Gå til innhold

Malles nye rotekrok


malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det stemmer. Og i dag har jeg vært en snartur på hjemstedet ditt. :)

Hva?? Hva i all huleste all verden kunne du possibly ha for slag ærend der, da?? :klø:

Kunne kommet innom og sagt hei, da. *snurt*

Jeg var forresten ikke på det tivoliet i den byen du vet. Sendte mann og barn, og hadde en fabelaktig dag for meg selv på verandaen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Hva i all huleste all verden kunne du possibly ha for slag ærend der, da?? :klø:

Kunne kommet innom og sagt hei, da. *snurt*

Jeg var forresten ikke på det tivoliet i den byen du vet. Sendte mann og barn, og hadde en fabelaktig dag for meg selv på verandaen :-D

Sambo skulle være med en på rally, og han hadde bilen sin på et slags verksted der borte. Så jeg kjørte han dit. Snuppa var hjemme aleine, ellers hadde jeg nok ringt deg. :)

Vi var på tivoli, og det var j..... varmt. Var nok bedre på verandaen da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo skulle være med en på rally, og han hadde bilen sin på et slags verksted der borte. Så jeg kjørte han dit. Snuppa var hjemme aleine, ellers hadde jeg nok ringt deg. :)

Vi var på tivoli, og det var j..... varmt. Var nok bedre på verandaen da ja.

Da var du ca 500m unna der jeg bor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en :klemmer: til de som har vært innom.

I dag har minsten og jeg vært på sykehuset. Har ikke blitt mye klokere, men får vel vite litt når de ser bildene. I morra er det MR. Vi må være på sykehuset tidlig. 07.15. Regner med at det blir en trøtt dag.

I går var minsten hos øyelegen. Vi ble henvist videre til ortoptist. Hun skal avgjøre om han må ha briller. Han var langsynt, 4+, og i grenseland på skjeling. Det er skjelinga som i første omgang avgjør om det blir briller. Har litt problemer med å se for meg hvordan det skal bli med han og briller. Han er ¨nemlig blitt en skikkelig mark. Armer og bein hele tiden. Snuppa begynte med briller når hun var 1,5 år og det var litt av en jobb å få til, så det her skal bli interessant. :ler:

Var på salg i dag, fant en bukse og en topp for den nette sum av 150 kr, tilsammen. Da er det gøy å shoppe.

Nå er det tid for en liten runde oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...