" til å avslutte på pc'n og komme meg i seng nå snart. Ble sent i går, og jeg er trøtt. Er jo en tur på badet hver natt også (men jeg skal ikke klage, jeg er vel og merke våken flere ganger, men står ikke opp mer enn en gang, det er jo ikke mye!) så det er litt lite søvn og litt sånn trøtt og sliten meg, som dertil må konsentrere meg om å jobbe og lære opp vikaren hele dagen på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er huset rydda og fint til liv og M kjem i morgon! :)

Det er ei stund sidan me var ferdige med det altså... :sjenert: Eg måtte berre ha litt Linn3c-tid for meg sjølv etter at E har lagt seg. Slitsomt å vera mamma frå ein står opp til ein legg seg, så det er godt å berre vera seg sjøl ein liten time etter at knøtta er i seng.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg ja :)

Mannen er ikke fremmed for tanken på å besøke dere i helga, om det passer seg slik og liv ikke har noe mot å treffe oss da. Tida flyr jo, E vokser stadig fort, og H husker oss jo i det minste fra gang til gang nå, men vi ser ham så sjelden at han er jo uansett ikke helt "trygg" på oss tror jeg, og det er jo bare dumt når vi bor så nært hverandre. Så vi kan nok fint ta oss en tur, om det passer sånn. (Med eller uten Settlers da, det kan vi jo alltids ta en annen gang.)

Men ikke i morgen, sier min bedre halvdel, for da er det full tippeligarunde... Søndag evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET vet både han og jeg... men jeg tror han satset på å enten besøke litt tidligere, eller at sikkert mannen i huset (minst) skulle se den finalen, så da fikk kan sett den, men sjangsen for å få se Brann-kampen, som går mye tidligere på lørdagskvelden enn finalen gjør på søndagskvelden, på en kanal som Linn3c og familien såvidt jeg husker ikke har, var vesentlig mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har forøvrig åpenbart begynt å forberede seg på at det blir lite av slike late morgener som vi hadde i dag, i fremtiden...

Siden han mente at med huset fullt av så mange små som dere har nå, er sikkert alle oppe og igang med dagen klokka 6... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus våkner halv syv, men her i huset sover de lenger - halv nitiden begynner huset her å våkne til liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har måttet vekke snuppa halv tolv en gang ;)

Da hadde hun sovet tolv timer i strekk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likegreit at dere ikke er moden for besøk klokka 6 på morngenen da... mannen sover nemlig søtt i senga si han. JEG sto opp sånn ca halv ni, da gadd jeg ikke ligge der lenger, men han sover. Utfra at det stadig er meg som står opp først, fordi jeg føler meg "ferdig å sove", lurer jeg på hvordan vi etterhvert skal fordele helgene mellom oss i fremtiden... :ler:

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere nesten litt... Gleder meg i alle fall veldig til det blir min tur.

Det er for all del koselig å ha lillegutt inni magen altså, selv om det kan være litt vanskelig å finne en behagelig stilling for å sove, når han for det første hikker så hele magen rister, og dessuten kaver så kraftig med både armer og bein at jeg sannelig knapt føler meg trygg på at han ikke snur seg rundt inni der (Det skal jeg ikke ha noe av, nå har han lagt seg med hodet ned, og sånn kan han bli liggende.) Tror ikke han har planer om det altså, men det er noen kraftige spenntak som gjør hele magen min skjev av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...